Skocz do zawartości

lipek 78

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lipek 78

Osiągnięcia lipek 78

0

Reputacja

  1. ja mam podobny problem jak kolega tzn.tez mi bierze olej ok.1l na 100km.tez nie kopci na zaden kolor no moze delikatnie na bialy ale to jest wyczuwalna bardziej para jak spalony olej.ja bym ci radzil sprawdzic cisnienie na cylindrach,to duzo powie.sprawdzilem u siebie i jest ponizej normy czyli raczej pierscienie do wymiany!
  2. kazdy mechanik powinien miec sprzet do sprawdzania cisnienia na cylindrach.podjedz ,popros niech ci sprawdzi i daj znac jakie wartosci byly.powinno byc 10-13 bar
  3. ale wymieniales dwa razy ta sama czy inna.ja mialem podobny problem tzn.najpierw padla mi jedna po tygodniu nastepna,mechanik poradzil mi zeby wymienic od razu pozostale bo lepiej jak sa wszystkie rowno zuzyte.takze proponuje ci wymienic wszystkie
  4. moje auto tez bierze ok 1l oleju na 1000km(nie kopci na zaden kolor).pierwsze co zrobilem to sprawdzilem czy nie ma wyciekow,czy odma jest cala itp. na koncu sprawdzilem cisnienie na cylindrach i bylo za malo.mechanik powiedzial mi ze to napewno pirscienie!,uszczelniacze sa raczej w dobrym stanie.z tego co wiem to nie trzeba rozbierac silnika zeby wymienic te uszczelniacze.tu na forum juz byl poruszany ten temat i madry mechanik zrobi to bez rozbiorki silnika
  5. sprawdz cisnienie na cylindrach.powinno byc miedzy 10-13 bar jezeli masz mniej to znaczy ze pierscienie sa do wymiany a jak w normie to prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe sa dziabniete
  6. lipek 78

    [B6 ALT] Spalanie oleju

    ja wlewalem nafte do cylindrow w moim aucie ale niestety nie pomoglo,dalej bierze olej.jezdze na castrolu 10w 40.u mnie to chyba jest kwestia ze auto bylo przegrzane niczym je kupilem i jedyne co pomoze to wymiana pierscieni,a to sa juz koszty.nie wiem czy bede to robil
  7. sprawdz cisnienie na cylindrach.jak za malo to prawdopodobnie pierscienie do wymiany
  8. ja wyciagalem tylko ta gorna czesc odmy ta co idzie do pokrywy zaworow.ta dolna "gruszkowata"czesc da sie tylko wyciagnac tylko jak zdejmiesz kolektor, inaczej nie da rady!!
  9. artur, rozumiem o co ci chodzi z ta misa olejowa ale to nie zmienia faktu ze oleju ciagle ubywa! wlasnie dolalem dzis 0,7l na zrobione 1000km.ja rozumiem ze jak bierze olej to go bierze rowno.powinno ubywac 70 ml na 100km a nie raz wiecej a raz mniej. a twoje autko lyka ci cos oleju??
  10. lipek 78

    [B5 ADR] Bierze olej

    na poczatek zmierz cisnienie na cylindrach,jezeli ponizej normy to masz zapieczone pierscienie olejowe. ja mam podobny problem,mi lyka 0.7l na 1000km.tylko u mnie to jest dziwne branie tego oleju.przez pierwsze 500km nie ubywa prawie nic a potem zaciaga porzadnie.ja mialem 9 barow na kazdym cylindrze,powinno byc miedzy 10-13.niedawno wlewalem nafte do cylindrow zeby przeplukac te pierscionki ale nie wiele pomoglo bo auto ciagle bierze olej. nie wiem co jest grane?!!
  11. wczoraj postanowilem zobaczyc jak wyglada odma u mnie w aucie i okazalo sie ze rurka plastikowa na laczeniu sie zesliznela bo nie bylo zadnej opaski. wyciagnalem ta odme zeby zobaczyc czy nie jest zasyfiona no i owszem troche byla ale jak nia przedmuchiwalem to przewiew byl.takze to chyba nie to.wyczyscilem ja tyle ile moglem i zalozylem z powrotem.zobacze co dalej. w ogole to zauwazylem ze czym wiecej mam oleju w silniku(pod gorna kreska na bagniecie) to wolniej ubywa, ale jak jest juz polowa na bagnecie to zasysa juz szybciutko!! nie wiem czy ma to jakis zwiazek?? Artur81 mowiles cos o zwezajacej sie misie olejowej, o co chodzi???
  12. Witam. Ja mialem bardzo podobny problem (z moim Audi A4 2.0 ALT ,2002r,131ps)jak kolega tzn. auto bierze mi olej tylko ze w jeszcze dziwniejszy sposob!! jezdze do pracy ok 40 km dziennie (w tygodniu robie 400km),zawsze ta sama droga i podobnymi predkosciami.jak zaleje olej pod gorna kreske (na bagnecie) to przez pierwsze 400km auto nie bierze nic oleju a przez nastepne 400 km zaciaga ok 400ml!! przy zrobionych 1000km musialem dolac 0.8l.pojechalem do mechanika sprawdzic cisnienie sprezania i wyszlo ze na kazdym cylindrze mialem 9 barow a powinno byc miedzy 10-13 bar!!doszlismy o wniosku ze prawdopodobnie sa zapieczone pierscienie olejowe.jedyny ratunek to je wymienic ale to sie wiaze ze sporym kosztem wiec na pocztek zalalem cylindry nafta.(nafta ma dobre wlasciwosci czyszczace).nafta splynela do miski olejowej,wymienilem olej i filtr.zalalem go swiezym olejem castrol 10w/40.podobno nafta czasami pomaga pod warunkiem ze pierscionki nie sa bardzo mocno zapieczone!!jak zrobie 1000km dam Wam znac czy pomoglo. Zastanawiam sie tylko czemu auto tak nierowno lyka ten olej,raz w cale potem nagle zaciaga tak duzo?! pozdro
  13. Witam wszystkich klubowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...