Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALL] Proszę o poradę odnośnie dwóch silników


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przymierzam sie do zakupu audicy i na 99% zdecydowany jestem na 1,9TDI 110KM, poszukiwania trwaja juz dosc dlugo a ja nie moge znalezc takiej co by mi podpasowala :confused4:.. wiekszy wybor jest tych z 90KM. I tutaj wlasnie pytanie czym roznia sie te silniki??? Bo jeden z handlarzy z ktorym rozmawialem przekonywal mnie ze to dokladnie te same silniki a roznia sie tylko oprogramowaniem i ze moze mi wrzucic taki program i bede mial 110. Cos mi sie wydaje to podejrzane dlatego zwracam sie do Was. Z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

90KM ma turbo bez zmiennej geometrii (oprocz AHH) i slabe wtryski wiec troche roznicy jest. Pozatym 110KM po programie wydlubiesz na 13X KM a 90KM bez zmian mechanicznych raczej 120KM nie przekroczy. Jesli nie osiagi sa wazne to smialo bierz 90KM. Totalnie nudna ale bezawaryjna jednostka

Opublikowano

Czyli rozumiem ze z takiej 90 po zamianie oprogramwoania jest relanym osiagnac te 110?? Jakie bylby w ogole koszt takiej zabawy??? No i tak szczerze co lepiej bawic sie w cos takiego czy szukac dalej 110KM?

Opublikowano

Jak Ci się trafi to bierz AHH to bardziej rozwojowa jednostka pod mody :naughty:

Opublikowano

Wrazenia z jazdy nawet najlepiej zczipowaną 90 sa gorsze od jazdy 110 , ze nie wspomne o 115...

Opublikowano

ze nie wspomne o 115...

PD-ki to inna para kaloszy ... :wink4:

Opublikowano

Cos mi sie wydaje to podejrzane dlatego zwracam sie do Was.

Wiedza jak widzę o TDI jest zerowa u Kolegi, ale grunt, że wiesz gdzie zapytać ;)

Tak jak Koledzy Ci już wcześniej napisali jeśli trafisz dobrą 110 to bierz, jeszcze lepiej AHH 90 KM bo w gratisie masz pompę 11. Wymieniasz wtryski + turbo na GT1749VA + mod (wskazany też FMIC) i moc szybuje ostro w górę :evil:

Ja osobiście polecałbym Ci AJM 115 KM na PD. Bardziej rozwojowa jednotka, większość części pasuje z silników 1.9 PD produkowanych do dziś, więc zawsze podaż świeżych gratów jest.

Robisz samego moda masz ok 140 KM, zmieniasz turbinę na GT1749VA + mod masz już ponad 160 KM. Dalej to już trzeba FMIC, sprzęgło, chłodnicę oleju, ...

Dlatego najrozsądniej jest kupić zdrowe AJM, wymienić suszarkę (ja osobiście wymieniłbym jeszcze chłodnicę oleju na większą od AWX), wjechać programem i cieszyć się mocą ;)

Opublikowano

Te 2 silniki troszkę się różnią i chyba wybrałbym 110 a to, że różnica tylko w programie to kłamstwo. Tak jak wyżej opisane troszkę różnicy jest.

Jeśli trafisz na 115 czyli AJM to polecam, ale to już w rocznikach po 1999 roku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...