[B5 AHU] Proszę ocenić logi

    23 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, diagnoza dotyczy audi kolegi z forum wiesiekj. Audi z 2000 r. AHU 90PS

    Auto nie jedzie, zero mocy.

    Wiesiek mówił, że wymienił N75, że auto jest też po programie na ok. 110PS, choć tego nie widać, tym bardziej nie czuć.

    Pomóżcie zdiagnozować.

    Błędy

    924a16488cbd86d2m.jpg

    BS 000

    cc254e7395eda191m.jpg

    BS 003

    a197f4aa9e4df67am.jpg

    BS 004

    a62b479044d8c800m.jpg

    BS011

    4394cd6b8e5d343cm.jpg

    stat 000

    dd69055d6b8ff208m.jpg

    stat001

    46ce66f8ea28f2b3m.jpg

    stat 003

    c9a7c2e0971ca3cam.jpg

    stat 004

    f4d3f247e11fa7c1m.jpg

    stat 007

    1f911398dffb59d6m.jpg

    stat 013

    ad0d0c85ae5e6fbdm.jpg

    dyn 000

    2233b5f9ac8823fem.jpg

    dyn 001

    f2206be2f4cf2e08m.jpg

    dyn 003

    22da145742e7f0e9m.jpg

    dyn 004

    f742207460ae2d1bm.jpg

    dyn 008

    2d52e97241fda42fm.jpg

    dyn 010

    744809b8b2a17c57m.jpg

    dyn 011

    c7c6dcaa1c310af4m.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    strasznie marnie turbawka dmucha.... :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam panowie to moje auto kupilem je 2 lata temu tak mi powiedzial sprzedawca ale to nie wazne wazne ze teraz nie chce jezdzic powiedzcie co mam wymienic lub zrobic zeby znow jezdzilo?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    szukaj dziury w ukladzie dolotowym(wszystkie weze , wezyki ,zlaczki ) , jak to sprawdzisz pomyslimy dalej

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    czyli na razie przeplywke i n75 nie ruszac i szukac dziury w dolocie a czy czasem turbina nie konczy sie?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    czyli na razie przeplywke i n75 nie ruszac i szukac dziury w dolocie a czy czasem turbina nie konczy sie?

    nie wiadomo sprawdz najpierw szczelnosc ukladu dolotowego , trzeba eliminowac po kolei przyczyny nie doladowania, turbo na koncu tej drogi będzie :>

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wykasujcie te bledy... zobaczycie czy wrócą.

    Do sprawdzenia:

    - szczelnosc ukladu dolotowego

    - szczelnosc zaworu upustowego - czy sie domyka

    - mozna by lekko przyspieszyc zaplon

    To auto nie ma teraz 70 KM a co dopiero 110.

    Czy jest/nie jest po programie tego w logach nie widac... ja mam podejrzenia, ze jest - ale po bardzo nieudolnym.

    Jakis tuner powinien to zweryfikowac.

    Oczywiscie najpierw doprowadzcie auto do ładu. :wink4:

    Pozdrawiam i powodzenia

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wiesiek mówił, że wymienił N75,

    N75 nowy dedykowany do tego modelu ....

    czy te blady po wykasowaniu wracaja ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wiesiek mówił, że wymienił N75,

    N75 nowy dedykowany do tego modelu ....

    czy te blady po wykasowaniu wracaja ?

    Zawór, który zobaczyłem przy tym silniku wyglądał mniej więcej tak

    http://allegro.pl/item641827544_zawor_turbosprezarki_tdi_volkswagen_n75_turbo.html

    moje pobieżne oględziny, stan przewodów podciśnieniowych i tej części dolotu na którą można spojrzeć i dotknąć z góry wykluczają nieszczelność, ale to podkreślam pobieżne oględziny...

    To auto jedzie tak jak moje po zdjęciu kostki z przepływomierza, zero ciągu, po prostu Star29 :decayed:

    Wiesiek, coś wspominałeś o dziwnych czy luźnych przewodach wychodzących ze sterownika.

    O co chodziło? Przybliż temat.

