omario 0 Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 witam mam pytanko .... czy sa rozne rodzaje mostow ???? poniewaz musze wymienic go w moim aucie... i gdy dzwonilem do aso powiedzieli mi ze kazdy silnik ma inne przelozenia w moscie.... ja myslalem ze tylko skrzynia ma przelozenia i ze jezeli kupie most np. od 2.8 czy 1.9 tdi to bedzie pasowal.... .... ja w swoim aucie mam problem tego typu ze gdy auto przejedzie kilka kilometrow to strasznie zaczyna wyc .... dodatkowo ma wibracje w okoloicy 120 do 140 km/h ostatnio siedzielem pod autem i zauwazylem ze most ma spore luzy na "flanszach "gdzie przykreca sie polos , oraz luz wewnatrz... dodam ze wymienilem lozysko na podporze i polosie.... wiec wnioskuje ze most jest juz poprostu do d..y..... tylko teraz nie weim czy musze szukac do tego samego modelu czy nie???(dodam ze w ASO nowy most okolo 16 tys ;() Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daimos 2 Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 oczywiście, że są różne rodzaje tylnych mostów, różnią się przełożeniem w zależności od silnika i mocy Link to comment Share on other sites More sharing options...
staniek 59 Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Powinneś szukac dyfra o oznaczeniu DAJ, który oprócz AJL'a występował również z silnikami 2,8 v6. Jeśli chcesz to podaj dla pewności kod skrzyni biegów (znajdziesz go na wklejce we wnęce koła zapasowego, na 99% będzie to DWR). Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
omario 0 Posted July 18, 2009 Author Share Posted July 18, 2009 no i tu schody sie zaczynaja bo na wklejce w bagazniku nie ma kodu skrzyni ani silnika(zamiast kodu jest ------- to ).... a jak dzwonilem do aso powiedzieli ze w ajl-u wlasnie nie ma kodu skrzyni...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
staniek 59 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Sprawdziłem jeszcze raz, i z AJL'em (w quattro) łączono tylko dwie skrzynie DJJ, i DWR. Kod dyfra dla obu skrzyń jest jednakowy - DAJ. Tyle mówi Elsa. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
omario 0 Posted July 19, 2009 Author Share Posted July 19, 2009 dzieki wielkie za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
?awa 0 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 pamiętaj abyś dał znać czy wymiana pomogła... Jak możesz napisz jakie objawy masz przy tym luzie w dyfrze? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
omario 0 Posted July 19, 2009 Author Share Posted July 19, 2009 tak wiec objawy to "buczenie" oraz luz ( stuki przy ruszaniu i hamowaniu silnikiem) poczatkowo myslalem ze to lozysko na podporze wiec je wymienilem potem wymienilem jeszcze polosie ... nic nie pomoglo.... zauwazylem podczas ostatniej wizyty na kanale ze most ma luzy na tych flanszach co mocuje polosie oraz wewnetrzny luz ktory powoduje te stuki przy ruszaniu.... most zamowiony (650 zl.) do srody dam znac co i jak bo w czrawtek wracam na wyspy wiec musze autko zrobic.... i dodatkowo musze wymienic gume na przednim przegubie bo pekla tylko nie wiem jeszcze jak to zrobic:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
?awa 0 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 czkam niecierpliwie na relacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
omario 0 Posted July 20, 2009 Author Share Posted July 20, 2009 dyfer doszedl... tylko jest problem bo nie weim czy dobry:/ moj numer to DAJ 22128 a ten co przyszedl to DAJ 02089.... POMOZCIE MI .... A ILE WCHODZI OLEJ W DYFER I JAKI WLAC NAJLEPIEJ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
?awa 0 Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 Model "DAJ" , Etka mowi że on ma przełożenie 35:9, a numer części to 01H 500 040 J... Jak to sie zgadza to raczej jest ok A i chyba jest 1,3 litra oleju (Etka???). Link to comment Share on other sites More sharing options...
