Jump to content
IGNORED

[ALL B7] 140KM 2.0TDI wieksza turbina+chip


Recommended Posts

Więc przyszedł czas na dłubiecie auta, seria nie wystarcza na niemieckie autostrady. Seryjnie 140KM, chcemy zrobić projekt w okolicach 200KM.

Jestem w tych sprawach ciemny przejrzałem forum i i mam parę pytań.

Chcemy zakupić turbinę od 170KM i Chip, czy możliwe jest osiągniecie w okolicach 200KM?

Czy trzeba coś jeszcze zmieniać w aucie, jeśli tak to co i jakie koszta?

Jak z żywotnością auta, obecnie ma 134 tyś km,roczny przebieg kolo 25-30 tyś??

Czy jest sens pakować turbinę, auto pójdzie na sprzedaż po nowym roku, w planach A4 3.0 TDI ze wszystkim, a może tylko zainteresować sie chipem??

Wszystko robione by było w profesjonalnym zakładzie,może ktoś już przechodził przez to i wie jakie są koszta,z tego co wiem turbina to kolo 2 tyś złotych, chip 1,5 tyś. złotych.??

Link to comment
Share on other sites

Jak do ganiania po autostradach to przydalby sie tez fmic... ale jesli masz sie pozbywac auta po nowym roku to chyba szkoda kasy na wieksze inwestycje niz sam soft.

Link to comment
Share on other sites

Ja na Twoim miejscu bym nie wkładał kaski. Spokojnie bym dojeździł na tym co jest te pół roku. Potem i tak autko chcesz sprzedać...

Link to comment
Share on other sites

Przy wymianie na te turbinke musisz koniecznie zmienic IC na wydajniejszy, dotychczas masz tylko jeden w lewym nadkolu. Sam CHIP pozwoli na osiągniecie mocy ok. 165-170KM i juz przy tej konfiguracji twój IC będzię "sie pocił" hehe

W wersjach 170KM są dwa interecoolery w lewym i prawym nadkolu.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Najlepszą opcja na osiągnięie 200km to wymiana turbo na to od silnika BRD 170km, do tego musisz dołożyć drugi prawy SMIC lub zamontować jeden centralny intercooler z przodu. Jak lubisz gonic po autostradach z dużą prędkością to za inwestuj też w chłodnice oleju oraz wydajniejsze hamulce min 312x25 przód i 255 tył.

Link to comment
Share on other sites

Wg. mnie to taka przeróbka nie ma sensu... Samym programem można taki silnik podkręcić na 180/400 (pomijając kwestię wydajniejszego IC). Turbina od 170 da może 205 koni - naprawdę nie wiele więcej. Jeśli już się bawić w wymianę turbo, to imo na wydajniejsze, np. z rodziny GT22 - potencjał zdecydowanie większy (minimum 230). Niestety nie jest p&p - trzeba przerabiać dolot i wydech.

Link to comment
Share on other sites

Wg. mnie to taka przeróbka nie ma sensu... Samym programem można taki silnik podkręcić na 180/400 (pomijając kwestię wydajniejszego IC). Turbina od 170 da może 205 koni - naprawdę nie wiele więcej. Jeśli już się bawić w wymianę turbo, to imo na wydajniejsze, np. z rodziny GT22 - potencjał zdecydowanie większy (minimum 230). Niestety nie jest p&p - trzeba przerabiać dolot i wydech.

a kolektor wydechowy ? :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Najlepszą opcja na osiągnięie 200km to wymiana turbo na to od silnika BRD 170km, do tego musisz dołożyć drugi prawy SMIC lub zamontować jeden centralny intercooler z przodu. Jak lubisz gonic po autostradach z dużą prędkością to za inwestuj też w chłodnice oleju oraz wydajniejsze hamulce min 312x25 przód i 255 tył.

Święte słowa i popieram w 1000% - do dużych prędkości bezwzględnie chłodnica oleju i mocne heble!!!

Wg. mnie to taka przeróbka nie ma sensu... Samym programem można taki silnik podkręcić na 180/400 (pomijając kwestię wydajniejszego IC). Turbina od 170 da może 205 koni - naprawdę nie wiele więcej. Jeśli już się bawić w wymianę turbo, to imo na wydajniejsze, np. z rodziny GT22 - potencjał zdecydowanie większy (minimum 230). Niestety nie jest p&p - trzeba przerabiać dolot i wydech.

Orełek nie pisz bzdur - rumuny strach wystroić na 165-170, nie mówię już o 180 KM. Poza tym KKK od 170 daje znacznie większy flow i moc na górze. Naprawdę warto zrobić moda na 205 KM bo to całkiem inne auto i nie ma laga na dole. Wiem bo mam ;)

Link to comment
Share on other sites

i nie ma laga na dole. Wiem bo mam ;)

no wlasnie co z tym lagiem w BRD .... podobno loteria ... jaka sie trafi turbo to albo da sie ja wystroic zeby wczesnie wstawala albo nie .... podobno nie ma reguly .... [

Link to comment
Share on other sites

tak twierdzą eksperci :) jedna się budzi z dołu, druga zaś raz od 2400 drugi raz od 2800 :slina:

Link to comment
Share on other sites

U mnie auto zaczyna jechać od około 1600-1700obr a przy 2 tyś ma 340NM więc jest całkiem dobrze. Turbo oczywiście BRD. W przyszłym miesiącu będe przerabiał początek wydech i montował drugi IC z prawej strony. Wtedy zobacze co się zmieni czy będzie lepiej czy gorzej. Ale muśle że lepiej bo wydech będzie bez kata i początek będzie o średnicy 2,7" więc turbo powinno szybciej pompować.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...