PawelNS Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Witam, Posiadam seata toledo '98 rok z silnikiem 1.9 TDi 110km - AFN. Wczoraj go zlogowałem i prosiłbym o analizę. Auto jakiś czas temu łapało notlaufa ale jak go przeganiam jest OK. Podczas prób nie było błędów, a na pierwszy rzut oka trochę opóźniony kąt wtrysku. Poniżej logi: Grupy normalnie MB: log 000 http://img190.imageshack.us/my.php?image=log000.jpg log001 http://img40.imageshack.us/my.php?image=log001.jpg log003 http://img40.imageshack.us/my.php?image=log003.jpg log004 http://img30.imageshack.us/my.php?image=log004.jpg log007 http://img30.imageshack.us/my.php?image=log007.jpg log013 http://img30.imageshack.us/my.php?image=log013.jpg Grupy BS log000 http://img39.imageshack.us/my.php?image=log000.jpg log003 http://img39.imageshack.us/my.php?image=log0003.jpg log004 http://img190.imageshack.us/my.php?image=log004.jpg log011 http://img190.imageshack.us/my.php?image=log011.jpg Grupy dynamiczne log000 http://img190.imageshack.us/my.php?image=log000b.jpg log001 http://img198.imageshack.us/my.php?image=log001.jpg log003 http://img198.imageshack.us/my.php?image=log003.jpg log004 http://img198.imageshack.us/my.php?image=log004.jpg log008 http://img29.imageshack.us/my.php?image=log008.jpg log011 http://img29.imageshack.us/my.php?image=log011.jpg
marewel Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Dziwny przypadek,niby przycinaja sie kierownice a ciśnienie zamiast rosnąc to spada. Od siebie proponuje powtórzenia loga 011 na 4 biegu.
PawelNS Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Opublikowano 21 Maja 2009 Próbę 011 robiłem parokrotnie i wyniki są bardzo zbliżone do tych, które zamieściłem.
Petara Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Troche opózniony kąt wtrysku kolego :gwizdanie:
Darev Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Można podnieść dawke startową, jak dobrze palił zimą to kąta bym nie ruszał. Suszarka się zacina więc albo się rozjeździ albo na stół (WD na sztange, po rozruszaniu wrzuć 011BS)
przemik Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Kierownice sie przycinaja minimalnie, rozjezdzij to... IMO - sprezarka nie kwalifikuje sie do czyszczenia.
PawelNS Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 Koledzy, to że w grupie dyn 003 zmniejsza pobieranie świeżego powietrza, to jest coś niepokojącego? Być może należałoby zakryć egr?[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 15:47_________________________________________________Czy na podstawie tych logów można stwierdzić, że egr nadaje się do czyszczenia?
spanky Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Koledzy, to że w grupie dyn 003 zmniejsza pobieranie świeżego powietrza, to jest coś niepokojącego? Być może należałoby zakryć egr?[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 15:47_________________________________________________Czy na podstawie tych logów można stwierdzić, że egr nadaje się do czyszczenia? wyglada na delikatnie usyfiony ....a wracjac do reszty : kat wtrysku dygnij i przegon kilka razy furmanke ... Można podnieść dawke startową, jak dobrze palił zimą to kąta bym nie ruszał. hmmm a skad wiesz ze jest za mala ...
Darev Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Log 001 poz 2 jest 4,2 (norma zdaje się od 3 do 9), porównywałem z moimi i miałem 5,2 i zalecaliście zwiększenie dawki, więc żeby poczuć różnice to ustawiłem na 3,5 dlatego napisałem "można" [br]Dopisany: 23 Maj 2009, 23:05_________________________________________________już mam namieszałem coś w nazewnictwie - startowa a na wolnych obrotach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się