Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów. Silnik traci moc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o analizę logów, silnik na 5 biegu i około 2500 - 3000 obr. przechodzi w tryb awaryjny, wyskakują błędy: 00575 intake manifold pressure i 17-10 - control difference intermittent, następuje zmulenie i na kompie pokładowym chwilowe spalanie zmniejsza się do poziomu 6-7 litrów przy pełnym wciśnięciu gazu. Przy robieniu logów problem nie wystąpił robiłem je na 3 biegu. Proszę o pomoc i porady jak to naprawić.

Oto moje logi:

BS000

bs000.jpg

BS003:

bs003.jpg

BS004:

bs004.jpg

DYN000:

dyn000.jpg

DYN001:

dyn001.jpg

DYN003:

dyn003.jpg

DYN004:

dyn004d.jpg

DYN008:

dyn008.jpg

DYN010:

dyn010.jpg

DYN011

dyn011.jpg

STAT000:

stat000.jpg

STAT001:

stat001.jpg

STAT003:

stat003.jpg

STAT004:

stat004.jpg

STAT007:

stat007.jpg

STAT013:

stat013.jpg

STAT014:

stat014.jpg

STAT018

stat018.jpg

STAT023

stat023.jpg

Opublikowano

standard turbo do czyszczenia bo rozruszanie może nie wystarczyc....kąt wtrysku do korekty bo znacznie opózniony

Opublikowano

Dzięki.

Czyściłem przepływkę ale nic to nie dało , czy opis czyszczenia zamieszczony na forum jest wyczerpujący czy może jeszcze podzielisz się kilkoma cennymi uwagami na temat rozruszania kierownic? :)

Opublikowano

albo kluczyk 13 lub 12 nie pamietam dokladnie i ruszanie w gore i dul ale to pewnie pomoze na chwile najlepiej wyjac ja na stol i do dziela ,bylo juz duzo oczyszczeniu turbiny z opisem jak sie to robi itp opis jest bardzo szczegulowy wiec problemow nie powinno byc

Opublikowano

pojezdzij dynamiczniej albo zrob z 20-cia logow 011 i 20-cia 010 .... :naughty:

wymien filtr powietrza albo lmm do wymiany

kat wtrysku mozna troszke opoznic ...

Opublikowano

Dzięki.

Logowania nie zrobie bo u mnie to nie działa, ale ściągajac i nakładając wężyk mogę trochę sztangę rozruszać , filtr ma przejechane jakieś 7 tys. lmm czysciłem acetonem i sprężarką , może już nic to czyszczenie nie daje , zobaczę jeszcze sztangę jak chodzi.

Opublikowano

Dzięki.

Logowania nie zrobie bo u mnie to nie działa, ale ściągajac i nakładając wężyk mogę trochę sztangę rozruszać ,

ale ja mam na mysli logi dynamiczne.... :naughty:

Opublikowano

Nakładałem i zdejmowałem wężyk podcisnienia i faktycznie jest zacięcie sztangi , zauważyłem jeszcze, że przy około 2500-2800 obr. na biegu jałowym jest dziwne zjawisko przy przechodzeniu obrotów przez ten zakres zaczyna się straszna dymienie, spadek obrotów i nierówna praca silnika przed i po tym zakresie jest ok. wg. mnie dym nie jest olejowy tylko niedopalone paliwo, może zrobie logowanie tego zjawiska i może podczas jazdy kiedu przechodzi w stan awaryjny ? tylko proszę powiedzieć jakie logi. A te logowanie po 20 razy 10 i 11 to do jakich obrotów kręcić aurko? i na jakim biegu , bo logi robiłem na 3 i wtedy nie przechodził mi w awaryjny, dzieje się to na 5 przy powyższych obr. Prosze o porady.

Opublikowano

zacnij jezdzic dynamicznie przjedz jakas dluzsza trase z butem w podlodze to pomoze dla Twojego turbo ktorego bym nie wyjmowal bo pewnie okaze sie ze jest cyste a winna jest przeplywka... mialem tak samo w afn

tutaj masz link:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t79040.0.html

wedlug mnie u Ciebie bedzie podobnie

podmiej przeplywke na jakas sprawna i wtedy zrob logi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...