Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] Bi-Xenon problem drgania soczewki ..??


pav7

Recommended Posts

Witam :hi: wszystkich kolegów , mam problem z bixsami- tzn. z dokładnie lewym, zauważyłem już od jakiegoś czasu dostaje drgań i się częśie .

Co zrobić podpowiedzcie mi łaskawie, czy się to da jakoś dokręcić czy jest jakaś inna metoda na usunięcie tych drgań ... ;( dzięki z góry i pozdr... :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

napewno drży soczewka??

Zauważyłeś to np. parkując pod ścianą na włączonych światłach czy definitywnie widać drżenie soczewki?

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie to drży cała obudowa xenona wraz z soczewką..

i dokładnie tak jak mnie pytasz pod bramą garażową w odległosci około 1m.

Link to comment
Share on other sites

ja mam u mnie to samo :mysli: zastanawiam się właśnie gdzie jest sznyk :confused4: może to źle wsadzony żarnik?!

Link to comment
Share on other sites

jakbyś miał źle włożony żarnik to świeciłby 2 merty przed samochodem :wink4:

zresztą ciężko jest źle włożyć żarnik

Link to comment
Share on other sites

no tak :naughty: lampą ruszałem i jest solidnie przymocowana, więc pozostaje tylko soczewka

Link to comment
Share on other sites

moze cos z ukladem samopoziomowania ...sprawdz moze cos sie poluzowalo (silniczek ).. (lampa) :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Generalnie z samopoziomującymi silniczkami jest ok muszę poczekać do wieczorka i poszukać przyczyny .... :mysli:[br]Dopisany: 20 Lipiec 2009, 19:19_________________________________________________Cholerstwo , sprawdzaliśmy wieczorem razem z kolegą i lipa ... samopoziom jest ok przy włączeniu świateł równo wszystko startuje i za chwile powstają drgania w reflektorze może jest jakaś opcja ,dokręcenia tego orientuje się ktoś na ten temat.?? :mysli:

Link to comment
Share on other sites

.Z przodu od czoła jest taka specjalna śruba regulacyjna do wzmocnienia czołowego może ona nie jest dokręcona.

Najlepiej podjedz pod ścianę i sprawdź po kolei dotykając co powoduje drgania

Link to comment
Share on other sites

u mnie też coć drzy ale na włączonym silniku jak wyłacze zapłon i włacze xenon to jest ok, wiec pewnie coś jest zle dokręcone :mysli:

Link to comment
Share on other sites

u mnie też drży xenon od wymiany ... ale świeci dobrze i póki co się tym nie przejmuje :)

Link to comment
Share on other sites

.Z przodu od czoła jest taka specjalna śruba regulacyjna do wzmocnienia czołowego może ona nie jest dokręcona.

Najlepiej podjedz pod ścianę i sprawdź po kolei dotykając co powoduje drgania

Dzięki Wąski zrobię tak jak piszesz może coś pomoże ..

Link to comment
Share on other sites

.Z przodu od czoła jest taka specjalna śruba regulacyjna do wzmocnienia czołowego może ona nie jest dokręcona.

Najlepiej podjedz pod ścianę i sprawdź po kolei dotykając co powoduje drgania

Dzięki Wąski zrobię tak jak piszesz może coś pomoże ..

poczekaj do niedzieli :naughty: coś wymyślimy

Link to comment
Share on other sites

Coś mi sie wydaje, że to nie soczewka drży tylko żarnik mruga. To typowy objaw padającego żarnika. Zmień żarnik na spocie z innego auta i sprawdź.

Niestety, obecne żarniki padają po około 16 miesiącach. Obojętnie czy kupisz za 700PLN w ASO czy za 150PLN na allegro.

Nie muszę chyba przypominać, że jak zdecydujesz się na wymianę żarnika to musisz zmienić parę.

Link to comment
Share on other sites

.Z przodu od czoła jest taka specjalna śruba regulacyjna do wzmocnienia czołowego może ona nie jest dokręcona.

