ajax Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Witam Kolegow Mysle powoli nad modyfikacja wydechu w mojej nini, tylko zastanawia mnie jeden fakt. Samochod jest z USA i rozni sie od EU poniewaz za kazdym katalizatorem ma dolozona sonde lambda. W sumie 4 Pytanie brzmi : Czy jak wywale katalizatory, to dwie sondy "za" katami nie nakryja mnie i zaczna zglaszac bledy, poniewaz spaliny nie beda spelnialy odpowiednich norm? Wiem, ze podobnie bylo w niektorych 1.8T B6 ( dwie sondy przy R4 ). Czy ktos z w/w modelem wywalal katalizator? Jakie byly skutki? Pozdrawiam
poziek Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Witam Kolegow Mysle powoli nad modyfikacja wydechu w mojej nini, tylko zastanawia mnie jeden fakt. Samochod jest z USA i rozni sie od EU poniewaz za kazdym katalizatorem ma dolozona sonde lambda. W sumie 4 Pytanie brzmi : Czy jak wywale katalizatory, to dwie sondy "za" katami nie nakryja mnie i zaczna zglaszac bledy, poniewaz spaliny nie beda spelnialy odpowiednich norm? Wiem, ze podobnie bylo w niektorych 1.8T B6 ( dwie sondy przy R4 ). Czy ktos z w/w modelem wywalal katalizator? Jakie byly skutki? Pozdrawiam najprawdopodobniej wywali ci błąd dalsze postępowanie takie samo jak w 1.8T albo czip i wyłaczenie sond w programie albo tulejka odsuwająca sondy od strumienia spalin
Dev Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 ktos musi Ci ogarnąc temat wyłączenia sond diagnostycznych jezeli tego nie zrobisz i wywalisz kat (y) bedzie palił jak smok aaa i nie ma znaczenia USA czy EU, AGB zawsze miał 4 sondy
NanYeo Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Czyli po wywaleniu kata i wspawaniu rurki samochód będzie więcej palił?
poziek Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Czyli po wywaleniu kata i wspawaniu rurki samochód będzie więcej palił? nie
ajax Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Opublikowano 20 Maja 2009 Oki dzieki za informacje! Wlasnie tak myslalem, ze bedzie potrzebny jakis specjalny zabieg. aaa i nie ma znaczenia USA czy EU, AGB zawsze miał 4 sondy Jezeli mowisz prawde, to nie mam sie czym martwic bo tunerzy ogarniaja AGB - duza szansa, ze moj tez ogarna. To jest cytat z S4 Wiki AGB (1997-2001?) - European S4 C/D-box, No post cat O2 sensors, Bosch MAF, original intake manifold Czym w takim razie jest O2 sensor i jakie to moze miec znaczenie przy wywaleniu katow?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się