Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Kilka błędów - rozpoznanie przed naprawą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jako ze przed sezonem chcialbym doprowadzic klimatyzacje do stanu uzywalnosci sprawdzilem sobie dzis bledy VAG'iem i na panelu klimatronika. Oto co otrzymalem:

11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)

11.7 Klapa centralna, czasem blokowana

13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana

15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 820 043 D

Component and/or Version: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D63

Software Coding: 00043

Work Shop Code: WSC 06317

3 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Na dniach wybieram sie do zakladu zeby nabic, odgrzybic i sprawdzic szczelnosc klimatyzacji. Czy dawac im zarobic i poprosic o naprawe w/w usterek czy da sie to zrobic w swoim garazu bez specjalistycznych narzedzi? To co zauwazylem z tych bledow w praktyce to kilkuminutowe opoznienia przelaczania miedzy nawiewem centralnym a szyba i na odwrot. Ile ewentualnie moglo by kosztowac naprawienie tego przez fachowcow?

P.S.

Za wymiane oleju w sprezarce(??), nabicie, odgrzybienie i sprawdzenie szczelnosci zawolali mi 200 zl + moj filtr kabinowy. Czy to dobra cena? Na co ewentualnie zwrocic uwage podczas tych dzialan?[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2009, 20:52_________________________________________________Wykasowalem te bledy ale pewnie znow sie pojawia :thumbdown:

Opublikowano

czesc, widze ze rok tem miales taki problem jak ja teraz...

4 Faults Found:

00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

ten pierwszy to sobie poradze - juz wiem gdzie jest ten czujnik, u mnie takie elementy sa po 1,20 pln :) wiec sobie wlutuje

ale trzy kolejne bledy sa dla mnie zagadka... klime mialem czyszczona i wszystko niby ok, ale faktycznie przelaczanie nawiewu dziala zle

najlepiej mu to wychodzi przy duzej predkosci wiatraka (jak by ped powietrza pomagal przepychac zapadki)

pytanie: zwalczyles te bledy czy odpusciles?

Opublikowano

blokowanie klap jest mechaniczne i musisz sie do nich dobrać, jest troche z tym roboty, poszukaj w dziale "zrób to sam"[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 09:03_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t28812.0.html;highlight=silniczek+nogi

Opublikowano

dzieki, widzialem juz wczesniej ten temat:

Wykręcenie silniczka klapy centralnej fotostory

chcialem zrobic tak jak jest tam opisane, ale wczesniej poszedlem sprawdzic czy u mnie wszystko tam jest na miejscu... i tylko dotknalem go reka...

i chyba mam jakies uzdrawiajace moce bo bledy zniknely (a kasowalem je z 5 razy w ciagu ostatniego roku) i regulacja dziala we wszystkich kierunkach

bez problemu - wiec mialem rozbierac to, ale na razie nie ma powodu :P natomiast musze rozebrac oslone i wyciagnac czujnik temperatury - bo to dalej

ma zwarcie. bede probowal dzisiaj dotknac go reka - moze tez pomoze rotfl :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...