Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Różnice pomiędzy silnikami 1.9TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzięki. a jakie kody mają te 110-konne silniki bez pompowtrysków w tych rocznikach?

Opublikowano

z tego co znalazłem wczesniej to AFN i AVG (produkcja 2/96-10/00), ale chciałem się upewnić stąd moje pytanie wyżej,.

Opublikowano

:good:

dokładnie, ale ja bym szukał aita na PD a nie na pompie... chyba że chcesz lać gnojówkę

Opublikowano

jestem zrażony opowieściami o pompowtryskach i kosztach napraw + przykład bliskiej mi osoby, choć to akurat był Paszczak B5. może jak spędzę tysiąc godzin na tym forum to mi się to odmieni?

Opublikowano
pompowtryskach i kosztach napraw

:polew::decayed:

Jak Ci sie pompa wysra to koszty będą takie same a trudniej będzie znaleźć coś godnego

No ale nic czytaj i to Twoje auto będzie :hi:

Opublikowano

dlatego jak mówiłem, to nie finalna decyzja.. wierzę że Klubowicze pomogą i doradzą :)

Opublikowano

Po lifcie na pompie o mocy 110 będzie tylko AVG, trochę słabszy od PD, cichszy ale spalanie mimo iż w katalogu wygląda identycznie to AVG ma na pewno mniejsze.

Nigdy nie miałem okazji użytkować długo AJM ale sam się zastanawiałem nad jego kupnem i jednak wybrałem AVG i jakoś wydaje mi się że słusznie.

A tak w sumie to PD to wytwór VAG z którego już zrezygnowano na rzecz Common Rail więc na pewno takie doskonałe to nie jest i nie było.

A Common Rail w innych markach stosuje sie mniej więcej od czasów PD w VW/Audi.

Opublikowano

wszytko ma wady, cr tak samo, pompa też

a w 99 były jeszcze AFNy

Opublikowano
to PD to wytwór VAG z którego już zrezygnowano na rzecz common rail więc na pewno takie doskonałe to nie jest i nie było.

też tak słyszałem stąd moje wątpliwości.. ;(

Opublikowano

a pompy to nawet już w ciągnikach nie dają :decayed::good:

Panowie kończymy bezsensowną peplaninę bo takich tematów było milion :hi:

Opublikowano

kazde 1.9w audi bedzie grało i jezdziło jak nie bedzie zajechane i bedzie sie o nie dbac :)

Opublikowano

PD zastąpili CR tylko ze względów takich że lepiej spełnia normy emisji spalin, dla przykładu dopiero CR 4 generacji może się pochwalić ciśnieniem wtrysku takim jak stare poczciwe PD 1 generacji

w CR 4 generacji pompa wysokiego ciśnienia jest bardzo zbliżona konstrukcyjnie do starych pomp VP

Opublikowano

PD zastąpili CR tylko ze względów takich że lepiej spełnia normy emisji spalin, dla przykładu dopiero CR 4 generacji może się pochwalić ciśnieniem wtrysku takim jak stare poczciwe PD 1 generacji

w CR 4 generacji pompa wysokiego ciśnienia jest bardzo zbliżona konstrukcyjnie do starych pomp VP

Z tego też powodu silnik 2.0 zastąpił 1.9 tdi, ale to jest tylko takie gadanie.

Co nie zmienia faktu że 1.9 tdi w b6 czy b7 nie mają już tak dobrej opinii jak w b4 czy b5. "Legenda" tego silnika co do trwałości, bezproblemowości i wysokiej ekonomii zanikła właśnie przez PD.

Opublikowano
Co nie zmienia faktu że 1.9 tdi w b6 czy b7 nie mają już tak dobrej opinii jak w b4 czy b5. "Legenda" tego silnika co do trwałości, bezproblemowości i wysokiej ekonomii zanikła właśnie przez PD.

jak dbasz tak masz...

wiadomo ze AFN czy 1Z to prawie nie do zajechania :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...