turdzi Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Witam Czy ktos z was moze przerabial takie rozwiazanie z zastosowaniem wyzej wymienionych firm? STOP-TECH , K-Sport lub temu podobne. W niedlugim czasie chcial bym wymienic swojego parcha na BRD + program na 200 KM i trzeba to bedzie czyms shamowac.Wiem ze sa wersje pasztetowe ( typu zacisk od S4, 3.0 TDI lub 2.0T ) ale myslalem o czym bardziej kawiorowym.Badam wiec rynek , kto co gdzie i za ile
Jarol Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Porządny zestaw Big Brake na przód to wydatek 10 tys zł + do tego musisz jeszcze zrobic coś z tyłem a to kolejne 2-3 tyś zł. Czy ma to sens do auta z mocą 200km???
turdzi Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 Porządny zestaw Big Brake na przód to wydatek 10 tys zł + do tego musisz jeszcze zrobic coś z tyłem a to kolejne 2-3 tyś zł. Czy ma to sens do auta z mocą 200km??? racja ale np: w 4TURBO maj zestawy do Imprezy po 5,5 K (K-sport ) http://sklep.4turbo.pl/product-pol-82249473-Zestaw-hamulcowy-K-Sport-330mm-Impreza-GT-WRX-5x100-czarne-zaciski-klocki-DS2500.html mam tam pare wtyk , robilem tez tam pare rzeczy w mojej starej imprezie i mysle ze mi by sciagneli taki do Audi.Ale fak wiecej jak 5 kola za zestaw to chyba nie dam. A czy wie ktosz moze czy wszystkie piasty ( w sesie zwrotnice ) w B7 quattro i przod naped sa takie same niezaleznie od silnika i wilkosci zacisku/tarczy ?Rozumie ze do piasy przykrecane jest potem odpowiednie jarzmo w zaleznsci od zacisku jaki ma byc docelowo montowany ?
Jarol Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 A czy wie ktosz moze czy wszystkie piasty ( w sesie zwrotnice ) w B7 quattro i przod naped sa takie same niezaleznie od silnika i wilkosci zacisku/tarczy ?Rozumie ze do piasy przykrecane jest potem odpowiednie jarzmo w zaleznsci od zacisku jaki ma byc docelowo montowany ? Tak zwrotnica we wszystkich B6 i B7 jest taka sama.
turdzi Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 Czyli nie ma znaczenia czy auto jest quattro czy FWD ( zarowno 2.0 TFSI quattro bedzie mial taka sama zwrotnice jak 2.0 TDI FWD ? )
Jarol Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Czyli nie ma znaczenia czy auto jest quattro czy FWD ( zarowno 2.0 TFSI quattro bedzie mial taka sama zwrotnice jak 2.0 TDI FWD ? ) Dokladnie tak Widze że jednak myslisz nad hamulcami z 2,0 TFSi lub jszcze wiekszymi S4???
b3rs Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 W BRD Q są heble 312mm, w 2.0T 320mm, więc chyba kosmicznej różnicy nie będzie, lepiej będzie 345 założyć
turdzi Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 No bede szukal jakiejs fajnej opci.4T moze mi sciagnac te K-sport za podona cene( 5K z haczykiem ) .330 mm ale plus taki ze sa 8 tloczkowe no i pywajace.Ale czy warto doplacac ...... jak by nie bylo wyjda pewnie 2x tyle co uzywki od np: S4 pod warunkiem ze te 345mm zmieszcza sie pod 17 calowa felge.
Jarol Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 W BRD Q są heble 312mm, w 2.0T 320mm, więc chyba kosmicznej różnicy nie będzie, lepiej będzie 345 założyć W BRD Q są heble 288mm z przodu i 245 z tyłu. Jak włozysz hamulce z 2,0 TFSI ( 320przód i 288tył) to bedzie bardzo duża róznica do serii. Jak do tego wlozysz jeszcze sportowe kolocki i tarcze np: Brembo ORo i Ferodo DS to już będzie ogromna różnica i do auta 200km na 100% wystarczy. A zimą zawsze można na 16" jezdzic.
turdzi Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 Jarol BRD z przodu fabrycznie mają 1-LT czyli Ate 312 mm, tył 255mm (1-KP), 288 mm maja 2.0TDI ale 140 KM czyli taki jak mam teraz .
