retroav Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Jak w temacie , jak np odpalę auto po 15 godz. stania jest ok , po ok 30 godz. już zaczyna troche kulać przez ok 10-15 sek , po 3 dniach kuleje przez ok 2 minutu tak jak by przez ten czas dostawał mniej paliwa ?albo nie palił na jeden cylinder? po tych sekundach/minutach sytuacjia się normuje. Aż strach pomyśleć co będzie jak auto zostawie na 2 tygonie Pali zawsze tak za 2-3 przekreceniem , pozatym silnik chodzi zdaje się elegancko
GRazny Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 postaw autko z górki (przód w dole a tył w górze)... tak dla sprawdzenia... znajomy ostatnio wymieniał gumkę za 50gr w smoku (w baku) i to był strzał w dziesiątkę... tylko że to był diesel 1.9 AFN...
audi2.6V6 Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Nie wiem czy ci pomoge ale mialem podobny objaw.Samochod po dluzszym postoju tez sie tak zachowywal tak jakby palil na 5 cyl.przerywal szarpal przez ok 10-20 sek.potem wszystko sie normowalo.Wymienilem czujnik cisnienia paliwa(chyba tak sie to nazywa)zamontowany kolo wtryskow i po problemie......a najlepiej to
retroav Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Opublikowano 2 Lipca 2009 postaw autko z górki (przód w dole a tył w górze)... tak dla sprawdzenia... znajomy ostatnio wymieniał gumkę za 50gr w smoku (w baku) i to był strzał w dziesiątkę... tylko że to był diesel 1.9 AFN... i jak po odpaleniu nie będzie kulał tzn że mam sprawdzić gumkę w baku? Nie wiem czy ci pomoge ale mialem podobny objaw.Samochod po dluzszym postoju tez sie tak zachowywal tak jakby palil na 5 cyl.przerywal szarpal przez ok 10-20 sek.potem wszystko sie normowalo.Wymienilem czujnik cisnienia paliwa(chyba tak sie to nazywa)zamontowany kolo wtryskow i po problemie......a najlepiej to Da się jakoś ten czujnik sprawdzić?
audi2.6V6 Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 Zrob tak:po dluzszym postoju znajdz wąz zwortny z paliwa(sa 2 jeden co doprowadza a drugi zwrotny)nie pomyl i za pomoca jakiegos narzedzia sciskajacego(kleszcze,francuz itp)zacisnig go mocno,poczym odpal auto i sluchaj co sie bedzie dzialo jak silnik bedzie prawidlowo chodzil to usterka znaleziona:1)pompa niedomaga 2)czujnik(zawor)uszkodzony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się