AdoKrycha007 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 dzięki. a jakie kody mają te 110-konne silniki bez pompowtrysków w tych rocznikach?
AdoKrycha007 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 z tego co znalazłem wczesniej to AFN i AVG (produkcja 2/96-10/00), ale chciałem się upewnić stąd moje pytanie wyżej,.
aju Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 dokładnie, ale ja bym szukał aita na PD a nie na pompie... chyba że chcesz lać gnojówkę
AdoKrycha007 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 jestem zrażony opowieściami o pompowtryskach i kosztach napraw + przykład bliskiej mi osoby, choć to akurat był Paszczak B5. może jak spędzę tysiąc godzin na tym forum to mi się to odmieni?
aju Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 pompowtryskach i kosztach napraw Jak Ci sie pompa wysra to koszty będą takie same a trudniej będzie znaleźć coś godnego No ale nic czytaj i to Twoje auto będzie
AdoKrycha007 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 dlatego jak mówiłem, to nie finalna decyzja.. wierzę że Klubowicze pomogą i doradzą
mariusza4b5 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Po lifcie na pompie o mocy 110 będzie tylko AVG, trochę słabszy od PD, cichszy ale spalanie mimo iż w katalogu wygląda identycznie to AVG ma na pewno mniejsze. Nigdy nie miałem okazji użytkować długo AJM ale sam się zastanawiałem nad jego kupnem i jednak wybrałem AVG i jakoś wydaje mi się że słusznie. A tak w sumie to PD to wytwór VAG z którego już zrezygnowano na rzecz Common Rail więc na pewno takie doskonałe to nie jest i nie było. A Common Rail w innych markach stosuje sie mniej więcej od czasów PD w VW/Audi.
aju Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 wszytko ma wady, cr tak samo, pompa też a w 99 były jeszcze AFNy
AdoKrycha007 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 to PD to wytwór VAG z którego już zrezygnowano na rzecz common rail więc na pewno takie doskonałe to nie jest i nie było. też tak słyszałem stąd moje wątpliwości.. ;(
aju Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 a pompy to nawet już w ciągnikach nie dają Panowie kończymy bezsensowną peplaninę bo takich tematów było milion
mariusza4b5 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 a pompy to nawet już w ciągnikach nie dają Skoro schodzimy do takiego poziomu to... PD to nawet nigdy nie było nawet w ciągnikach
Nizin5 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 kazde 1.9w audi bedzie grało i jezdziło jak nie bedzie zajechane i bedzie sie o nie dbac
MASATO Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 PD zastąpili CR tylko ze względów takich że lepiej spełnia normy emisji spalin, dla przykładu dopiero CR 4 generacji może się pochwalić ciśnieniem wtrysku takim jak stare poczciwe PD 1 generacji w CR 4 generacji pompa wysokiego ciśnienia jest bardzo zbliżona konstrukcyjnie do starych pomp VP
mariusza4b5 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 PD zastąpili CR tylko ze względów takich że lepiej spełnia normy emisji spalin, dla przykładu dopiero CR 4 generacji może się pochwalić ciśnieniem wtrysku takim jak stare poczciwe PD 1 generacji w CR 4 generacji pompa wysokiego ciśnienia jest bardzo zbliżona konstrukcyjnie do starych pomp VP Z tego też powodu silnik 2.0 zastąpił 1.9 tdi, ale to jest tylko takie gadanie. Co nie zmienia faktu że 1.9 tdi w b6 czy b7 nie mają już tak dobrej opinii jak w b4 czy b5. "Legenda" tego silnika co do trwałości, bezproblemowości i wysokiej ekonomii zanikła właśnie przez PD.
MAGIC87 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Co nie zmienia faktu że 1.9 tdi w b6 czy b7 nie mają już tak dobrej opinii jak w b4 czy b5. "Legenda" tego silnika co do trwałości, bezproblemowości i wysokiej ekonomii zanikła właśnie przez PD. jak dbasz tak masz... wiadomo ze AFN czy 1Z to prawie nie do zajechania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się