Guregoru Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 To że auto "troszkę przymuliło" nie oznacza że zblokowało mu koła pewnie że go przymuliło bo nagle przyszedł opór przy obracaniu tylnych kół co (powtarzam) nie oznacza że koła się zblokowały odnośnie bloknięcia tylnych kół przy recznym NA BIEGU. otóż sprawa wyglada tak: ostatnio jechałem na osniezonej drodze i nie była to gładka nawierzchnia czyli (ujezdzony snieg) tylko świeży nieodsnierzony opad, miałem dwojke i w momencie lekkiego skrecenia kiera w lewo( nie ma znaczenia pisze jak było) i mocnym energinczym zwajchowaniu tył poleciał bokiem tak jak chciałem. i nie wiem na 100% czy blokło koła ale jestem prawie przekonany ze tak bo inaczej tyłu by nie zarzuciło!!! dodam tylko ze autko troszke przymuliło (czemu sie wogóle nie dziwie). zrobiłem specjalnie taki eksperyment by sie przekonac w praktyce a nie bazować na teorii!!! Sam to sobie jeszcze raz przeczytaj
dansli Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 dlatego wezme jeszcze kogos by zobaczył czy blokneło czy nie ale jesli auto by tylko zwolniło to tylna os nie wpadła by samoistnie w poslizg tylko przy skreceniu kierownicą
Guregoru Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 dlatego wezme jeszcze kogos by zobaczył czy blokneło czy nie ale jesli auto by tylko zwolniło to tylna os nie wpadła by samoistnie w poslizg tylko przy skreceniu kierownicą A dlaczego nie przednie koła mogły być ustawione tak jak idzie zakręt (tzn szły cały czas "przodem" względem zakrętu) a tylne nie mogły i przy mocniejszym skręcie straciły przyczepność i poszły bokiem a że tylna oś też jest napędzana to auto zachowało się jak RWD bo tylne koła kręciły się siłą pracy silnika a nie przyczepności
marcin j Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Praktyka , pojeżdzicie zobaczycie , ale widze że Guregoru z sensem tu prawi. Szybko , dynamicznie wejdźcie w zakret i Q pięknie zarzuci dupką ,a jak ktoś nie umie wyprowadzić, to na plac, bo poślizgi na drodze przy 100 km/h mogą sie źle skończyć jak ktoś nie ma doświdczenia. A jak chcecie zaciągać ręczny w 4x4 i jeździć bokiem , to go sprzedajcie i kupcie FWD. Pokój.
Kowi87 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Praktyka , pojeżdzicie zobaczycie , ale widze że Guregoru z sensem tu prawi. Szybko , dynamicznie wejdźcie w zakret i Q pięknie zarzuci dupką ,a jak ktoś nie umie wyprowadzić, to na plac, bo poślizgi na drodze przy 100 km/h mogą sie źle skończyć jak ktoś nie ma doświdczenia. A jak chcecie zaciągać ręczny w 4x4 i jeździć bokiem , to go sprzedajcie i kupcie FWD. Pokój. No wkońcu ktos powiedział że reczny w Q służy do parkowania
Guregoru Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Praktyka , pojeżdzicie zobaczycie , ale widze że Guregoru z sensem tu prawi. Szybko , dynamicznie wejdźcie w zakret i Q pięknie zarzuci dupką ,a jak ktoś nie umie wyprowadzić, to na plac, bo poślizgi na drodze przy 100 km/h mogą sie źle skończyć jak ktoś nie ma doświdczenia. A jak chcecie zaciągać ręczny w 4x4 i jeździć bokiem , to go sprzedajcie i kupcie FWD. Pokój.