Najlepiej podjedz pod ścianę i sprawdź po kolei dotykając co powoduje drgania

Dzięki Wąski zrobię tak jak piszesz może coś pomoże ..

zamień żarniki lewy z prawym i będziesz miał 100% pewności

Link to comment
Share on other sites

zamień żarniki lewy z prawym i będziesz miał 100% pewności

O, nawet lepiej.

Link to comment
Share on other sites

30 min roboty i będziesz znał odpowiedź :wink4:

Link to comment
Share on other sites

.Z przodu od czoła jest taka specjalna śruba regulacyjna do wzmocnienia czołowego może ona nie jest dokręcona.

Najlepiej podjedz pod ścianę i sprawdź po kolei dotykając co powoduje drgania

Dzięki Wąski zrobię tak jak piszesz może coś pomoże ..

ok Pnie zobaczymy na spociku ..

poczekaj do niedzieli :naughty: coś wymyślimy

[br]Dopisany: 21 Lipiec 2009, 18:56_________________________________________________

30 min roboty i będziesz znał odpowiedź :wink4:

Sprawdzimy na wszystkie możliwe sposoby ... dzięki Paniska :hi: :hi: :notworthy: :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

Dawaj na spota :)

Link to comment
Share on other sites

Panowie ja kupiłem nowe żarniki w ASO wymieniłem i drżą od początku. Zresztą widać, że to drżenie a nie mruganie :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Panowie ja kupiłem nowe żarniki w ASO wymieniłem i drżą od początku. Zresztą widać, że to drżenie a nie mruganie :thumbdown:

no u mnie jeden też jak już wcześniej pisałem od początku a żarniki nowe mam .... jadę dalej i mam to gdzieś :naughty:

Link to comment
Share on other sites

no ja też chyba będę miał gdzieś i będę sobie wkręcał, że to diesel, więc są drgania :kox:

Link to comment
Share on other sites

Podepne się do tematu :)

U mnie też od ponad roku :wallbash: (po wymianie na bi xenon) raz na jakiś czas coś mruga ... :no:

Już nie mam siły :thumbdown: zrobiłem chyba wszystko o czym wcześniej opisali Koledzy łącznie z zamianą żarników a pózniej - kupnem nowych .... nic się nie zmieniło więc pomykam na mrugającum bixenonie...

P.S. Zauważyłem że mruga żarnik po odpaleniu świateł jak się nie rozpali - rozgrzeje ... póżniej nic się złego nie dzieje :rolleyes:

Pozdrawiam PIXI :good:

Link to comment
Share on other sites

no ja też chyba będę miał gdzieś i będę sobie wkręcał, że to diesel, więc są drgania :kox:

ja to samo sobie wkręciłem ...powaga i znacznie lepiej mi się żyję ... minął rok i jest ok ... powoli szykuję się do sprzedaży :evil:

Link to comment
Share on other sites

Ja mam to samo w lewym xenonie, drży i mruga po włączeniu, zwłaszcza na wolnych obrotach. Po lekkim dodaniu gazu przynajmniej do obrotów ok 1tys. już nie drży ale dalej czasem mrugnie. Nie zwracam na to uwagi jak na razie...

Link to comment
Share on other sites

Ja mam to samo w lewym xenonie, drży i mruga po włączeniu, zwłaszcza na wolnych obrotach. Po lekkim dodaniu gazu przynajmniej do obrotów ok 1tys. już nie drży ale dalej czasem mrugnie. Nie zwracam na to uwagi jak na razie...

Potwierdzam, identycznie jak u kolegi. Po dodaniu gazu przestaje

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

u mnie tez lewy z ta roznica ze nic nie mruga

Trzesie sie cala lampa na wolnych obrotach ale nie widac tego golym okiem-trzeba ja dotknac.

Moim zdaniem wynika to ze sposobu zawieszenia samego silnika diesla 1.9 w naszych b6

Lewa strona przodu auta tj kawalek maski,zderzaka ,blotnika drzy bardziej niz te same elementy po prawej stronie auta

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Odgrzeję temat po 6 latach :D Czy znaleźliście przyczynę tych drgań ? Udało się naprawić ?

Mam to samo u siebie w B8 . Co prawda jeszcze nie zabierałem sie za rozkręcanie, ale jeżeli ktoś coś to fajnie było by najpierw spróbować czegoś z porad :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...