darulez Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Witam otóż, dziwne zachowanie od niedawana zaobserwowalem. O tym że z przewodow syczy po zgaszeniu jak chodzila sprzezarka klimy wiem i jest to normalne oraz wytlumaczalne. natomiast u mnie syczy z przewdów klimy (z porzodu przy podszybiu, gdzies w okolicy zaworka ) przez kilkadziesiat sekund po zgaszeniu auta, sprezarka klimy nie byla uruchamiana podczas jazdy. pytanie skad sie tam wytorzyło ciśnienie. czyżby sprzegielko kompresora nie pracuje jak powinno? macie jakies domysły?
majkel_majki Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Masz a4 po lifcie z nowym panelem klimatronika? Jeżeli nie świeci ECON to klima pracujem jeżeli świeci to nie. Cięzko mi to wytłumaczyć, jeżeli klima nie pracowała i nie chłodziła a potem słychać syk
darulez Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Opublikowano 20 Maja 2009 tak, wersja poliftowa. klima pracuje OK. tylko zastanawiam sie czy to kwestja jakies nieszczelosci, i skad w przewodach cisnienie skoro kompresor nie załączonany.
Cristoforo Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 tak, wersja poliftowa. klima pracuje OK. tylko zastanawiam sie czy to kwestja jakies nieszczelosci, i skad w przewodach cisnienie skoro kompresor nie załączonany. masz gdzieś nieszczelność przykład a w przewodach od chłodnicy przecież też masz płyn i nie musi być ciśnienie dawane przez pompe wody żeby on tam sie znajdował
majkel_majki Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Może to być nieszczelność, ale gaz w końcu ucieknie całkiem. Od jakiego czasu masz te objawy? Czynnik chłodniczy jeżeli nie jest sprężany spływa z olejem w dół układu, po pracy klimatyzacji z podniesioną maską na wyłączonym silniku można to usłyszeć.
darulez Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Opublikowano 7 Lipca 2009 Może to być nieszczelność, ale gaz w końcu ucieknie całkiem. Od jakiego czasu masz te objawy? Czynnik chłodniczy jeżeli nie jest sprężany spływa z olejem w dół układu, po pracy klimatyzacji z podniesioną maską na wyłączonym silniku można to usłyszeć. jesli nieszczelnosc to czemu to slychac tylko po jezdzie nawet bez uruchomienia ukladu klimatyzacji? wydaje mi sie też ze nie ma roznicy czy wyłacze sprezarke ( wcisniety przycisk ECON ) czy jest w trybie auto - bo i tak klima mocno chlodzi w trybie LO Pare miesiecy temu urwał mi sie dekielek od kolka napedzajacego kompresor. dekielek zostal przykrecony i zastanawiam sie czy jest mozliosc zeby jakims cudem kompresor chodzil za kazdym razem jak zostanie wlaczony silnik?? Moze to sprzegielko kompresora zostalo zablokowane ?? Nie bardzo wiem jak ono jest zbudowane stad sorrki jesli pytanie wydaje sie głupie. czy wiecie jak mozna to zweryfikować pod VAGiem - mam namysli prawidlową prace sprzegielka kompresora ?
majkel_majki Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Jeżeli jest nieszczelność, na tyle duża żeby było słycha ćsyk to czynnik ucieka raz- dwa i nie ma znaczenia czy układ pracowałczy nie. Co do drugiego pytania, w B6 zastosowano sprężąrkę, która faktycznie chodzi cały czas z silnikiem, niezależnie od tego czy chodzi klima czy załączymy ECON. To sprzęgiełko to po prostu koło pasowe i talerz, między którymi jest gumowy element, przenoszący napęd i tłumiący drgania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się