tomas79 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 witam od jakiegos czasu mam problem z moca. cos rozlancza turbine po jakims czasie jazdy na autostradzie(w miescie zdarzylo mi sie to tylko dwa razy).problem chwilowo ginie po wylaczeniu i ponownym uruchomieniu silnika. bylem juz u kilku meczanikow i elektrykow. wymienione sa jakies dwa czujniki przy turbinie ktorych nazwy nie znam. bylem u kolejnego elektryka dzisiaj i jak u wszystkich innych komputre pokazal za duze cisnienie w obiegu okolo3000 atmosfer(wolne i wyzsze obroty tak samo) ten z kolei posprawdzal wszystko i stiwrdzil ze czujnik ktory za to odpowiada nie moze pzyczynic sie do takich zachan auta i wedlug niego turbina padla. turbina natomiast pracuje bardzo cicho i co najdziwniejsze nic nie kopci z rury(nawet przy ostrej przygazowce). wstepnie myslalem ze turbine trzeba przepalic ale od wystapienia problemu przejechalem okolo 5000tys. kilometrow po autostradach i nic sie nie zmienilo. aha ostatni elektryk zasugerowal ze moze katalizator jest zapchany. juz sam nie wiem co o tym myslec kazdy mechanik bieze kase za sprawdzenie ale zaden nie zdiagnozowal konkretnie(za wyjatkiem elektryka, ze turbo padlo). co wy otym przypadku sadzicie. z gory dzieki
Wihajster Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 ach ci mechanicy.... :gwizdanie: zrób logi dynamiczne ale obstawiam zapieczone kierownice w turbinie...a na marginesie przy naprawie turbiny przy okazji wywal kata :gwizdanie:
dansli Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 co to kat bo nigdzie nie znalazłem moze wiem ale nie moge skojarzyc co to
Wihajster Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 co to kat bo nigdzie nie znalazłem moze wiem ale nie moge skojarzyc co to katalizator
Wihajster Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 w dizlu?? nie zadawaj takich pytan bo ośmieszasz się
tomas79 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2009 czy przy zablokowanych kierownicach turbina moze raz pracowac a raz nie? aha sorry ale co to sa logi?
antonio Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 tomas79 a masz jakieś błędy lub logi z VAGA??[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 23:21_________________________________________________ aha sorry ale co to sa logi? bloki wartości mierzonych programem VAG
Wihajster Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 czy przy zablokowanych kierownicach turbina moze raz pracowac a raz nie? aha sorry ale co to sa logi? http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html
tomas79 Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Opublikowano 2 Lipca 2009 tomas79 a masz jakieś błędy lub logi z VAGA??[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 23:21_________________________________________________ aha sorry ale co to sa logi? bloki wartości mierzonych programem VAG jedyne co wiem to jak napisalem wyzej wyskakuje zbyt duze cisnienie w obiegu. i jeszce to ze waz cisnieniowy ktory idzie do turbiny po dodaniu gazu nie twardnieje [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 23:31_________________________________________________jedyne co wiem to jak napisalem wyzej wyskakuje zbyt duze cisnienie w obiegu.i jeszce to ze waz cisnieniowy ktory idzie do turbiny po dodaniu gazu nie twardnieje [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 23:32_________________________________________________jest jeszcze jedna rzecz ktora zauwazylem mianowicie im wyzsa temperatura powietrza na zewnatrz tym turbina szybciej sie rozlancza. i przypomnialo mie ze ten elerkryk byl zdziwiony po podpieciu kompa poniewa temperatura powietrza ktore przeszlo tylko przez filtr byla okolo 18 stopni wyzsza niz temp. powietrza na zewnatrz. wiem ze odpiszecie zebym zrobil logi ale na to samo sprawdzanie wydalem juz okolo 500 zlotych i mam dosyc kolejnych diagnostyk specjalistow. jesli to cos pomoze w rozwiazaniu mojego problemu bede wdzieczny. pozdro......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się