studentzse Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Mógłby ktoś scharakteryzować silnik 1Z? Byłbym wdzięczny, bo kolega ma taki i nie idzie mu przegadać co do tego ze jednak to nie taki dobry model silnika. Poproszę jakieś argumenty
Wihajster Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Mógłby ktoś scharakteryzować silnik 1Z? Byłbym wdzięczny, bo kolega ma taki i nie idzie mu przegadać co do tego ze jednak to nie taki dobry model silnika. Poproszę jakieś argumenty to bardzo dobry motor nie do zdarcia
Doman13 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 jeżdżę 1Z problemów z silnikiem (0) trochę jest zmulony poniżej 2000 obrotów ale potem dostaje fajnego kopa. brakuje mu trochę dynamiki z sinika 138 koni (1Z to 90) ale na autostradzie pójdzie więcej niż w książce napisali ze chodzi (180km/h) tylko że wtedy ten silnik jest już głośny. Jazda 140 km/h jest komfortowa. ogólnie jestem zadowolony z tego silnika i czasami zapominam że tęskni mi się za dodatkowymi koniami. Więc potwierdzam opinię moderatora. Na moim silniku 250 tyś nie zrobiło wrażenia. Wrażenie jest tylko na wtryskach...
heniek01 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Brak argumentów na nie......Trwałość , trwałość ...a szybkość i osiągi ? Zatankuj V-Pover i sprawdż . Pozdrawiam
wagabunda Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Ja jestem posiadaczem 1Z od grudnia 2008 roku kupiłem go od znajomego mojej córki wiedziałem, ze jest zadbany, ja też o niego dbam i tak w trasie spala 4.4 litra paliwa bez klimy i jeździe tak około 90 k\h, przy jeździe tak do 110 z klimą ostatnio trasa Świdnica Białystok spalił mi 4.7l z klimą, co do dynamiki to jest tak faktycznie jak zmieniam biegi przy 2200 obrotów to nie jest zbyt żwawy, ale jak już się zacznie go kręcić tak do 3500 i zmieniać biegi wtedy to nawet 2 tiry moment zostają wyprzedzone. Jeżeli chodzi o koszta, to komplet rozrządu z paskami u kolegi z forum to koszt około 300 zł i to z rolkami ina lub skf czyli najwyższa półka. Komplet pasków wielorowkowych (klima, i alternator) to 110 zł rolka napinająca oryginał 350 zł 4 filtry i olej motul 10w\40 220 zł to wymieniłem wszystko i autko śmiga jak złoto zrobiłem już nim ok 10 k km i jak narazie wszystko ok. Autko ma na budziku ok 255 km czy ma więcej nie wiem, ale ten kolega co od niego kupił autko z licznikiem 197 k km czyli jak widać 58 k km jeździ bez awarii tylko rzeczy eksploatacyjne. Na podstawie tego co napisałem to można powiedzieć, ze silnik 1Z jest ok :>
danielm21 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 ja smigam juz 1Z od listopada ubieglego roku... spalanie jest naprawde niskie ponizej 5 litrow na trasie ... troszke mi sie poci:/ ale to jest do zrobienia;)pozdrawiam
rtocki Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 a co ty mu chcesz przegadywać skoro to naprawdę świetne silniki
Rekomendowane odpowiedzi