Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Opinie na temat silnika 2.4


Kowi87

Recommended Posts

Chciałbym dowiedzieć sie cos na temat tej jednostki, jakie osiągi, jakie spalanie i koszt wymiany rozrządu :mysli: i ogólna opinia na temat codziennego użytkowania. Kolega ma zamiar kupic taka A4 w avancie z 98r

Bede wdzieczny jak ktos to ładnie sprecyzuje :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

Opinia codziennego uzytkowania jak najlepsza. Silnik praktycznie bezobslugowy, nic sie z nim nie dzieje niedobrego. Troche lubi olej, ja dolewam okolo 1.2L na kazde 10k km, co uwazam, ze jest calkiem OK. Moj silnik ma zrobione 204k km i jezdzi caly czas na pelnym syntetyku. Jesli chodzi o osiagi, to raczej jest to jednostka do komfortowego przemieszczania sie niz do sprintu spod swiatel. 1.8T prawdopodobnie moze dac lepsza frajde, ale zalezy co kto lubi. Ja swiadomie zdecydowalem sie na V-ke i jest OK. Spalanie zalezy od stylu jazdy i pewnie jakosci paliwa. Teraz latem na kolach 225/40/18 spala od 9.7-10.8 w zaleznosci czy przewaza miasto czy trasa (jazda tak do 3000 RPM).

Link to comment
Share on other sites

Doczytałem na wikipedii że osiagi ma podobne do 1,8t w serii, od 0-100km/h ma 8,2s, wiec źle nie jest :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

jak będę zmieniał to tylko na A6 C5 2.4 albo 1.8TQ 180km

chociaż chyba wolałbym v-ke, jakoś kulturalniej pracuje jak dla mnie

co do spalania, mój brat ma 2.6Q abc w B4 i sekwencyjny LPG i pali tak 15 po kraku jak jeździsz do 3500obr, potem to już wir w baku :)

Link to comment
Share on other sites

a skąd te 5 km więcej w a6 ?

a spojrz moze na rocznik ?

w A6 C5 przed liftem jest 165km tak jak w A4 B5

w A6 C5 po lifcie jest 170km tak jak w A4 B6

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym dowiedzieć sie cos na temat tej jednostki, jakie osiągi, jakie spalanie i koszt wymiany rozrządu :mysli: i ogólna opinia na temat codziennego użytkowania. Kolega ma zamiar kupic taka A4 w avancie z 98r

Bede wdzieczny jak ktos to ładnie sprecyzuje :notworthy:

Na miejscu Kolegi rozejrzałbym się za równie ładnym avantem z 2,8 30V (skoro już ma byc v6) :wink4:

Z drugiej strony wolałbym to 2,4 30V zamiast mojego 2,8 12V, co i tak nie zmienia faktu, że aktualnie kupiłbym 1,8T :>

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...