[B6 ALT] Spalanie oleju

    12 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam wszystkich, mam mały problem z silniczkiem 2.0 ALT benzynka w gazie, a dokładnie silniczek przy raczej prawdziwym przebiegu 164tkm podjada sobie olej, na jednym forum czytalem ze mozna wlac przy wymianie oleju, nafte do kazdego cylindra i poczekac az zejdzie do miski, to w razie zapieczonych pierscieni olejowych. Mam zamiar przeprowadzic taki zabieg w moim samochodzie ale wczesniej wolalem sie Was poradzic, czy moze ktos juz tak zrobil? no i czy cos pomoglo? z góry dziękuje za wszelkie opinie i podpowiedzi :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Ile oleju pali ci ten silnik?

    generalnie te silniki maja tedecje do palenia oleju na wysokich obrotach

    sprawdz najpierw uszczelniacze na trzonkach zaworow a jest ich tam az 20

    jest to najtanszy sposob.

    potem mozna brac sie za cylindry i pierscienie

    na jakim oleju jezdzisz?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    bierze mi 0,6l na 1000km. olej mam Castrol SLX 5W30 longlifeIII, a samochodzik raczej jezdzi na wysokich obrotach [br]Dopisany: 10 Czerwiec 2009, 19:38_________________________________________________ile może mnie kosztować taka wymiana uszczelniaczy???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Marku bez obrazy, ale na tym forum na temat tego silnika jest tyle tematów a przeważnie o zjadaniu oleju :szukaj:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Te silniki tak mają że biorą olej :wink4:.. Ktoś na forum nawet robił remont tego silnika ale nie wiem jak to się skończyło.

    Pamiętam że koszty były wielkie :confused4:.

    Poczytaj tutaj :cool1:. http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_czy_to_normalne_ze_zjada_tyle_oleju-t53061.0.html

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zmien olej z 5w-30 na 5w-40 lub 0w-40

    roznica niewielka ale oleje 5w-30 sa to oleje lekkobiezne wymyslone po to aby oszczedzic spalanie paliwa po przez ich latwosc w przetlaczaniu

    moj samochod ma 60tys i na ol 5w-30 tez palil olej , wiec zmienilem go na 5w-40 z mobila i wszystko jest ok.

    W serwisie mowili ze na olejach lekkobieznych samochody nowe tez pala olej

    oleje te to moda wymyslona przez japonczykow

    same uszczelniacze na trzonki to koszt ok 15zl(najlepiej kup oryginalne), sama wymiana robiona jest bez zdejmowania glowicy i kosztuje okolo 150zl

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja zrobiłem 7000 tysiecy km i musiałem dolac pól litra oleju, ten typ tak poprostu pewnie ma jak mówią przedmówcy. :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja wlewalem nafte do cylindrow w moim aucie ale niestety nie pomoglo,dalej bierze olej.jezdze na castrolu 10w 40.u mnie to chyba jest kwestia ze auto bylo przegrzane niczym je kupilem i jedyne co pomoze to wymiana pierscieni,a to sa juz koszty.nie wiem czy bede to robil

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    kurcze to szkoda że nie pomogło bo znam ten ból :wallbash: ale jeśli przeprowadze taki zabieg w moim samochodzie to chyba nie zaszkodzi a spróbowac można. Dzięki Marcinie za podpowiedź :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nooooo

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość ks28krk

    witam mam alt z przegrzanym silnikiem brał olej moja rada jezeli to tylko uszczelniacze a najprawdopodobniej nie tylko tez pierscienie nie radze robic tego tylko kupic inny silnik ja robiłem dwa razy pierscienie długa historia zostawiam kom 606558676 nie pomogło było jak przed remontem teraz po 2 zrobieniu po 300 km jest tak samo 1 l na 400 km spalania castrol edge 0 w 30[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2011, 22:30_________________________________________________dodam ze koszt to 3,5 ty bez tłoków i szlifu bloku jak by to doszło to dramat a dobry silnik z 2 mies gwarancja dostaniemy za 2,5 tys a na dodatek remont to juz nie to samo jak było

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy