Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jaki warsztat polecicie do założenia LPG w 1.8T w Warszawie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie.

Z tego co wyczytałem na forum to w Warszawie dobrzy z egp.pl tylko że ceny trochę wysokie , firma blue z legionowe ma zdecydowanie lepsze ceny i również była polecana na forum , ale trochę daleko z ursynowa.

Nie chciałbym się bujać poźniej z jakimiś regulacjiami dlatego proszę o adresy sprawdzonych firm ,

Opublikowano

ja z wawy do lodzi pojechalem :gwizdanie: lepsza oferte dostalem :naughty:

egp faktycznie ma ceny kosmos ale profi robota jest i wiesz co masz, legionowa nie znam.

Opublikowano
ale trochę daleko z ursynowa.
brak słów, :gwizdanie: chcesz mieć dobrą instalacje , ale nie chce ci się jechać :gwizdanie: :gwizdanie:
Opublikowano

Ja zakładałem w legionowie w firmie blue.

Ogólnie polecam ale nie jest to jakieś mistrzostwo świata montażu, centralka od instalki nawet nie przykręcona tylko wepchnięta za zbiorniczek od płynu wspomagania. Przewody połapane na zaciski ale bez zbytniej dbałości o estetykę.

Po odebraniu samochódu i przejechaniu sie jakieś 15km zawróciłem sie z powrotem bo silnik szarpał. Kazał wymienić świece, ale po ich wymianie to samo i poprawił mapę i stwierdził ze trudno dostroić auto bo miała chipa.

Reduktor wcisnęli pod zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego i jest zagięty przewód (ma przepływ moze z 30% maxymalnego) - maja to naprawić na pierwszym przegladzie.

W piątek padł mi wtrysk i musiałem oddać całą listwę i procedura gwarancyjna ma trwać 2 tyg. Mówi, że magic jety ciągle się spują i dlatego poleca valteki bo zero z nimi problemów.

Do butli 55l wchodzi mi maxymalnie 38l gazu a powinno jakies 48l - musze jeszcze jechac na reguklację zaworu ale trzeba miec pusto w butli.

Kilka razy już u niego byłem więc sam zdecyduj czy warto.

Opublikowano

Ja zakładałem w legionowie w firmie blue.

Ogólnie polecam ale nie jest to jakieś mistrzostwo świata montażu, centralka od instalki nawet nie przykręcona tylko wepchnięta za zbiorniczek od płynu wspomagania. Przewody połapane na zaciski ale bez zbytniej dbałości o estetykę.

Po odebraniu samochódu i przejechaniu sie jakieś 15km zawróciłem sie z powrotem bo silnik szarpał. Kazał wymienić świece, ale po ich wymianie to samo i poprawił mapę i stwierdził ze trudno dostroić auto bo miała chipa.

Reduktor wcisnęli pod zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego i jest zagięty przewód (ma przepływ moze z 30% maxymalnego) - maja to naprawić na pierwszym przegladzie.

W piątek padł mi wtrysk i musiałem oddać całą listwę i procedura gwarancyjna ma trwać 2 tyg. Mówi, że magic jety ciągle się spują i dlatego poleca valteki bo zero z nimi problemów.

Do butli 55l wchodzi mi maxymalnie 38l gazu a powinno jakies 48l - musze jeszcze jechac na reguklację zaworu ale trzeba miec pusto w butli.

Kilka razy już u niego byłem więc sam zdecyduj czy warto.

po twoim opisie juz bym zrezygnowal z tej firmy

Opublikowano

No właśnie się zapisałem na termin w BLUE :mysli:

Zaproponowali takie zestawienie STAG 300 , reduktor Zaroli Zeta , czerwone wtryski 3 ohm.

Pytanie co do przewodów na całej instalacji powinny być 8mm?czy tylko od konkretnych miejsc.

Po opisie kolegi wyżej mam mieszane odczucia o firmie , ogulnie czytałem pozytywne opinnie.

Co do odległości to zamontować mógłbym również w łodzi ale później chciałem serwisować tam gdzie instalowałem stąd wolałbym bliżej domu....

Jak coś będzie nie halo do będe miał bliżej do nich:)

Czy powinienem przed instalacją uprzedzić o np umiejscowieniu jakiś elementów itp czy poprostu zostawić auto i zaufać firmie , na co zwrócić uwagę przy odbiorze auta po instalacji?

