ARTB1 0 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 witam,to moja niunia-silnik AEB 150 KM podciągnięty do 200 ,przebieg 133 tyś km[pewny]napęd przód,zawiecha spręzyny sportowe Eibach -30mm,felgi Consolis 18' ,opony 235/35/18 wyposażenie to co w standarcie plus grzane fotele,audi bose system,lampy ksenon przód 4300k,lusterka fotochrom,fotelik dziecięcy hehehe. Wiecej grzechów nie pamiętam. W planach zmiana dolotu plus stożek,popracować troche na wyglądem zewnetrznym i more power .... pozdrawiam i zapraszam do Piły-ja mam 20 km link;http://img34.imageshack.us/gal.php?g=dsc02049k.jpg http://yfrog.com/0ydsc02049kjx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość norbertdriver Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Ładna furka Fajnie, że ma w miare jasny środek. Wszystko fajnie, tylko w profilu masz 99r., a światełka tylne masz z przed liflingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoDi 0 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Ładna ładna tylko że jak na rocznik '99 to mi nie pasuje na II lift bo lampy, kierunki boczne i klamki nie te jeśli dobrze widze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTB1 0 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 no własnie, z vin wynika że 98 rok a model 99 ale niektóre elementy są ze starego modelu,kupiłem od prywatnego właściciela w niemczech więc moze on coś namieszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 panowie w 99r było przejscie i były produkowane obie wersje :gwizdanie: Fajna furka pokaż wykresik bo tam chyba nie sam program tyle zrobił Daj wieksze fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoDi 0 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Być może Kowi87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 chetnie wykres zobacze, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTB1 0 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 jutro postaram sie wkleić wykres z hamownii bo ok.15 jestem umówiony z gostkiem,mam nadzieje że sie nie zawiodę na tym chiptuningu,odczucia z jazdy po czipie są piękne,od 3 tyś wciska w fotel cudownie,tylko mam wrażenie że po modzie trochę bardziej czuć turbo-dziurę. [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2009, 00:09_________________________________________________a tu większe foto, http://img194.imageshack.us/gal.php?g=dsc02049f.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysiek 0 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 No nie powiem, calkiem fajna niunia tylko ja bym chyba sie nie odwazyl na felge 18 przy naszych pieknych drogach. Zycze powodzenia w modach i zadowolenia z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Trzeba przyznać, że ładna + MOC Wersja ewidentnie przedliftowa, ale rocznik '99 jak najbardziej to może być - mam tak samo u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTB1 0 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Fakt 18 cali troche lata po drodze i czuć wyrazny spadek mocy po fabrycznych 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy_jelcz 0 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Niuńka prawie identyczna jak moja . Co zrobiłeś aby mieć te 200 KM. Ja w standardzie mam 180 i też może bym coś podkręcił Edit: zobaczyłem zdjęcia w większej rozdzielczości i zauważyłem, że ona jest po pierwszym lifcie ale coś ten kolor mi nie pasuje bo taki ja ja mam to z tego co wiem, był dopiero po 2 lifcie robiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTB1 0 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Niestety chyba klękło turbo od tego podkręcenia na maxa,samochód mocno stracił moc więc poleciałem na hamownie do znajomka i tu zonk !!! moc 164 km i moment 276 Nm ,więc coś klękło,turbo niby pompuje 1,3 do 1,5 bara,żaden wąż nie pękł więc jutro szukam powodu ???co do koloru auta i wyglądu to niewiele tobie powiem bo autko kupiłem ok.2 tygodni temu w niemcowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 turbo niby pompuje 1,3 do 1,5 bara masz wskaźnik doładowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 0 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Dokładnie jeżeli masz program wskaźnik by się przydał Jeżeli nie masz wskaźnika to nie zakłdaj Auto Gauge ja miałem problemy w dwóch autach ze wskaźnikiem boosta, w dieslu pokazywał mi doładowanie po 1.8 bara a w benzynie wogóle po 2 bary kompletnie nie dokładny w obu autach PS. Masz 200KM czy około 200KM?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTB1 0 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Dokładnie jeżeli masz program wskaźnik by się przydał Jeżeli nie masz wskaźnika to nie zakłdaj Auto Gauge ja miałem problemy w dwóch autach ze wskaźnikiem boosta, w dieslu pokazywał mi doładowanie po 1.8 bara a w benzynie wogóle po 2 bary kompletnie nie dokładny w obu autach PS. Masz 200KM czy około 200KM?? Własnie to chciałem sprawdzić bo niemiec się upierał że a4 ma ok 145 kw,po odczuciach z jazdy cięzko to wykumać,wczesniej miałem 200sx z 200 konnym motorem i jechał lepiej więc oleje chyba niemca gadkę i sam zrobie wszystko od początku zaczynając przede wszystkim od porządnego chip tunningu gdzieś w renomowanej firmie,potem dolot i wydech i powinno się uzbierać jakieś porządne stado koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 0 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Masz dobre podejście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 a skąd info że turbo pompuje 1,3-1,5 bara ? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy_jelcz 0 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 najpierw dolot, wydech a na końcu chip. Tak będzie najlepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 najpierw dolot turbo inlet pipe - wydech tylko wywalić kata - nic innego z wydechem już nie robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się