omario Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 witam mam pytanko .... czy sa rozne rodzaje mostow ???? poniewaz musze wymienic go w moim aucie... i gdy dzwonilem do aso powiedzieli mi ze kazdy silnik ma inne przelozenia w moscie.... ja myslalem ze tylko skrzynia ma przelozenia i ze jezeli kupie most np. od 2.8 czy 1.9 tdi to bedzie pasowal.... .... ja w swoim aucie mam problem tego typu ze gdy auto przejedzie kilka kilometrow to strasznie zaczyna wyc .... dodatkowo ma wibracje w okoloicy 120 do 140 km/h ostatnio siedzielem pod autem i zauwazylem ze most ma spore luzy na "flanszach "gdzie przykreca sie polos , oraz luz wewnatrz... dodam ze wymienilem lozysko na podporze i polosie.... wiec wnioskuje ze most jest juz poprostu do d..y..... tylko teraz nie weim czy musze szukac do tego samego modelu czy nie???(dodam ze w ASO nowy most okolo 16 tys ;()
Daimos Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 oczywiście, że są różne rodzaje tylnych mostów, różnią się przełożeniem w zależności od silnika i mocy
staniek Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Powinneś szukac dyfra o oznaczeniu DAJ, który oprócz AJL'a występował również z silnikami 2,8 v6. Jeśli chcesz to podaj dla pewności kod skrzyni biegów (znajdziesz go na wklejce we wnęce koła zapasowego, na 99% będzie to DWR). Pozdr
omario Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Opublikowano 18 Lipca 2009 no i tu schody sie zaczynaja bo na wklejce w bagazniku nie ma kodu skrzyni ani silnika(zamiast kodu jest ------- to ).... a jak dzwonilem do aso powiedzieli ze w ajl-u wlasnie nie ma kodu skrzyni......
staniek Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 Sprawdziłem jeszcze raz, i z AJL'em (w quattro) łączono tylko dwie skrzynie DJJ, i DWR. Kod dyfra dla obu skrzyń jest jednakowy - DAJ. Tyle mówi Elsa. Pozdro
?awa Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 pamiętaj abyś dał znać czy wymiana pomogła... Jak możesz napisz jakie objawy masz przy tym luzie w dyfrze? Pozdrawiam
omario Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Opublikowano 19 Lipca 2009 tak wiec objawy to "buczenie" oraz luz ( stuki przy ruszaniu i hamowaniu silnikiem) poczatkowo myslalem ze to lozysko na podporze wiec je wymienilem potem wymienilem jeszcze polosie ... nic nie pomoglo.... zauwazylem podczas ostatniej wizyty na kanale ze most ma luzy na tych flanszach co mocuje polosie oraz wewnetrzny luz ktory powoduje te stuki przy ruszaniu.... most zamowiony (650 zl.) do srody dam znac co i jak bo w czrawtek wracam na wyspy wiec musze autko zrobic.... i dodatkowo musze wymienic gume na przednim przegubie bo pekla tylko nie wiem jeszcze jak to zrobic:(
omario Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Opublikowano 20 Lipca 2009 dyfer doszedl... tylko jest problem bo nie weim czy dobry:/ moj numer to DAJ 22128 a ten co przyszedl to DAJ 02089.... POMOZCIE MI .... A ILE WCHODZI OLEJ W DYFER I JAKI WLAC NAJLEPIEJ????
?awa Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 Model "DAJ" , Etka mowi że on ma przełożenie 35:9, a numer części to 01H 500 040 J... Jak to sie zgadza to raczej jest ok A i chyba jest 1,3 litra oleju (Etka???).
omario Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Opublikowano 20 Lipca 2009 dzwonilem do ASO i wlasnie tyle wchodzi.... ale nie wiem jaki kupic.......
staniek Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 Według Elsy do dyfra wchodzi 1,9L oleju mineralnego GL5 SAE90 (MIL-L 2105B). Taki powinien byc OKi http://moto.allegro.pl/item686731684_motul_90pa_sae_90_2l_mineral_kurier_14_zl.html Co do oznaczenia dyfra, to ważny jest tylko kod raczej (czyli DAJ), a nr nie warto głowy sobie zaprzątac. Pozdr
omario Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Opublikowano 21 Lipca 2009 a ja slyszalem ze full syntetyk tam ma byc
staniek Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Syntetyk to do skrzyni, do dyfra minerał. Ojjj nieufni ci ludzie w dzisiejszych czasach :> Pozdro
omario Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Opublikowano 21 Lipca 2009 KURcze to ja juz nie wiem bylem w ASO i gostek pokazywal mi ze wchodzi 1.3 litra i full syntetyk.... wiec zalalem go AGIP ROTRA LSX SAE 75W-90
Dev Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 do przekładni powinien być olej spełniajacy normę GL4+ lub GL5 I wchodzi 1.9l
staniek Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Do przekładni czyli dyfra. Pozdro Edit: ten Agip, którym zalałeś dyfer, jest jak znalazł ale do skrzyni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się