marcin j Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Kowi... Gure... Aż mi normalnie ulżyło
Kowi87 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Kowi... Gure... Aż mi normalnie ulżyło Ja juz nie wiem od ilu stron to powtarzam, ale tu wszyscy maja Quattro w wątku i ślizgajasie na ręcznym :gwizdanie: no cóż ja wole bez :polew:
Guregoru Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Kowi... Gure... Aż mi normalnie ulżyło Hyhy Powiedziałeś krótko acz treściwie a reszta chyba nigdy jeszcze nie miała okazji tak naprawdę "pobawić" się Q (nie licząc parkingów i prędkości pewnie nie większej niż 40 ~ 50 km/h) [br]Dopisany: 11 Styczeń 2010, 23:15_________________________________________________Ale na parkingu przy niedużych prędkościach jak wrzuca się sprzęgło i ciągnie ręczny to też można fajnie bokami polatać
Kowi87 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 na parkingu przy niedużych prędkościach jak wrzuca się sprzęgło i ciągnie ręczny to też można fajnie bokami polatać taka chwilowa bezwładnosć
Guregoru Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 na parkingu przy niedużych prędkościach jak wrzuca się sprzęgło i ciągnie ręczny to też można fajnie bokami polatać taka chwilowa bezwładnosć
marcin j Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Kowi... Gure... Aż mi normalnie ulżyło Ja juz nie wiem od ilu stron to powtarzam, ale tu wszyscy maja Quattro w wątku i ślizgajasie na ręcznym :gwizdanie: no cóż ja wole bez :polew: Cytat: marcin j Dzisiaj o 23:12Kowi... Gure... Aż mi normalnie ulżyło Hyhy Powiedziałeś krótko acz treściwie a reszta chyba nigdy jeszcze nie miała okazji tak naprawdę "pobawić" się Q (nie licząc parkingów i prędkości pewnie nie większej niż 40 ~ 50 km/h) Niech jeżdża jak chą , ja nie potrzebuję ręcznego by latać bokiem , gdziekolwiek . Pozdrowionka
dansli Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 macie racje ze latać bokiem w zekrecie sie da wystarczy tylko dodac gazu i dupka fajnie ucieka ale czyż nie poto sie ciagnie reczny PRZED zakretem by juz na paczatku zakretu leciec bokiem??? oto filmiczek fajny
Guregoru Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Można ciągnąć ręczny ale tylko na krótką chwilę i tylko wysprzęglając
dansli Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 Można ciągnąć ręczny ale tylko na krótką chwilę i tylko wysprzęglając zgadzam sie !!
Guregoru Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Można ciągnąć ręczny ale tylko na krótką chwilę i tylko wysprzęglając zgadzam sie !! Ciekawe k**wa od kiedy :polew:
dansli Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 nie twierdziłem ze trzeba ciagnac nie wysprzeglajac. tylko twierdziłem (a raczej narazie przypuszczam) ze da sie tez bez wysprzeglania , ale to daje gorszy efekt meczy naped i tracisz predkość. cały czas byłem zdania ze najlepiej zaciagac reczny na sprzegle ale rozwinął sie temat ogolnie blokowania tylnych kół. i pisałem co sie dzieje jak sprzegła nie wcisniemy
Guregoru Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 nie twierdziłem ze trzeba ciagnac nie wysprzeglajac. tylko twierdziłem (a raczej narazie przypuszczam) ze da sie tez bez wysprzeglania , ale to daje gorszy efekt meczy naped i tracisz predkość. cały czas byłem zdania ze najlepiej zaciagac reczny na sprzegle ale rozwinął sie temat ogolnie blokowania tylnych kół. i pisałem co sie dzieje jak sprzegła nie wcisniemy Sam się kręcisz w tym co piszesz Dla mnie wszystko zostało już wyjaśnione i koniec tematu
Kowi87 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 ZAMYKAM Ręczny w Q słuzy do parkowania :gwizdanie:
dansli Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 w przyszłym tygodniu rozwieje Wasze watpliwości i błedne myslenie jeśli znajde trochę czasu. bo tak narazie bez dowodów to szkoda kłótni pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się