Cilek Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Wpadłem na pomysł polepszenia oświetlenia i postanowiłem, że w miejsce żarówki H7 od świateł drogowych wstawię jakiś zestawik HID. Wydaje mi się, że nie powinno być z tym problemu ale ciekawy jestem czy ktoś miał podobne plany i czy udało się to wdrożyć Może napotkał jakieś niespodziewane trudności.. a może są dostępne takie przetwornice które obsłużą dwa palniki bo tak zamienił bym starą i nie ma problemu z umiejscowieniem tylko dodatkowy przewód i żarnik
a4avant Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Podlaczam sie pod pytanie ale do B6:)
M@rcus Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Po pierwsze bi-xenon, to jeden żarnik z przesłoną, która w momencie przelączenia na drogowe otwiera się. W naszym przypadku trochę sobie tego nie wyobrażam - jadąć nocą w trasie włączać i wyłączać drogowe (wzależności od potrzeb) i za każdym razem inicjować proces odpalenia żarników - wtedy starter chyba długo nie pociągnie.
Cilek Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Po pierwsze bi-xenon, to jeden żarnik z przesłoną, która w momencie przelączenia na drogowe otwiera się. Zgadza się w oryginale jest z przysłoną ale jak miałem nazwać cel moich zamierzeń - podwójny xenon .. ale o taki właśnie pseudo-BI-xenon mi chodzi, zamiast oświetlać drogę jak do tej pory mogłoby świecić ok. 4x3000lm będzie niezły efekt. W naszym przypadku trochę sobie tego nie wyobrażam - jadąc nocą w trasie włączać i wyłączać drogowe (w zależności od potrzeb) i za każdym razem inicjować proces odpalenia żarników - wtedy starter chyba długo nie pociągnie. Masz to poparte jakimś doświadczeniem lub chociażby teorią czy to tylko Twój domysł Jeżeli kupujesz nowe auto na xenonach to czy krótkie dystanse i wł. świateł kilkadziesiąt razy dziennie jak to robią np handlowcy powoduje uszkodzenie czegoś, mówi się że xenony są o wiele trwalsze od zwykłych żarówek a nie wspomina się nic o zależności między trwałością a częstym uruchamianiem Myślę, że są do tego przystosowane bez negatywnych skutków ale to mój pogląd. Zastanawiam się tylko gdzie mam upchać drugą przetwornicę i faktycznie, kto ma rację - czy częste wł/wył może negatywnie wpłynąć na żarnik tudzież przetwornicę
M@rcus Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 No niestety nie podpieram swojej wypowiedzi żadnym konkretnym doświadczeniem ani specjalistyczną wiedzą Generalizując - częste włączanie i wyłączanie urządzeń elektronicznych skraca ich żywotność, ale nie wiem w jakim stopniu w przypadku instalacji ksenonowych. Osobiście nie narzekam na zasięg i moc świateł drogowych, więc dodatkowy koszt IMHO jest zbędny.
adadur Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Cilek nie zajmuj się pierdołami. z pewnością autku możęsz inne przyjemności zagwarantować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się