[ALL] Proszę o poradę przed wymianą zawieszenia
0

    13 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    sprawa wyglada nastepujaco

    robilem przeglad tech. i okazalo sie ze mam do wymiany z lewej strony dwa górne wahacze a z prawej jeden (chyba lepiej wymienic od razu 2? i gore bede mial juz z glowy?) i znajomy ktory ma sklep z czesciami poradzil mi zeby kupic wahacze HART-a (ponoc sa bardzo dobre no i niedrogie on sam na takich jezdzi od dluzszego czasu i chwali) co o nich sadzicie czy ktos sie juz z nimi spotkal i moze wyrazic swoja opinie na ich temat??

    druga sprawa dotyczy amortyzatora z tylu z lewej strony (prawa strona ma 73% sprawnosci) i nie wiem czy wymienic tylko ten lewy czy lepiej od razu dwa i znowu zapytanie odnosnie HART-a

    a trzecia sprawa to moze mi ktos polecic jakis dobry warsztat w warszawie gdzie mi to wymienia dobrze no i za rozsadna cene?? i moze mi ktos przyblizyc koszty wymiany wahaczy i amorkow bo nie mam zadnego odniesienia

    z gory dzieki za pomoc :notworthy:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czesc co do wahaczy to nie harta lepsze juz chyba febi.Amorki oba i sachsa co do wymiany jak chcesz to ci to ogarne tylko mieszkam w wołominie.Jak coś pisz na gg albo zadzwoń 698-359-011 napewno dogadamy sie co do kasy.Pozdr.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Co do cen części napisz do TOM77 - ogłasza się na forum i oferuje bardzo dobre ceny -> jest z Warszawy.

    Jeśli wymieniać, to tylko parami (szczególnie amorki).

    Co do firm - stawiał bym na Lemfordera, potem Febi. Harta nie znam i na forum za bardzo się nikt o tym nie wypowiadał.

    Jak coś niskobudżetowego, to ludzie zakładają Master Sporty, ale jakość - różnie z tym bywa.

    Amorki daj Sachs - popularne, sprawdzone i nie jakieś drogie.

    Co do warsztatu, to jest kilka na forum polecanych - zależy skąd jesteś i gdzie masz bliżej, np. Mineralna (Rogal), Przasnyska, w Markach też mogę jeden polecić (robiłem tam swoje - warsztat polecony na forum).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Amorki wymienia się parami, a co do wahaczy to wymień od razu komplet i będziesz miał spokój na parę km :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wiem ze tak powinno sie zrobic zeby byl spokuj na dluzszy czas ale mam maly budzet bo akurat konczy mi sie badanie ubezpieczenie i tak wszystko na raz wymienic i oplacic nie bede w stanie dlatego szukam czegos z nizszej polki zeby chociaz pare miesiecy pojezdzic a pozniej moze coc sie pomysli nad kompletem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a mój mechanik powiedział, że wymienia się tylko to co zużyte, ostatnio wymieniałem właśnie u niego przednie zawieszenie ze strony kierowcy i liczy on klientom tak: tylny dolny 30 zł, górny jeden 30 drugi 60, bo trzeba wyciągać kolumnę, przedni dolny 30, i łącznik 30.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a mój mechanik powiedział, że wymienia się tylko to co zużyte, ostatnio wymieniałem właśnie u niego przednie zawieszenie ze strony kierowcy i liczy on klientom tak: tylny dolny 30 zł, górny jeden 30 drugi 60, bo trzeba wyciągać kolumnę, przedni dolny 30, i łącznik 30.

    jak masz podstawowe klucze 16,17,18,19 to sam je wymienisz nie ma najmniejszych problemow, no moze poza zapieczonymi srubami, ale popsikac jakims odrdzewiaczem i bedzie ok i pare zl w kieszeni na piwo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak w moim przypadku to niemożliwe jest, niestety muszę korzystać z usług mechaników ze względu na chorobę kręgosłupa.

    Aby odkręcić śrubę tą od górnych wahaczy musiał palnika użyć :kox: bo nie chciała puścić niestety.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U siebie chyba mam z przodu założone Harty amorki lub coś w tym stylu w każdym razie dają rade już od dwóch lat, ostatnio na przeglądzie 70% sprawności :good: bezwzględnie obydwa wymienić trzeba jak już pisano wyżej.

    Wahacze Harta natomiast jest to najniższa półka cenowa (niewiele ponad 500 PLN za komplet na allegro) określenie bardzo dobre to napewno nie dla nich bo jak wtedy opisać lemfordery czy chociażby MS :gwizdanie: Jak się sprawują nikt nie chce się przyznać ale skoro twój znajomy na nich jeździ i chwali to warto chyba się im przyglądnąć, niech się tylko jeszce przyzna ile na nich już przejechał. Sam mam ochotę je wypróbować bo mi cała zawiecha puka i piszczy. Dopytaj się tego znajomego ile km na nich przejechał i napisz tutaj, dla mnie wynnik w granicach 15-20 tys byłby już dobry jak za tą cene.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Założyłem kiedyś wahacz HART-a. Było to 3 lata temu jak auto straciło zbieżność przez to ze padł górny przedni wahacz.

    byłem wtedy w trasie i podjechałem do mechanika żeby zbadał co się stało. I ten po zbadaniu mówi że wahacz do wymiany. Ten mi mówi że może mi włożyć wahacz Hart-a.

    Pytam się go czy na tym HARCIE dojadę do domu - jakieś 400 km. Ten na to ze zrobię na nim 10razy tyle.

    I powiem wam ze nie kłamał. Właśnie jestem po wymianie całej zawiechy i ten hart po przejechaniu 30 tyś jest dobry.

    trzymam go "w razie czego"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a co sadzicie jeszcze o wahaczach regenerowanych?? bo bylem u kolesia ktory naprawia tylko zawieszenia i polecil mi wlasnie takie bo ponoc spokojnie przejezdze na nich jakies 30 tys a pozniej jak sie wyrobi to dokreca sie twm w nim cos i mozna zrobic prawie drugie tyle

    nie wiem co o tym myslec mowil ze montuje to od dawna i jest ok i nikt sie nie skarzy a nie wmawial mi tego na sile (bo mowil ze moze mi zalozyc takie jakie zechce od harta po lem...)tylko polecal [br]Dopisany: 15 Lipiec 2009, 23:24_________________________________________________co do amorkow to juz zamowilem harta mialem takie wczesniej w bmw i byly ok brat na takich jezdzi juz jakies 40 tys no i ten znajomy jak cos robil z zawieszeniem to tez zakladal zawsze harta i chwali

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Założyłem kiedyś wahacz HART-a. Było to 3 lata temu jak auto straciło zbieżność przez to ze padł górny przedni wahacz.

    byłem wtedy w trasie i podjechałem do mechanika żeby zbadał co się stało. I ten po zbadaniu mówi że wahacz do wymiany. Ten mi mówi że może mi włożyć wahacz Hart-a.

    Pytam się go czy na tym HARCIE dojadę do domu - jakieś 400 km. Ten na to ze zrobię na nim 10razy tyle.

    I powiem wam ze nie kłamał. Właśnie jestem po wymianie całej zawiechy i ten hart po przejechaniu 30 tyś jest dobry.

    trzymam go "w razie czego"

    a teraz jakiej firmy byly wahacze ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    teraz złożyłem MS-y. Przejechałem na nich dopiero 3 tyś. i cisza....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.