japkool Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Przymierzam sie do zakupu audicy i na 99% zdecydowany jestem na 1,9TDI 110KM, poszukiwania trwaja juz dosc dlugo a ja nie moge znalezc takiej co by mi podpasowala .. wiekszy wybor jest tych z 90KM. I tutaj wlasnie pytanie czym roznia sie te silniki??? Bo jeden z handlarzy z ktorym rozmawialem przekonywal mnie ze to dokladnie te same silniki a roznia sie tylko oprogramowaniem i ze moze mi wrzucic taki program i bede mial 110. Cos mi sie wydaje to podejrzane dlatego zwracam sie do Was. Z gory dzieki za pomoc
rob555 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 90KM ma turbo bez zmiennej geometrii (oprocz AHH) i slabe wtryski wiec troche roznicy jest. Pozatym 110KM po programie wydlubiesz na 13X KM a 90KM bez zmian mechanicznych raczej 120KM nie przekroczy. Jesli nie osiagi sa wazne to smialo bierz 90KM. Totalnie nudna ale bezawaryjna jednostka
japkool Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 Czyli rozumiem ze z takiej 90 po zamianie oprogramwoania jest relanym osiagnac te 110?? Jakie bylby w ogole koszt takiej zabawy??? No i tak szczerze co lepiej bawic sie w cos takiego czy szukac dalej 110KM?
NYNA Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Jak Ci się trafi to bierz AHH to bardziej rozwojowa jednostka pod mody
przemik Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Wrazenia z jazdy nawet najlepiej zczipowaną 90 sa gorsze od jazdy 110 , ze nie wspomne o 115...
NYNA Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 jesteś tego pewny :gwizdanie:[br]Dopisany: 09 Lipiec 2009, 14:59_________________________________________________to tak dla przykladu tylko: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahh_czerwony_avant_tdi_gti-t38160.0.html
spanky Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 ze nie wspomne o 115... PD-ki to inna para kaloszy ...
jaro4444 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Cos mi sie wydaje to podejrzane dlatego zwracam sie do Was. Wiedza jak widzę o TDI jest zerowa u Kolegi, ale grunt, że wiesz gdzie zapytać Tak jak Koledzy Ci już wcześniej napisali jeśli trafisz dobrą 110 to bierz, jeszcze lepiej AHH 90 KM bo w gratisie masz pompę 11. Wymieniasz wtryski + turbo na GT1749VA + mod (wskazany też FMIC) i moc szybuje ostro w górę Ja osobiście polecałbym Ci AJM 115 KM na PD. Bardziej rozwojowa jednotka, większość części pasuje z silników 1.9 PD produkowanych do dziś, więc zawsze podaż świeżych gratów jest. Robisz samego moda masz ok 140 KM, zmieniasz turbinę na GT1749VA + mod masz już ponad 160 KM. Dalej to już trzeba FMIC, sprzęgło, chłodnicę oleju, ... Dlatego najrozsądniej jest kupić zdrowe AJM, wymienić suszarkę (ja osobiście wymieniłbym jeszcze chłodnicę oleju na większą od AWX), wjechać programem i cieszyć się mocą
domelq Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Te 2 silniki troszkę się różnią i chyba wybrałbym 110 a to, że różnica tylko w programie to kłamstwo. Tak jak wyżej opisane troszkę różnicy jest. Jeśli trafisz na 115 czyli AJM to polecam, ale to już w rocznikach po 1999 roku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się