Skocz do zawartości

heniek01

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O heniek01

Osiągnięcia heniek01

0

Reputacja

  1. Właśnie wróciłem z wojaży po kraju.Mam ofertę kupna Chryslera Pacifiki 3.5 V6 za niewielkie pieniądze - powiem tak MOCNO się zastanawiam bo gra chyba nie warta zachodu .Jak dotąd leję , serwisuję i śmigam bezawaryjnie - właśnie czekam na odbiór zdjęcia z fotoradaru - wypadek przy pracy .Pozdrawiam i nie zmieniam mojego AJMa .
  2. A przeguby nie były czasem wymieniane ? Może być różnica w ustawieniu "ząbków ' i czujka się gubi i startuje ABS.Pozdrawiam
  3. Jak to jest - wymieniam regularnie filtr ppyłkowy bez odgrzybiania i nic nie capi - może to o to chodzi -rozważcie . Pozdrawiam
  4. Podjedź do speca od liczników - albo silniczek , albo procesor w liczniku . Ten typ tak już ma . Pozdrawiam.
  5. Sprawdź styki i dopływ prądu do niej ,a potem kolejne elementy .Pozdrawiam
  6. I na tym polega różnica zakupu w kraju lub w Germanach - jak weżmiesz niemieckie papiery od Niemca to nie kłamią - u nas każdy zaczyna od wciskania kitu - u mnie przy 182 tkm Niemcy wpisali w książkę że nie wykonano wymiany paska rozrządu z wykrzyknikiem i było to 200 % wiarygodne .Serwis wykonałem sam i leję i hulam I DBAM oto CO MAM .Pozdrawiam
  7. Zauważcie że kolega pisze o objawach w czasie skrętu . Pytanie czy podobne występują przy jeżdzie na wprost ? Sądzę że to początek przegubu - jeśli odezwie ci sie przy jeżdzie na wprost - wymieniaj koniecznie .
  8. heniek01

    [B5 AJM] Cieknąca ciecz

    Ten typ tak ma tzn mam to samo -idę za namową kolegów i jeżdżę spokojnie dalej .Pozdrawiam
  9. Wejdz na AUDI KLUB i poszukaj tematu - czyszczenie nastawnika pompy VP37 - całkiem sporo i to dobrej i przydatnej wiedzy na ten temat . Pozdrawiam
  10. Mam identyczny problem . Rozwiązuję go metodą porad ' Basketa ' póki się silnik nie zagrzeje nie gonię go .Czasami w trasie - na początku -staję , wyłączam silnik ,odpalam ponownie i już jest wszystko OK .Metoda Ćwieczka ktoś powie ale skuteczna przy braku czasu na poważną diagnozę -sądzę że to jednak KAT siada . Pozdrawiam .
  11. Brak argumentów na nie......Trwałość , trwałość ...a szybkość i osiągi ? Zatankuj V-Pover i sprawdż . Pozdrawiam
  12. Ten typ tak już ma . Sądząc po objawach to masz do wymiany procesor w liczniku - ok 350 zł naprawa u speca od liczników - a może ktoś z Klubu ci to wymieni , wiem że robią to koledzy z Wrocka . Pozdrawiam .
  13. Miałem identyczny problem .Specjalista od liczników orzekł-procesor w liczniku do wymiany-350 zł i wszystko hula. Ten typ tak ma a po naprawie śmiga dalej .Pozdrawiam .
  14. taktuś ma rację taką naprawę zrobiłem koledze i hula za free . Powodzenia
  15. Prawdopodobnie siadł procesor w zegarach . Wymiana ok. 350 zł . Już to przerabiałem .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...