tralalinek Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Witam. Mam problem z nierównomierną pracą silnika. Zaczyna się zaraz po odpaleniu. Muszę nadmienić, że z tym też mam czasem problem szczególnie gdy jest ciepły. Po odpaleniu pracuje tak jak gdyby nie działał jakiś cylinder, ale po chwili wszystko się normuje do czasu gdy osignie 70-80 stopni. Wtedy zaczyna szarpać i traci moc. Słabo wchodzi na obroty. A muszę dodać, że pali strasznie dużo. Właśnie przed chwilą mechanik zdiagnozował błąd 4 wtryskiwacza i czujnika obrotów. Odcięcie sterowania od tegoż wrtysku nie rzutuje na pracę silnika. Ziom podpiął jakąś śmieszną lampkę do tego gniazda, a ta zamiast migotać świeci sobie pełnym blaskiem. Może ktoś ma jakiś pomysł, bo koleś nie wie co jest grane. Pozdrawiam.
Gość spedyt Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Nieźle cię ziom zdiagnozował. Żarówka i kabelek najlepsza metoda dla mechanika Przywitaj się w NEWBIE
pre_pl Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Żarówka i kabelek najlepsza metoda dla mechanika no ja zrozumiałem, że zrobił test z diodą... Sprawdzenie elektryczne. a ta zamiast migotać świeci sobie pełnym blaskiem. Może ktoś ma jakiś pomysł, bo koleś nie wie co jest grane. a żadnego komputera nie podpinał ? przywitaj się w Newbie !
tralalinek Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Wybaczcie. Już się przywitałem A jeśli chodzi o komputer to wykazuje błąd 1252 - wtrysk 4 oraz 0513 - to chyba czujnik obrotów. Na wtrysku 4 jest napięcie ok. 10.5V pozostałe jakieś 6.6V. Wygląda to tak jakby wtrysk ten był cały czas otwarty. Pozdro
szogun0 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 A napięcie jak mierzył. Względem masy silnika czy względem drugiego przewodu do wtryskiwacza. Jeśli wzgledem silnika to jest to jakiś niedouczony mechanio, bo Plus na wtryskiwaczach jest zawsze, po uruchomieniu silnika. Cewka wtryskiwacza jest kluczowana (sterowana) masą podawaną ze sterownika silnika. Jeśli mierzył podłączają tą lampkę do obydwu przewodów wtryskiwacza to prawdopodobnie masz problem w tryskiem albo ze sterownikiem silnika. Najprościej było by zamienić ten wtryskiwacz z innym miejscami i jeszcze raz przetestować. Jeśli zmieni się numer błędu i usterka bedzie wystepować na innym cylindrze, to uszkodzony jest wtryskiwacz. Jeśli usterka pozostanie na swoim miejscu to masz albo zwarcie, albo uszkodzony sterownik silnika.
pre_pl Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Jeśli mierzył podłączają tą lampkę do obydwu przewodów wtryskiwacza to prawdopodobnie masz problem w tryskiem albo ze sterownikiem silnika. też chciałem o to zapytać, ale napisał że powinno być mrugające, a świeci cały czas (mruga tylko wtedy kiedy podłącza poda oba przewody). Ale fakt, lepiej potwierdź to tralalinek.
tralalinek Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Witam. Napięcie było mierzone między przewodami idącymi do wtryskiwacza. Tak samo ten tester. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się