Jak jest z wlewem w klapce od PB?Bo Panowie z firmy odradzali?

[br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 18:32_________________________________________________i czy w/w komponenty są odpowiednie czy wybrać raczej coś innego?

Opublikowano

No właśnie się zapisałem na termin w BLUE :mysli:

Zaproponowali takie zestawienie STAG 300 , reduktor Zaroli Zeta , czerwone wtryski 3 ohm.

Pytanie co do przewodów na całej instalacji powinny być 8mm?czy tylko od konkretnych miejsc.

Po opisie kolegi wyżej mam mieszane odczucia o firmie , ogulnie czytałem pozytywne opinnie.

Co do odległości to zamontować mógłbym również w łodzi ale później chciałem serwisować tam gdzie instalowałem stąd wolałbym bliżej domu....

Jak coś będzie nie halo do będe miał bliżej do nich:)

Czy powinienem przed instalacją uprzedzić o np umiejscowieniu jakiś elementów itp czy poprostu zostawić auto i zaufać firmie , na co zwrócić uwagę przy odbiorze auta po instalacji?

A co do moich doświadczeń to nie ma co sie zrazać moze mam wybitnego pecha. Moze zbyt dramatycznie to opisałem, ale takie sa moje najbardziej szczegółowe obserwacje.

Jak jest z wlewem w klapce od PB?Bo Panowie z firmy odradzali?

[br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 18:32_________________________________________________i czy w/w komponenty są odpowiednie czy wybrać raczej coś innego?

Ja miedź mam od filtra fazy ciekłej do reduktora 8mm a reszta jest 6mm.

Mam wlew mam w klapce na wyraźne moje polecenie.

Ja odebrałem autko i nie miałem zastrzeżeń. Gość nieźle je przeprędzi zeby ustawić instalkę. Mozesz z ciekawośći zobaczyc ile km zrobił :>

Opublikowano

ale Ty w BLUE robiłeś?

Czyli zawsze po instalacji indywidualnie ustawia się instalacje do samochodu?

Instalkę masz na częściach w/w?[br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 20:56_________________________________________________ :kox:

nie łapie postów już widzę że montowałeś w BLUE.

to jak z tymi zastrzeżeniami raz piszesz że miałeś a raz że nie :mysli:

Opublikowano

ale Ty w BLUE robiłeś?

Czyli zawsze po instalacji indywidualnie ustawia się instalacje do samochodu?

Instalkę masz na częściach w/w?[br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 20:56_________________________________________________ :kox:

nie łapie postów już widzę że montowałeś w BLUE.

to jak z tymi zastrzeżeniami raz piszesz że miałeś a raz że nie :mysli:

Odpowiedziałem na Twoje poprzednie pytanie. Nie miałęm zastrzeżen po odbiorze samochodu tzn. nie był usyfiony w środku i nikt raczej nie jeździł w kombinezonie usyfionym smarem, brak zadrapań lakieru, wgniotek, podmienionych podzespołów.

Po montażu:

1.Sterownik wciśnięty za zbiorniczek płynu wspomagania

2. Kabelki mogły by być lepiej zamaskowane i estetyczniej pospinane.

3. Po odbiorze samochodu przerywał, ale szybko poprawiono usterkę.

4. Źle wyregulowany wielozawór w butli

5. Zagięty wąż od reduktora.

W EGP też słyszałem że zdarzają liczne wpadki, a cenę maja o wiele wyższą (nie widziałem ich roboty). A może poprostu ja sie czepiam :gwizdanie: bo lubie mieć porzadne zrobione, a może wszystkie instalki tak samo wyglądają. Co do samej pracy silnika po założeniu instalki nie mam zastrzeżeń. Znają sie na rzeczy i chyba raczej stawiaja na "efekt" niż na estetyke wykoanania. Widziałem instalację mojej cioci w najnowszym punto i tak wygląda tak o wiele profesjonalniej ale tam jest mnóstwo miejsca i elegancki dosęp.

Mam następujacą konfigurację

Stag 4

Zavoli zeta S

magic jet - niestety jeden wtryskiwacz padł i trzeba czekać na reklamację do 2 tyg, podobno valteki podmienia od ręki

Butla w kole 55l

zawór tankowania w klapce.