    Czy błędy wracają tego nie sprawdzę, chyba że Wiesiek znów przyjedzie do Olsztyna

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam wlasnie wrocilem z garazu wszystkie weze rozebralem sprawdzilem czy nie pekniete i zlozylem spowrotem takze mysle ze sa szczelne

    spanky n75 wymienialem na pierburga moj byl chyba orginal bo mial znaczek audi ale po numerach dali mi pierburga a blad czy sie powtarza niewiem bo nie mam vaga ale podjade na spot w niedziele to moze taktus mi podepnie vaga

    pytanie jak sprawdzic szczelnosc tego zaworu upustowego ruszalem ta sztanga i chodzi nawet o dziwo nie tak ciezko tylko wydaje mi sie ze ma za maly zakres cos okolo 1 1.5 cm takze napiszcie co dalej mam sprawdzac?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdziles przy ic i te duze dolotowe i gumowy laczący plastikowy z kolektorem , jak tak to masz w linku od kolegi co zrobic zeby skrocic sztange i miec pewnosc ze zawor sie domyka , dzialanie twojej turbiny jest takie ze laduje do pewnego momentu jak osiagnie odpowiednia wartosc doladowania zaworek tzw n75 reguluje je, sztanga sie porusza i upuszcza nadmiar cisnienia przez wlasnie zawor upustowy to tak po krotce

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jurto zrobie regulacje tej sztangi przy turbinie ipowiem czy cos pomoglo!!!![br]Dopisany: 02 Czerwiec 2009, 21:01_________________________________________________zrobilem regulacje tej sztangi ale nic nie dalo dalej nie ciagnie ale sprawdzilem jak silnik pracowal i dodawalem gazu ze sztanga wcale sie nie rusza w zadnym zakresie obrotow czym to moze byc spowodowane ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A czy ty dobrze podłączyłeś przewody podciśnieniowe do N75 ?

    Może wejście z wyjściem pomylone?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ale sprawdzilem jak silnik pracowal i dodawalem gazu ze sztanga wcale sie nie rusza w zadnym zakresie obrotow czym to moze byc spowodowane ?

    masz sprawdzic podczas jazdy ...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam panowie dzisiaj wracajac z pracy dodaje gazu a auto przyspiesza jak dawniej ale przestaje ciagnac przy 2,800 obr wczoraj rozebralem n75 i podalem mu napiecie bez z aku kilka razy i zlozylem spowrotem juz nie jezdzilem co to moze byc ze raz jest dobrze a potem nie dziala jak powinno ?[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2009, 14:53_________________________________________________panowie juz nie wiem co sprawdzac w tym samochodzie pojezdzilem troche w sobote i dalej klapa znowu nie dmuch juz nie wiem co robic?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    panowie juz nie wiem co sprawdzac w tym samochodzie pojezdzilem troche w sobote i dalej klapa znowu nie dmuch juz nie wiem co robic?

    Witaj kolego

    Widze że troche walczysz z furką :cool1:

    Spróbuj jeszcze rozpiąć wydech za turbawą i przejedż się....będzie troche głośno ale wykluczysz w ten sposób

    zapchanego kata :wink4:

    P.S. jak będziesz w Olsztynie np. u Marka[taktuś] to dajcie znać[Marek ma namiar] może w czymś będe mógł pomóc :wink4:

    Pozdrawiam serdecznie i życze powrotu auta do zdrowia. :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam panowie dzisiaj wracajac z pracy dodaje gazu a auto przyspiesza jak dawniej ale przestaje ciagnac przy 2,800 obr wczoraj rozebralem n75 i podalem mu napiecie bez z aku kilka razy i zlozylem spowrotem juz nie jezdzilem co to moze byc ze raz jest dobrze a potem nie dziala jak powinno ?[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2009, 14:53_________________________________________________panowie juz nie wiem co sprawdzac w tym samochodzie pojezdzilem troche w sobote i dalej klapa znowu nie dmuch juz nie wiem co robic?

    cos musi byc w kabelkologi od N75 ... [moze wtyczka zasniedziala,jakies przetarcie].. niestety nie wszytko da sie zdiagnozowac via net ...

    zrob logi jak auto zaczelo jezdzic ...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam panowie ponownie spanky mial racje kabelek we wtyczce od n75 byl urwany na pierwszy rzut oka byl dobry ale gdy go poruszalem to odlecial teraz jak jest dobrze zrobie logi ale chyba dopiero na spocie w niedziele dzieki wszystkim za pomoc

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam panowie ponownie spanky mial racje kabelek we wtyczce od n75 byl urwany na pierwszy rzut oka byl dobry ale gdy go poruszalem to odlecial teraz jak jest dobrze zrobie logi ale chyba dopiero na spocie w niedziele dzieki wszystkim za pomoc

    no to czekamy ... :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    przeczytaj sobie moj post chyba trzeci jak zrobiles pierwsze logi , tam było wszystko napisane , ale jezeli mowisz ze wszystko sprawdziles i nie ma dziurek wiec sam sobie jestes winny ze tak długo meczysz sie z autem i jego bolaczką

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy