marekg Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Odgrzewam kotleta ale nie mogę znaleźć a jestem pewien że na forum był skan z instrukcji serwisowej dokładnie pokazujący jak przygotować otwór pod montaż podłokietnika. Proszę o pomoc w znalezieniu[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 21:09_________________________________________________I jeszcze się zapytam o jedną rzecz... ta popielniczka z tyłu jest wyjmowana ale jest jeszcze jaby ta ścianka tylna nieco poniżej demontowalna, czy tam da się coś zamontować? chodzi mi o jakieś uchwyty na kubki?
akjam Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Nie widziałem jeszcze żadnego rozwiązania z uchwytem na kubki właśnie w tamtym miejscu? Co do miejsca na kubki to możesz wrzucić w środkowy tunel ale jest gdzieś osobny temacik. [br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:28_________________________________________________Panowie ponawiam swoją prośbę. Mam już nr gniazda więc łatwiej będzie może znaleźć nr wtyczki. Nr gniazda: 4B0971992 [br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:33_________________________________________________ Odgrzewam kotleta ale nie mogę znaleźć a jestem pewien że na forum był skan z instrukcji serwisowej dokładnie pokazujący jak przygotować otwór pod montaż podłokietnika. Proszę o pomoc w znalezieniu Mogę wiedzieć po co jest Ci to potrzebne? Spokojnie wg tych wymiarów możesz działać.
marekg Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Nie widziałem jeszcze żadnego rozwiązania z uchwytem na kubki właśnie w tamtym miejscu? Co do miejsca na kubki to możesz wrzucić w środkowy tunel ale jest gdzieś osobny temacik. [br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:28_________________________________________________Panowie ponawiam swoją prośbę. Mam już nr gniazda więc łatwiej będzie może znaleźć nr wtyczki. Nr gniazda: 4B0971992 [br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:33_________________________________________________ Odgrzewam kotleta ale nie mogę znaleźć a jestem pewien że na forum był skan z instrukcji serwisowej dokładnie pokazujący jak przygotować otwór pod montaż podłokietnika. Proszę o pomoc w znalezieniu Mogę wiedzieć po co jest Ci to potrzebne? Spokojnie wg tych wymiarów możesz działać. Po prostu sobie przypomniałem że taka instrukcja gdzieś tu była. A że pochodziła z serwisówki to jest najlepszym punktem odniesienia do montażu. Z tego co pamiętam jeszcze był drugi otwór, mniejszy tylko nie wiem po co? Co do podświetlenia to jeszcze nic nie wiem, czekam aż przyjdzie podłokietnik ale widziałem że sterczy z niego kabelek więc pewno też bedę próbował z podświetleniem[br]Dopisany: 13 Grudzień 2009, 10:45_________________________________________________Jak wyjąć zapalniczkę? tą taką zamykaną w tunelu. Chyba tam sobie podepnę kabelek do podłokietnika tylko nie wiem jak to wyjąć żeby się do złącza wpiąć.
mk4 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Panowie ponawiam swoją prośbę. Mam już nr gniazda więc łatwiej będzie może znaleźć nr wtyczki. Nr gniazda: 4B0971992 [br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:33 4B0 971 992 pasuje wtyczka 893 971 632
akjam Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Panowie ponawiam swoją prośbę. Mam już nr gniazda więc łatwiej będzie może znaleźć nr wtyczki. Nr gniazda: 4B0971992 [br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:33 4B0 971 992 pasuje wtyczka 893 971 632 Dzięki mk4. Jadę dziś do ASO i będę kombinował podświetlenie wreszcie bo podłokietnik już dawno w autku a podświetlenia brak.
marekg Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Panowie ponawiam swoją prośbę. Mam już nr gniazda więc łatwiej będzie może znaleźć nr wtyczki. Nr gniazda: 4B0971992 [br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 22:33 4B0 971 992 pasuje wtyczka 893 971 632 Dzięki mk4. Jadę dziś do ASO i będę kombinował podświetlenie wreszcie bo podłokietnik już dawno w autku a podświetlenia brak. Wtyczka wtyczką ale gdzie się dokładnie wepniesz z zasilaniem? do zapalniczki czy masz jakiś inny patent? Jak do zapalniczki to podpowiedz jak się tam dobrać do złącza... 1
akjam Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Do zapalniczki będę się podłączał z tym wszystkim albo do czujnika hamulca ręcznego bo zdecydowanie bliżej choć nie wiem czy zda to egzamin?
marekg Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Odgrzewam kotleta ale nie mogę znaleźć a jestem pewien że na forum był skan z instrukcji serwisowej dokładnie pokazujący jak przygotować otwór pod montaż podłokietnika. Proszę o pomoc w znalezieniu[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 21:09_________________________________________________I jeszcze się zapytam o jedną rzecz... ta popielniczka z tyłu jest wyjmowana ale jest jeszcze jaby ta ścianka tylna nieco poniżej demontowalna, czy tam da się coś zamontować? chodzi mi o jakieś uchwyty na kubki? Ha! już wiem co z tym demontowalnym kawałkiem tunelu za popielniczą tylną - tam mogło być sterowanie grzaniem foteli z tyłu. To tak jakby ktoś nie wiedział to już wie. Czasem instrukcja się na coś przydaje
andrzej 63 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ja też założyłem podłokietnik z opcją podświetlenia.Sprawdziłem czy jest możliwe podpięcie podświetlania podłokietnika pod kabelki od ręcznego.Więc wziąlem masę z auta a plus z tego kolorowego przewodu co idzie do ręcznego.Jak zaciągnę ręczny światełko gaśnie a jak puszczę to pali sie cały czas bez względu na pozycje w stacyjce.Ciekawe?Ta opcja odpada ,pozostało podłączenie pod zapalniczke ale jak tam dojść.
marekg Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ja też założyłem podłokietnik z opcją podświetlenia.Sprawdziłem czy jest możliwe podpięcie podświetlania podłokietnika pod kabelki od ręcznego.Więc wziąlem masę z auta a plus z tego kolorowego przewodu co idzie do ręcznego.Jak zaciągnę ręczny światełko gaśnie a jak puszczę to pali sie cały czas bez względu na pozycje w stacyjce.Ciekawe?Ta opcja odpada ,pozostało podłączenie pod zapalniczke ale jak tam dojść. http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wyciagniecie_zapalniczki-t108011.0.html;msg1257953#new Może to ułatwi zadanie. Oprócz zapalniczki pozostaje jeszcze podświetlenie popielniczki
akjam Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ja też założyłem podłokietnik z opcją podświetlenia.Sprawdziłem czy jest możliwe podpięcie podświetlania podłokietnika pod kabelki od ręcznego.Więc wziąlem masę z auta a plus z tego kolorowego przewodu co idzie do ręcznego.Jak zaciągnę ręczny światełko gaśnie a jak puszczę to pali sie cały czas bez względu na pozycje w stacyjce.Ciekawe?Ta opcja odpada ,pozostało podłączenie pod zapalniczke ale jak tam dojść. Dobrze, że spróbowałeś pierwszy bo ja jeszcze nie miałem na to czasu choć wtyczki i piny już czekają. Ale wiem, że trzeba będzie się dłubać z zapalniczką. Może jutro to zrobię? Hm...
andrzej 63 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Dzisaj podpiąłem podświetlenie podłokietnika do podświetlenia popielniczki.Masę podpiąłem zaraz przy śrubach mocujących łapę podłokietnika.A plus przeciągnąłem tunelem do plusowego kabla od podświetlenia popielniczki.Jest to trochę skomplikowane, ponieważ zrobiłem to bez ściągania tunelu.Wykorzystałem twardy stalowy drut o grubości ok 2 mm.Może to być drut od półautomatu do spawania.Wyciągasz półeczkę przy popielniczce,osłone mieszka wraz z mieszkiem wystarczy unieść jak najwyżej,odkręcasz 2 śrubki mocujące popielniczkę, wyciągasz popielniczkę.Potem od tyłu podłokietnika ściągasz popielniczkę, osłonkę pod nią i do dzieła.Wkładasz drut od strony lewarka biegów i przepychasz.Potem jak wyjdzie drut za podłokietnikiem podpinasz kabelek, przeciągasz i już można lutować do plusa przy oświetleniu popielniczki.Ważne aby drut prowadzić bliżej środka tunelu omijając dżwignię ręcznego.Sprawdż w miarę możliwości ułożenie kabla aby się gdzieś nie przetarł.
marekg Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Dzisaj podpiąłem podświetlenie podłokietnika do podświetlenia popielniczki.Masę podpiąłem zaraz przy śrubach mocujących łapę podłokietnika.A plus przeciągnąłem tunelem do plusowego kabla od podświetlenia popielniczki.Jest to trochę skomplikowane, ponieważ zrobiłem to bez ściągania tunelu.Wykorzystałem twardy stalowy drut o grubości ok 2 mm.Może to być drut od półautomatu do spawania.Wyciągasz półeczkę przy popielniczce,osłone mieszka wraz z mieszkiem wystarczy unieść jak najwyżej,odkręcasz 2 śrubki mocujące popielniczkę, wyciągasz popielniczkę.Potem od tyłu podłokietnika ściągasz popielniczkę, osłonkę pod nią i do dzieła.Wkładasz drut od strony lewarka biegów i przepychasz.Potem jak wyjdzie drut za podłokietnikiem podpinasz kabelek, przeciągasz i już można lutować do plusa przy oświetleniu popielniczki.Ważne aby drut prowadzić bliżej środka tunelu omijając dżwignię ręcznego.Sprawdż w miarę możliwości ułożenie kabla aby się gdzieś nie przetarł. Z tego co widziałem to do podłokietnika wchodzą na wtyczce dwa przewody - więc wydaje mi się, że trzeba wpiąc się po prostu do dwóch kabelków od podświetlenia popielniczki i po problemie, nieprawdaż? Nie widzę potrzeby kombionowania z masą itd. W tym układzie nie ma też chyba znaczenia który kabelek jest "+" a który "-"
akjam Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Z tego co widziałem to do podłokietnika wchodzą na wtyczce dwa przewody - więc wydaje mi się, że trzeba wpiąc się po prostu do dwóch kabelków od podświetlenia popielniczki i po problemie, nieprawdaż? Nie widzę potrzeby kombionowania z masą itd. W tym układzie nie ma też chyba znaczenia który kabelek jest "+" a który "-" Masz rację! Dzisiaj podłączyłem to wszystko i już wklejam fotki z mojej pracy z krótkim opisem. Pierw wciągamy zapalniczkę - sprawa jasna i prosta. Następnie wyciągamy wtyczkę i otwieramy ją - kolor zielony na obu fotkach z góry i u dołu. Podłączamy się do dwóch kabelków zaznaczonych na czerwono - zdjęcie poniżej. Pamiętajcie, że dioda jest "jednokierunkowa" więc trzeba sprawdzić, w którą stronę będzie przewodzić -świecić i tak podłączyć kabelki, których drugie końce już są w podłokietniku - nr wtyczki w poprzenich postach. Co do kableków i pinów to ja zakupiłem kabelki wraz z pinami w ASO koszt ok. 16pln. Jutro podam nry bo już nie chce mi się iść do samochodu. Kabelek środkowy odpowiada za podgrzewanie zapalniczki więc zostawiamy go w spokoju. Efekt końcowy - jeśli coś widać...
marekg Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Jak udało ci się wyjąć zapalniczkę? u mnie bez wyciągania tunelu się chyba nie obejdzie bo mam tą zamykaną zapalniczkę - dlatego chyba łatwiej będzie mi pociągnąć z popielniczki. A widzisz jednak źle napisałem o tych kabelkach, kierunek przepływu ma znacznie dla diody a więc trzeba wybadać gdzie + a gdzie -. Wielkie dzięki za udokumentowanie całego ćwiczenia
akjam Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Jak udało ci się wyjąć zapalniczkę? u mnie bez wyciągania tunelu się chyba nie obejdzie bo mam tą zamykaną zapalniczkę - dlatego chyba łatwiej będzie mi pociągnąć z popielniczki. A widzisz jednak źle napisałem o tych kabelkach, kierunek przepływu ma znacznie dla diody a więc trzeba wybadać gdzie + a gdzie -. Wielkie dzięki za udokumentowanie całego ćwiczenia Chyba nie powinno być problemu z wyciągniećiem u Ciebie zapalniczki? Opiszę to sposób brutalny. Włożyłem palec w środek zapalniczki i delikatnie wyciągnąłem ją do góry. Pierw starałem dźwignąć ją od strony panelu klimatronika a później wyciągnąłem zaczepy z tyłu czyli bliżej podłokietnika. Trochę wymęczyłem ten opis ale mam nadzieję, że zrozumiesz. [br]Dopisany: 07 Styczeń 2010, 21:59_________________________________________________Co do "+" i "-" to tak jak wyżej powiedziałem trzeba pamiętać o tym, że to dioda jednokierunkowa i odpowiednio podłączyć.
marekg Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 U mnie jakoś zapalniczka z tym całym swoim mechanizmem zamykania oraz tą kieszonką stanowią całość i są przykręcone od spodu do tunelu, ale już wybadałem w garażu, że po zdjęciu mieszka od biegów oraz wypchnięciu tej zaślepki pod dźwignią ręcznego mam pełen dostęp do kostki. Także wykorzystam twoje doświadczenie i wepnę się dokładnie tak jak ty. Tylko gdzieś zgubiłem kabel co miałem przygotowany... i musze kupić nowy z resztą tej nieszczęsnej złączki tez jeszcze nie mam. Od razu sobie rozdzielę kabel żeby mieć zasilanie tez do tylnej popielniczki a co z nią dalej to sie jeszcze zobaczy
akjam Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Podaje obiecane nr katalogowe obudowy i zestawów kabelków. * Obudowa - wtyczka 893 971 632 * Kabelki wraz z PINami 000 979 133 E
Dembsey Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Panowie możecie mi podać numer VIN tunelu z wycięciem na podłokietnik ? Mam tak wytarty tunel że jednak kupię nowy, podłokietnik już mam więc komplet zamontuję.
greg2505 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 są dwa rodzaje zapalniczek przy zapalniczce otwieranej trzeba zdemontować tunel żeby ją wyjąć ale do kostki można się dostać od strony ramki biegów lub osłonki pod ręcznym ,ja podłączyłem oświetlenie podłokietnika i tylnej popielniczki od podświetlenia zapalniczki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się