Cena za całośc 2100zł nie próbowałem sie targować moze coś niżej sie da.

Opublikowano

Widzialem aukcje tego Blue na allegro niedałbym nawet im wymienic filtra od gazu;)

spróbuj sie dogadac z tym kolesiem "MAREK 605 676 076" - znaleziony na forum http://lpg-forum.pl

Opublikowano

a dlaczego piszesz że nie dałbyś im filtra nawet wymienić?

Masz jakieś doświadczenie z nimi czy słyszałeś jakieś neg. opinnie/

A może z aukcji widzisz źle dobrane komponenty?

Opublikowano

Reklamując sie wstawili na aukcję zdjęcie z podmaski z wężykami co miały tak na oko z 40-50cm miedzy wtryskami a kolektorem - a one powinny być jak najkrótsze. A potem dziwne że niemozna wyregulować gazu i to na pewno wina stanu auta za dużo ma nalatane;) tu masz ich galerie http://www.fcg.com.pl/blue/grafika/galeria/album/ 4 zdjęcie czyi ostatnie w gornym rzędzie przedstawia źle zamontowany trójnik pomiarowy powinien bycz za filtrem - ewidentny błąd a od malych blędów sie zaczyna. No i oczywiście Valtek zamontowany w nienajlepszej pozycji królem;)

Po obejrzeniu fotek na ich stronie i allegro uważam ze zarówno montaż jak i dobór gratów jest niedokońca przemyślany, a niesadze zeby było tak że klient wymaga tego co montują po prostu montują z najtańszych gratów. Także radze poszukać innego warsztatu bo nieogarniesz wszystkiego a potem będą problemy. A koledze sołtysowi to zamontowali w promocji zasłaby reduktor a Valteki nie są lepsze od magicjetów może niepadaja ale potrafią sie rozkalibrować po paru minutach pracy zwłaszcza żółte. Magicjet żeby racować bezawaryjnie musza miec czysciutki gaz i najlepiej być zamontowane pionowo a znając życie to pewno zamontoali je lezonco i kiepski filtr FL dotego zasłaby reduktor który przy bucie niedogrzewa gazu i nieodparowywuje zniego syfu a on leco prosto do wtryskiwaczy. Zagieta miedź masakra, średnica 6mm to tak na styk, to ze nemożna zestroić auta bo ma chip to tez rczej bujda, bo jak jest chip na 180koni w dodatku tak zrobiony że wtryski benzynowe sie zapentlaja to w stagu 4 jest stosowna opcja do tego i w instrukcji opis. Kolego Soltys a jak masz zamontowana butle??? wielozawór masz z przodu czy z tyłu?

EGP to widziałem nawet w reportażu na TVN turbo i oni przedstawiają na pierwszyrzut oka taki sam poziom jak BlueLPG.

Opublikowano

Ja za wlew w klapce zaplacilem 50zl. Nic sie nie dzieje i nie mam zniszczonego zderzaka (nie wiem czemu odradzaja). Nie mam nic do STAG'a ale jak gadalem z kolesiem od gazu to powiedzial ze STAG jest rzezbiona instalacja. Kazda czesc jest innego producenta. Zakladajac STAG'a u niezaufanego gazownika nigdy nie masz pewnosci co ci wsadzi pod maske. Powie ze wsadzil przewod 8mm (kaze za niego doplacic bo nie jest standardowy) a wsadzi mniejszy. Ty odbierajac auto (nie znajac sie na instalacjach gazowych) nie sprawdzisz kazdej jednej czesci, dlugosci przewodow itp. Dlatego na twoim miejscu dobrze bym sie zastanowil komu oddac auto. Wypowiedzi sa rozne o tej firmie i to juz daje duzy znak zapytania. Zalozyc to nie problem ale pozniej jak sie zacznie cos dziac to beda kwiatki.

