piekarxxx Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Witam ! Mam Audi 98 rok 1,8 5V sedan !! Miałem taki przypadek czyli błąd 515 czyli czujnik Halla. przeczytałem wszystkie posty na tym forum i wszystko posprawdzałem co inni radzili, ale nadal wyskakiwał ten błąd - na odpalonym silniku nie można było go skasować, wymieniłem na inny czujnik ale nic to nie dało !! Objawy były takie ze strasznie mulił czasami ciągnął na każdym biegu a za 5 minut już mulił , troszkę też było czuć na wolnych obrotach takie delikatne trzęsienie co parę sekund tak jak by przewody WN miały przebicie ! Wreszcie nadszedł czas na sprawdzenie paska rozrządu czy nie przeskoczył i co sie okazało był przestawiony o 2 ząbki ! Ustawiłem tak jak powinno być i po odpaleniu i podłączeniu pod komputer błąd 00515 bez problemu można było skasować, więc jada próbna i wreszcie Auto idzie jak powinno wkręca sie na obroty pojeździłem dzisiaj cały dzień i jak narazie jest OK :) Opisuje to ponieważ w wielu postach nikt nie pisał o ustawieniu na nowo rozrządu i czy usterka znikła , było w paru postach zeby to sprawdzić bo to że pasek przeskoczy to może być przyczyną mulenia auta i błędu 515, ale nikt nie napisał " ustawiłem znaki na rozrządzie i teraz jest OK" Tak że myślę że komuś ten opis sie przyda !! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się