Nozze Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Mam zalozonego blow-offa (atmosferyczny od propera). Slychac upust powietrza juz przy 2tys. obrotów. Czy to wina uszkodzonego zaworu przy turbinie? (wastegate)? turbina byla w regeneracji i tak sie zastanawiam czy zostal on wyregulowany i czy wogole jest sprawny. Samochod wogole sie nie wkreca.. maksymalne cisnienie doladowania to 0.3 do 0.4 bara przy duzym obciazeniu. Cala elektronika sprawdzona na Vagu, zadnych bledow. Logi tez niczego nie pokazuja, wszystko w normie. N75 wymieniony na nowy. przepustnica, przeplywomierz, wywalony kat, DV tez wymieniony, sprawdzona nieszczelnosc. Prosze o porade i ewentualnie podanie namiaru ktory zakład by mi pomogł. Jestem z Mrągowa. Slyszalem ze w Ilawie maja specjalny stół gdzie reguluja wastegate?
bartte Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 mozliwe ze masz niedomkniety WG. sprobuj go skrecic albo zaloz MBC Podlacz pompke od roweru i sprawdz czy slychac charakterystyczny odglos zamykanej klapki
Nozze Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Mam MBC, ale za bardzo nie wiem jak to podlaczyc :/ i jak ustawić.. bawilem sie tym jakis czas temu.. byl efekt wciskania w fotel jak przekraczalem 4tys obrotow, ale zaraz szarpalo silnikiem.. (przeładowanie)? ps: i jak zrobic test z pompką? Wybacz.. jestem laikiem [ Dodano: 18-04-2007, 13:41 ] I jeszcze jedno wazne pytanie: czy zeby dostawc sie do WG trzeba wyciagnac turbine? Jest bardzo kiepski dostep...
bartte Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 no wlasnie jest slaby dostep, moze jakos od dolu by sie dalo? Musi byc jakis dostep bez wyjmowania turbo. A pompke (albo cokolwiek np kompresor zeby dmuchnał) podlaczasz do puszki od WG tam gdzie wchodzi przewod od N75. Przeciez WG otwiera sie kiedy dostanie cisnienie - takie wlasnie trzeba mu stworzyc Przeladowywalo ci z mbc bo miales go za bardzo skreconego - trzeba to robic delikatnie
Nozze Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Podlaczylem go pod specjalna pomke z mechanikiem.. WG dziala ;( rece mi juz opadają.. [ Dodano: 18-04-2007, 17:11 ] Nie pamietam jakie cisnienie mu wtłoczono, ale dosyc spore i trzymał.. pozniej w 2 strone ( ja w tym czasie obserowalem cięgno na tłoczku.. przesuwalo się.) Moze za pozno puszcza? za wczesnie?
bartte Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 ze dziala to ok ale czy sie zamyka do konca?
poziek Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Mam zalozonego blow-offa a potem piszesz, że DV tez wymieniony więc o co chodzi?? moja rada to wywalić bova na początek i wszystko podłączyć tak jak fabtyka dała
chołek_płock Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Miałem zawór blow-off od Propera w poprzednim samochodzie. Jeśli nie jest nowy, to lubi się przycinać... Rozkręć go, wyjmij tłoczek, wyczyść bardzo dokładnie i tłoczek i cylinderek. Potem nasmaruj jakimś rzadkim smarkiem (smar rozrobiony z olejem).. Możliwe, że blow-off nie zamyka do końca i ciśnienie ucieka przez niego. (miałem taki przypadek).
poziek Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Możliwe, że blow-off nie zamyka do końca i ciśnienie ucieka przez niego. (miałem taki przypadek). to jest przyczyna moim zdaniem problemów Nozzego
Nozze Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Myslisz ze tak nie robiłem? Czy z podpietym DV (napewno sprawny bo sprawdzalem) czy z blowem tak samo samochod reaguje. Od momentu jak go kupilem jezdzi tak samo, turbina była w regeneracji, wlozylem ja i auto tak samo jezdzi.. co bym nie robil zadnej poprawy.. cisnienie 0.35-04bara pozniej nawet potrafi spasc do 0.2. Nic nie dymi, nie kopci..
poziek Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 no to turbo do regeneracji raz jeszcze
bartte Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 sprawdz jak chodza wirniki, jak lekko i nie ma luzow to nie jest wina turbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się