Opublikowano

Reklamując sie wstawili na aukcję zdjęcie z podmaski z wężykami co miały tak na oko z 40-50cm miedzy wtryskami a kolektorem - a one powinny być jak najkrótsze. A potem dziwne że niemozna wyregulować gazu i to na pewno wina stanu auta za dużo ma nalatane;) tu masz ich galerie http://www.fcg.com.pl/blue/grafika/galeria/album/ 4 zdjęcie czyi ostatnie w gornym rzędzie przedstawia źle zamontowany trójnik pomiarowy powinien bycz za filtrem - ewidentny błąd a od malych blędów sie zaczyna. No i oczywiście Valtek zamontowany w nienajlepszej pozycji królem;)

Po obejrzeniu fotek na ich stronie i allegro uważam ze zarówno montaż jak i dobór gratów jest niedokońca przemyślany, a niesadze zeby było tak że klient wymaga tego co montują po prostu montują z najtańszych gratów. Także radze poszukać innego warsztatu bo nieogarniesz wszystkiego a potem będą problemy. A koledze sołtysowi to zamontowali w promocji zasłaby reduktor a Valteki nie są lepsze od magicjetów może niepadaja ale potrafią sie rozkalibrować po paru minutach pracy zwłaszcza żółte. Magicjet żeby racować bezawaryjnie musza miec czysciutki gaz i najlepiej być zamontowane pionowo a znając życie to pewno zamontoali je lezonco i kiepski filtr FL dotego zasłaby reduktor który przy bucie niedogrzewa gazu i nieodparowywuje zniego syfu a on leco prosto do wtryskiwaczy. Zagieta miedź masakra, średnica 6mm to tak na styk, to ze nemożna zestroić auta bo ma chip to tez rczej bujda, bo jak jest chip na 180koni w dodatku tak zrobiony że wtryski benzynowe sie zapentlaja to w stagu 4 jest stosowna opcja do tego i w instrukcji opis. Kolego Soltys a jak masz zamontowana butle??? wielozawór masz z przodu czy z tyłu?

EGP to widziałem nawet w reportażu na TVN turbo i oni przedstawiają na pierwszyrzut oka taki sam poziom jak BlueLPG.

1. Rzeczywiście wtryski mam zamontowane w poziomie

2. Zagięty mam przewód wodny od reduktora a nie miedź.

3. Miedź mam od butli do elektrozaworu 6mm, a od zaworu do reduktora (jakieś 1,4m długości) 8mm

4. Wielozawór mam zamontowany poprawnie.

4. Mam seryjnie 180KM + jakiś tam chip nie wiem jaki bo nie hamowałem bo nie ma w wawie na 4 łapy.

5. Filtr fazy lotnej mam Czaja jakiś bibułowy pewnie.

Opublikowano

czyli mozesz miec ponad 200konikow????? :naughty: :naughty:mowiłes o tym gazownikom??? jak masz taka moc to mam obawy co do twojej miedzi 6mm i napewno redurtorek przymały, pewno jeszcze masz zwężki w łaczniku miedzi i ciekawe jaki zaworek ci załozyli, mam nadzieje że nie BRC. Masz jakies objawy braku gazu przy dużej mocy??? typu przełanczanie na benzyne przy pełnym ciagu? albo dziwnie ubywająca benzyna?

Jak chcesz przedlużyć życie wtryskom załuż fitr matrix lub podobny i jakis odolejacz, to taka mała sugestja - moje po 20-25 tysiacach wymagały mycia była w nich kupa mazutu.

tak dla ciekawości http://www.tdi-tuning.pl :)

Opublikowano

czyli mozesz miec ponad 200konikow????? :naughty: :naughty:mowiłes o tym gazownikom??? jak masz taka moc to mam obawy co do twojej miedzi 6mm i napewno redurtorek przymały, pewno jeszcze masz zwężki w łaczniku miedzi i ciekawe jaki zaworek ci załozyli, mam nadzieje że nie BRC. Masz jakies objawy braku gazu przy dużej mocy??? typu przełanczanie na benzyne przy pełnym ciagu? albo dziwnie ubywająca benzyna?

Jak chcesz przedlużyć życie wtryskom załuż fitr matrix lub podobny i jakis odolejacz, to taka mała sugestja - moje po 20-25 tysiacach wymagały mycia była w nich kupa mazutu.

tak dla ciekawości http://www.tdi-tuning.pl/hamownia.htm :)

To gazownik powiedział mi o chipie bo sam myślałem, że to seria 180KM. Jak stroiłiśmy samochód to obserwoiawał prace turbiny i powiedział, że jest nadzwyczaj saprawna i żywo reaguje na każdą reakcję kierowcy. Zauważył ze turbo pompuje duzo wyżej niż normalnie. Po zerknieciu do kompa zauważył że ktoś grzebał przy niej.

