chwiej Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Witam Posiadam 2 kluczyki typu scyzoryk, jeden z nich po wymianie baterii przestał działać. Niestety nie ma możliwości zaprogramować go ponownie VAG-iem (nie można odczytać bloku 01 i 07 w module centralnego zamka). Druga metoda wykorzystująca drugi kluczyć polega na umieszczeniu drugiego w zamku zewnętrznym od strony kierowcy, ale niestety – w samochodzie posiadam klamki bez zamków. Otwieranie odbywa się tylko i wyłączenie przez centralny zamek. Chciałbym mieć drugi kluczyć zapasowy na wypadek zatrzaśnięcia. Czy istnieje jeszcze jakiś sposób programowania pilota? Ew. Czy orientuje się ktoś czy jest różnica czy przekręcę kluczyk na zewnątrz w zamku (aby zamknąć) , czy też wcisnę wewnątrz przy drzwiach kierowcy przycisku zamykania centralnego zamka (w celu programowania). Bardzo dziękuję za pomoc i wszelkie sugestie. Pozdrawiam
jarek3251 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 chyba jest różnica bo jak kluczykiem zamykasz i przytrzymujesz to domykanie szyb sie uruchamia wiec pewnie jest to sygnałem dla modułu komfortu ze jak długo trzymasz przekręcony kluczyk to chcesz programować go tak mi sie wydaje
chwiej Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2009 Tak, z pewnością masz rację. Tylko znalazłem kilka opisów programowania z kluczyka, ale tylko w niektórych było napisane, aby trzymać kluczyć przekręcony mocniej. Prawdopodobnie najłatwiejszym rozwiązaniem będzie pożyczyć od kogoś wkładkę i kluczyć. Nie jestem pewien, ale raczej z pewnością do wkładki muszą dochodzić przewody sterujące. Druga metoda jest trochę inna - zewrzeć ze sobą odpowiednie przewody dochodzące do wkładki, tylko problem jest w tym że nie wiem, które. Jak macie jakieś sugestie, ew. pomysły to piszcie. P.S. Klamki bez zamków mam dlatego, że poprzedni właściciel miał włamanie i postanowił zamontować takowe klameczki. Jestem pewien że cała instalacja pozostała w boczku, bo jaki byłby sens ją wycinać.
jarek3251 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 masz kolego rocznik auta 99 wiec nie wiem jak tam jest ale w moim (95) jest na 100% tak ze do wkładki idzie przewód dwu żyłowy (ON TO JEST ODPOWIEDZIALNY TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA DOMYKANIE SZYB)i to jest na domykanie jeśli się go zewrze(te 2 przewodziki). wiec jeśli jest tak u ciebie o tak zrób bo widzę ze się dobrze rozumiemy
chwiej Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2009 Dzięki kolego, tak mam 1999r. Boczka nie rozbierałem jeszcze bo wydawało mi się że do wkładki idzie więcej przewodów, ale jak idą 2 to innej możliwości raczej nie ma. Jak znajdę chwilkę czasu to go rozbiorę i mam nadzieję, że żadnych większych problemów z tym nie będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się