omario 0 Posted July 20, 2009 Author Share Posted July 20, 2009 dzwonilem do ASO i wlasnie tyle wchodzi.... ale nie wiem jaki kupic....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
staniek 59 Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 Według Elsy do dyfra wchodzi 1,9L oleju mineralnego GL5 SAE90 (MIL-L 2105B). Taki powinien byc OKi http://moto.allegro.pl/item686731684_motul_90pa_sae_90_2l_mineral_kurier_14_zl.html Co do oznaczenia dyfra, to ważny jest tylko kod raczej (czyli DAJ), a nr nie warto głowy sobie zaprzątac. Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
omario 0 Posted July 21, 2009 Author Share Posted July 21, 2009 a ja slyszalem ze full syntetyk tam ma byc Link to comment Share on other sites More sharing options...
staniek 59 Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Syntetyk to do skrzyni, do dyfra minerał. Ojjj nieufni ci ludzie w dzisiejszych czasach :> Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
omario 0 Posted July 21, 2009 Author Share Posted July 21, 2009 KURcze to ja juz nie wiem bylem w ASO i gostek pokazywal mi ze wchodzi 1.3 litra i full syntetyk.... wiec zalalem go AGIP ROTRA LSX SAE 75W-90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,456 Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 do przekładni powinien być olej spełniajacy normę GL4+ lub GL5 I wchodzi 1.9l Link to comment Share on other sites More sharing options...
omario 0 Posted July 21, 2009 Author Share Posted July 21, 2009 DO PRZEKLADNI CZYLI SKRZYNI?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
staniek 59 Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Do przekładni czyli dyfra. Pozdro Edit: ten Agip, którym zalałeś dyfer, jest jak znalazł ale do skrzyni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
?awa 0 Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Jak auto po zmianie dyfra... lepiej??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
omario 0 Posted July 22, 2009 Author Share Posted July 22, 2009 niestety roznicy nie ma nadal buczy ktos stwierdzil ze to moze byc wina opon :/ a ten agip spelnia norme GL5 wiec chyba raczej jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
?awa 0 Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 a luzy nie zniknęły? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sołtys85 1 Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 Ja mam taki sam silnik i napęd więc może pojdze do samochodu zobaczyć jaki dyfer i skrzynia tam siedzi (na wlepce). Może poprzedni włąściciel coś zmieniał i dlatego jedna część nie zgrywa sie z drugą? Link to comment Share on other sites More sharing options...
omario 0 Posted July 22, 2009 Author Share Posted July 22, 2009 ale wszystko sie zgrywa tylko poprostu cos innego jest nie tak :/ teraz jedyne co moze byc nie tak to lozyska w kolach sam juz nie wiem za co sie wziac mam go juz dosc!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
?awa 0 Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 zamien opony tył na przód i zobacz czy to przyniesie jakieś efekty. A łożyska by dawały osobie znać bardziej na zakrętach, nawet jak oba wyją to na zakręcie by jedno wyło bardziej... Edit: omario jaki kolor miał olej który zalewałeś do dyfra, tak dla mojej informacji... Link to comment Share on other sites More sharing options...
omario 0 Posted July 23, 2009 Author Share Posted July 23, 2009 kolor . ciemno-zloty taki pod braz Link to comment Share on other sites More sharing options...
krycha456hp 0 Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Mam poważne pytanie do Was!!! posiadam a4b6 3.0 v6 ASN manual Q. Dyfer po 270tys odmówił posłuszeństwa. Pytanie pierwsze: 1 Czy dyfer od tej samej pojemności czyli 3.0 v6 tylko od automata podejdzie? 2 Moje oznaczenie dyfra to FUB 020402 czy dyfer FUB 150402 mogę założyć? 3 Czy mozna zastąpić mój dyfer innym azeby mi skrzynia nie wypadła dołem? 4 Czy ktoś regenerował takie coś i mniej więcej przytoczy koszty? Z góry dziekuje za próby pomocy.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hezen 23 Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Jeśli pilna sprawa to dzwoń do Dev'a Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now