Z tego co pamiętam co najniżej spado ciśnienie do 0,79 bara ba 2 biegu przy całkowitej odcince. Samochód kręci sie do odcinki bez piknięcia, że przełącza sie na benzynę. Przełącznik nam po lewej stronie pod ozdobą drewnianą i strach trochę zerkac jak sie wciska pedał na maxa :>

Zawór mam tomasetto, a filtr fazy lotnej mam jakiś czaja - chyba tanie badziewie.

Pb nie ubywa nawet wskazówka stoi jak zaczarowana, przełacza sie przy 30*C i po jakiś 300m przełącza sie na gaz.

Mozesz mi podesłąc jakieś zdjecia z magikami z 1,8T w pionie? To moze zmodyfikuje trochę instalkę.

ps. nie działa link

Opublikowano

No to niezly szpenio ten gazownik:)

Mysle ze wiekszy spadek bedziesz miał na kolejnych biegach pod odcinką, ja w swoim tiprtoniku dalem rade sprawdzic tylko trójkę i przy 180km/h reszta możliwa chyba tylko na autostradzie :) ciekawe czy masz zaznaczona opcje wyłącz przy pierwszym? co do wydajnosci reduktora jeszcze trzebaby sprawdzić jaka jest temperatura gazu jak jedziesz np z 5km duzą prekościa albo nonstop pałujesz.

Przelaczenie sugerowal bym ustawic choc z 35*C im wyzej tym zdrowiej dla wtrysków.

Niestety fotek niemam bo niemiałem takiego silnika:) i raczej niebende miał teraz marzy mi sie 2,7Biturbo z chipem na 300koników i oczywiście LPG na pokładzie, ale może brat kupi to bendziemy gazować.

Link poprawiony wejdź w hamownie;) znalażłem kiedyś bo kolega bendzie robił chipa w A6 3.0TDI quattro S-line :) ale myśle ze zadrogi interes zeby zaspokajać ciekawość można by zobaczyc po tym ile masz do setki i porównać z katalogiem jak jest duzo mniej to najprawdopodobniej grzebany.

Opublikowano

Czy przy instalacji robili Ci wczesniej diagnostyki turbiny?Jak w Blue dostrajaja pozniej gaz?

Cały czas się zastanawiam co wybrać stag/zavoli zeta/valteki (2100zł) ; stag/zavoli zeta/matrix hd544(2300zł)

Na innym forum odradzają mi reduktor zavoli podobno przy nie nadaje się do turbo :mysli:

Opublikowano

nie było ogledzin samochodu wczesniej bo nie mogłem wczęsniej przyjec hac bo byłem w szczecinie i nie zdązyłem na czas. Podstawiłem samochód o 11 w nocy i rano odebrałem juz z insalacją.

Po założeniu instalacji laptop na kolana i w trasę sie jedzie. Rusza, hamuje, kręci wysoko wszystko co mogło by powodować jakiekolwiek wątpliwości.

Opublikowano

Czy przy instalacji robili Ci wczesniej diagnostyki turbiny?Jak w Blue dostrajaja pozniej gaz?

Cały czas się zastanawiam co wybrać stag/zavoli zeta/valteki (2100zł) ; stag/zavoli zeta/matrix hd544(2300zł)

Na innym forum odradzają mi reduktor zavoli podobno przy nie nadaje się do turbo :mysli:

stag4 lub stag 300plus/skorpion ST/matrix hd544 + przemyślany staranny i estetyczny montaż a dopiero na sam koniec fachowe strojenie.

Za 200zl różnicy bierz matrixy i niepytaj onic ;) rożnica w rynkowej wartości jest ciut wyzsza a roznica w jakosci niemiarzalna nieda sie porównac tych wtrysków to jak maluch i najnowszy model RS6;)

Zreszta chłopaki na forum http://lpg-forum.pl juz ci wszysko wyjasnili łącznie z nawiertami kolektora aja ci dodalem link ktory pownienes znaleść po zarejestrowaniu sie na tamtym forum, BlueLPG jest w warsztatach niepolecanych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...