Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Stuki w prawym/przednim kole


lazior

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Jestem posiadaczem Audi A4 z 1998r i ostatnio pojawił się problem z przednim zawieszeniem. Przy skręcaniu w lewo i jeździe po nierównościach dobiegają odgłosy stukania z prawego koła. Przy jeździe na wprost problemu nie ma.

Czy to może być łącznik stabilizatora a może wahacz przedni górny?

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w skrócie to może stukać każdy z elementów zawieszenia, temat stary jak świat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał/podnośnik i organoleptycznie sprawdzić - innej opcji nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i panowie mechanicy (bez przekonania) stwierdzili iz może to byc łącznik stabilizatora oraz wahacz przedni górny. Chciałbym jednak byc pewniejszy zanim kupie coś co może okazać się nie potrzebne.

Chyba jedynym wyjściem będzie pojechanie na kolejną stację i sprawdzenie czy diagnoza się potwierdzi.[br]Dopisany: 20 Maj 2009, 08:53_________________________________________________Jestem po wizycie w kolejnej stacji diagnostycznej i potwierdził się luz na wahaczu przednim prawym górnym.

Łącznik stabilizatora jest OK.

Sprawdziłem w sklepie i mam do wyboru wahacze dwóch firm: Lemforder (160zł) i TRW (120zł).

Proszę doradźcie którą firmę wybrać.

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie u mnie też zaczęło stukać. Nie wiem który element jest do wymiany, ale czy trzeba wymieniac parami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

Kolego Lazior zalecana jest wymina parami chodzi o ekeonomike pracy ile Ci pociągnie drógi wachacz? jak wymienisz pierszy?

szkoda roboty wymień oba. A cena 160 za LMF jest troche przesadzona ja płaciłem po 128 wczoraj, a na marginesie jak skręcisz w prawo i stuka to lewe górne wahacze ja w lewo to prawe górne, ja zrobiłem 60 tys po naszy drogach jak autko z niemiec kupiłem i musiałem wszytko wymienić a teraz cisza jak makiem zasiał.

Luzy wyszły dopiero jak rozmontowali poszcególne elementy, nawet pod brechą nie wyszło ze dolne prawe wahacze są wybite, jazda na szarpaki nic nie daje żeby ocenić co sie dzieje musi być ktoś kto sie zna na wielowahaczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Jestem już po wymianie wahacza (przedni prawy górny).

Stuki zostały wyeliminowane.

Podczas wymiany zostały dokładnie zbadane pozostałe wahcze i niestety wykryto luz na wahaczu tylnym prawym dolnym (tzw banan).

Z tego co pytałem jest to najdroży wahacz. Czy muszę wymieniać jeżeli ja nie słyszę stukania czy może poczekać?

Czy ktoś się może orientować ile kosztuje taki z Lemfordera?

I jeszcze pytanko z innej beczki.

Muszę również wymienić w najbliższym czasie tarcze i klocki z tyłu.

Proszę doradźcie jaką firmę wybrać (średnia półka) i ile mniej więcej może to kosztować.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...