Wurger Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witam, dzisiaj w końcu wziąłem się i zrobiłem logi dynamiczne. Prosiłbym o ocene. Mały komantarz: Jak widać w logach statycznych dawka była za mała, teraz już jest podniesiona na 2.6 i na takiej są robione logi dynamiczne. Niestety brak też logów z BS, bo 011 wogóle na moim VAG-u nie hula a w 003 i 004 nic się nie dzieje, nic się nie otwiera, nic się nie zamyka. Jednym słowem nudy przez 50 sekund Troche martwi mnie, że wyniki pomiedzy 1500 a 1900 RPM są niebardzo, a u innych widziałem, że już przy 1600 wartości się mniej wiecej pokrywaja. Ale możliwe, że jest to wina mojego logowania, bo niestety musiałem to logować sam, a droga nie była całkiem pusta i ciężko było się zsynchronizować z laptopem O oto same logi: Statyczne wszystkie w jednej kupie: I dynamiczne w dwóch kupach : Kupa 1: Kupa 2: Z góry dzięki za opinie/sugestie. Pozdrawiam, Paweł
przemik Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Ustawiając dawke na 2,6 - ZMNIEJSZYLES JĄ - ale OK moze byc. Z tych logów co zamiesciles - gra gitara . Zamiesc jeszcze logi Basic Settings. Pozdro
Wurger Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 Wiem, że zmniejszyłem, tak tylko napisałem I w sumie pytanie: czy dobrze, że zmniejszyłem (czyli zwiększyłem do 2,4-2,6), bo wyczytałem, że nie powinno się ustawiać poniżej (czyli zwiększać dawke powyżej ) 2,2. A co do BS to tak jak dopisałem w 1 poście: Niestety brak też logów z BS, bo 011 wogóle na moim VAG-u nie hula a w 003 i 004 nic się nie dzieje, nic się nie otwiera, nic się nie zamyka. Jednym słowem nudy przez 50 sekund
przemik Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 W takim razie pokaz 000 Basic Settings.
Wurger Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 Tak to wygląda: 000 BS: (tutaj dawka jeszcze była 1,4-1,6 mg/R, czy na pozycji 4 też jest na opak i jak jest mniej, to więcej paliwa i odwrotnie?)
przemik Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Podregulowałbym troche statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - zeby sie miescil w granicach 55-60...
Wurger Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2009 Dzięki przemik za ocene. Narazie ze statycznym kątem dam sobie chyba spokój. Przy -20 *C odpałał bez problemów, więc nie ma tragedii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się