adamooo Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 zobacz dot'y opon..jak będą inne też może ściagać..i tak się dzieje najczęściej
variocustoms Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Inna sprawa jest taka, że często gęsto te nowe sprzęty robią bałagan w ustawieniach, może to zabrzmi śmiesznie ale ja miałem ustawianą zbieżność na sznurki w. starej wyścigowej szkoły.
Patrox Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2009 Kuźwa, chłopaki, w zeszłym sezonie był taki sam setup i nic sie nie działo, dopiero po zimie jaja się zaczeły. Tak czy siak jutro zrobię skana i wrzucę. Dzięki za fatygę i pozdrawiam
variocustoms Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Szkoda, że do Wrocka nie jadę bo można by poeksperymentować z oponkami i sprawdzić w czym jest problem, no chyba, że Patrox zawitasz do Pozka do mistrzów i sprawdzimy na miejscu i usuniemy usterkę. Nie ma frajdy z tą mocą przy takich objawach nie mówiąc o tym, że to jest niebezpieczne.
Patrox Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2009 Jeśli nie uporam sie we Wrocku to z chęcią odwiedzę Poznań bo to wcale nie tak daleko.
variocustoms Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Spoko, w razie czego daj znać to możemy razem podjechać do tego warsztatu. Z chęcią sprawdzę jak twoje auto śmiga Pozdro
Jarol Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Ustaw jeszcze raz geometrie i najlepiej w innym zakładzie. W Katowicach jest jeden gość co bardzo dobrze robi takie rzeczy. Jak co to tu masz do niego namiar: http://www.geometria-podwozi.pl/
Patrox Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2009 Dokłądnie zrobiłem to co napisałeś. Pojechałem do gościa co ustawia zbieżność we Wrocławiu w autach rajdowych i ma przeszło 20 letnie doświadczenie. I u niego wyszło bardzo podobnie jak tu na skanie.
AndyN Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Dokłądnie zrobiłem to co napisałeś. Pojechałem do gościa co ustawia zbieżność we Wrocławiu w autach rajdowych i ma przeszło 20 letnie doświadczenie. I u niego wyszło bardzo podobnie jak tu na skanie. I nadal ściąga? Ściąga Cię na każdej nawierzchni? Niezależnie od jakości drogi?
Jarol Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 To mam jeszcze taka propozycje spróbuj założyć jakieś opony asymetryczne ( np. Conti SportContact 3 ). Ja jak kupowałem opony to gość mówił ze do zawieszenia wielowahaczowego takiego jak w Audi nie nadają się opon kirunkowych i radził takich nie kupować.
Patrox Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Opublikowano 7 Lipca 2009 Witam, problem chyba został zlikwidowany. Przez chwilę jezdziłem na oponach zimowych 205/50/17 i jak ręką odjął. PO rozmowie z Jaro4444 zasugerował że u jego Ojca w passacie było troszke podobnie i wymienił koncówki drązków kierowniczych. Tak też zrobiłem i kupiłem 2 nowe lemfordera . Zrobiłem zbieżnośc i załozyłem opony asymetryczne tak jak sugerował JArol. W każdym razie pomogło ale nie wiem czy wystarczyło zmienić opony na asymetryczne czy problem tkwił w koncówkach. Tak czy siak mam juz święty spokój.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się