Jarol Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Jarol BRD z przodu fabrycznie mają 1-LT czyli Ate 312 mm, tył 255mm (1-KP), 288 mm maja 2.0TDI ale 140 KM czyli taki jak mam teraz . Nie mozliwe, pod moim domem parkuje B7 z silnikiem BRD i Q z pakietem sline i ma hamulce 288 i 245. Wiem to napewno bo rozmawialem z właścicielem i chce włozyć hamulce z 2,0 TFSI.
turdzi Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 Ja tez wiem to na pewno bo wiem ze ja mam 288 mm a pod moja praca stoja dwa BRD quattro.Ktos z forum sprawdzal mi specjalnie VIN obu i wyszlo ze maja 312 mm.Zreszta na oko widze ze sazdecydowanie wieksze niz moje : http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_jaki_silnik_wybrac_do_mocy_ok_200_km_w_20_tdi-t71211.0.html;msg843113#msg843113 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_jaki_silnik_wybrac_do_mocy_ok_200_km_w_20_tdi-t71211.0.html;msg843200#msg843200
poziek Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 4T moze mi sciagnac te K-sport za podona cene( 5K z haczykiem ) .330 mm ale plus taki ze sa 8 tloczkowe no i pywajace. nie są pływające...są dwu częściowe ale nie pływające...to po pierwsze po drugie zakup samych tarcz zarówno k-sportów czy D2 graniczy z cudem... sam przerabiałem ten temat do swojej evki ale odpuściłem zarówno ksport jak i d2. jeżeli chodzi o heble audi to przepaść jest między 312 a 320 S4... więc jak zapodasz te z S4 B6/7 to już będzie kanion i takie rozwiązanie ci polecam
b3rs Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 W moim BRD Q sa heble 312/255, zresztą w ETCE wychodzi to samo.
turdzi Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 nie są pływające...są dwu częściowe ale nie pływające...to po pierwsze fakt pomylilo mi sie stop tech jest plywajacy przepaść jest między 312 a 320 S4... więc jak zapodasz te z S4 B6/7 to już będzie kanion i takie a te z S4 wchodza na 17 tki ?
poziek Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 nie są pływające...są dwu częściowe ale nie pływające...to po pierwsze fakt pomylilo mi sie stop tech jest plywajacy przepaść jest między 312 a 320 S4... więc jak zapodasz te z S4 B6/7 to już będzie kanion i takie a te z S4 wchodza na 17 tki ? S4 B5 tak....S4 B7 nie
turdzi Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Opublikowano 7 Lipca 2009 nie są pływające...są dwu częściowe ale nie pływające...to po pierwsze fakt pomylilo mi sie stop tech jest plywajacy przepaść jest między 312 a 320 S4... więc jak zapodasz te z S4 B6/7 to już będzie kanion i takie a te z S4 wchodza na 17 tki ? S4 B5 tak....S4 B7 nie a no to z S4 odpadaja bo na 17 w zimie da rade ale 18 na zime to nieporozumienie
Jarol Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 S4 B5 tak....S4 B7 nie Jestes tego pewien na 100%??? Hamulce z 2,0 TFSI mają 320mm i wchodzą pod 16" bez problemu. W S4 jest ten sam zacisk tylko inny uchwyt, tarcza jest wieksza o 2,5 cm wiec powinna wejść na taki hamulec fela 17"
poziek Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 S4 B5 tak....S4 B7 nie Jestes tego pewien na 100%??? Hamulce z 2,0 TFSI mają 320mm i wchodzą pod 16" bez problemu. W S4 jest ten sam zacisk tylko inny uchwyt, tarcza jest wieksza o 2,5 cm wiec powinna wejść na taki hamulec fela 17" na tarcze 320 czy 330 wejdzie 17" i 16" z dystansem na 340 czy 345 już tylko 18 lub kombinować z jakimś dystansem na 320 z S4 B5 zakładałem 16" z dystansem właśnie
Jarol Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Ja mam 320mm z 2,0 TFSi i felga 16" wchodzi bez problemu, bez dystansu. Zacisk jest jednotloczkowy taki jak w S4 B6 i B7.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się