ktokolwiek Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam serdecznie. Mam dwie dodatkowe sondy lambda za dwoma katalizatorami, więc jasne jest że po wycieciu będzie pokazywać błędy: opcje: 1) przełożyć (ewentualnie dodać jakiś kapturek) czujnik sond pare cm od ujścia spalin żeby nie łapało, jakkolwiek mechanior mi powiedział że błąd też sie będzie pokazywać z uwagi na to że komputer porównuje odczyty sondy przed i sondy za katalizatorem i w ten sposób wszystko spasowuje, więc jak będzie łapać czyste (w miare powietrze) to check engine gotowy. 2)wyciąć katalizator i pojechać do jakiegoś tunera typu Unitronic, przeprogramuje komputer (przy okazji ładnie schipuje) żeby nie widział tych sond i wszystko niby gitara, pytanie do znawców czy tak się w ogóle da..heh, bo do Andrzeja nie moge sie chwilowo dodzwonić 3)wyciąć katalizator i zrobić to samo co wyżej VAgiem..:-)), również czy da się zrobić taką magie? :-) PS, tylko się nie żołądkujcie że bo akurat o S4 tu jest co kot napłakał..:-) Ale może ktoś będzie coś wiedział w tym temacie byłbym bardzo wdzięczny PS2. Najistotniejsze w sumie, czy ktoś już tak zrobił któreś z powyższych (ewentualnie inaczej) mając sonde za katalizatorem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się