Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z rozruchem silnika po wymianie rozrządu


kranik66

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych fachowców :hi: Mam do Was ogromną prośbę o pomoc. Zacznę od początku,po zmianie rozrządu w mojej :a4fan: wszystko było ok! Ale po jakimś czasie zaczeła odpalać jak jej się podobało po dłuszym kręceniu odpaliła, później było przez jakiś czas dobrze aż do ostatniej niedzieli.... po dłuszej trasie(przed i w trakcie trasy było w porządku)zgasiłem silnik aby zatankować ,po tankowaniu wchodzę do auta i co? I kicha kręcę i kręcę i nie już nie odpaliła :wallbash: Z holowałem ja do mechanika.W poniedziałek po podpieciu kompa wykasowaniu kilku błędów auto nadal nie odpaliło.Sprawdził w filtrze paliwa i tam nie było paliwa.Myślę sobie pompa.... :wallbash: .Ale we sobote dzwoni i wie co jest przyczyną,podobno to jakiś elektro-zawór. I tu pytanie do Was ,czy na pewno to ten zawór ,i jaki zawór i ile może kosztować? Z góry Dziękuje za pomoc! pozdrawiam miłośników :audi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze czy ustawiony został właściwie kąt wtrysku po wymianie paska?

po drugie, jakie to były błedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik twierdz,że kąt wtrysku jest dobrze ustawiony,a jak zapytałem o błędy to powiedział,że ''to były nie groźne błędy....'' cały czas twierdzi,że to wina tego zaworu! Nie chciałbym wymieniać i wyrzucać siana w błoto! A tak wogóle to jakie wartości musi mieć kąt wtrysku? niech sprawdzi mi to przymnie a ni wydziwia mi jakieś farmazony... :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik twierdz,że kąt wtrysku jest dobrze ustawiony,a jak zapytałem o błędy to powiedział,że ''to były nie groźne błędy....'' cały czas twierdzi,że to wina tego zaworu! Nie chciałbym wymieniać i wyrzucać siana w błoto! A tak wogóle to jakie wartości musi mieć kąt wtrysku? niech sprawdzi mi to przymnie a ni wydziwia mi jakieś farmazony... :angry:

49-51

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc ten zawor , niech kupi i zalozy jak nie to ,to co cie to obchodzi przeciez to on chcial to wymienic , kat wtrysku tu nie bedzie miał nic do rzeczy przeciez napisał ze w filtrze paliwa nie ma , to kąt nawet idealnie ustawiony nic nie zmieni jak furmanka ON nie dostanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc ten zawor , niech kupi i zalozy jak nie to ,to co cie to obchodzi przeciez to on chcial to wymienic , kat wtrysku tu nie bedzie miał nic do rzeczy przeciez napisał ze w filtrze paliwa nie ma , to kąt nawet idealnie ustawiony nic nie zmieni jak furmanka ON nie dostanie

No w sumie masz rację! on twierdzi,że ten zawór wymontował i przeczyścił podobno sie zawiesil , auto odpaliło ale ,po któreś próbie auto już nie odpaliło! [br]Dopisany: 31 Maj 2009, 20:41_________________________________________________Witam!Wczoraj odebrałem auto i odpala bez problemu.Mechanik wymienił ''czujnik odcięcia paliwa w układzie wtryskowym'' i jest ok!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

''czujnik odcięcia paliwa w układzie wtryskowym''

to jest ten elektrozawór na pompie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze obok tematu ale mam ten sam silnik czy jak zmieniałeś rozrząd to pompę wody też i co jeszcze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...