jaro333 Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 Proszę o analizę logów, silnik na 5 biegu i około 2500 - 3000 obr. przechodzi w tryb awaryjny, wyskakują błędy: 00575 intake manifold pressure i 17-10 - control difference intermittent, następuje zmulenie i na kompie pokładowym chwilowe spalanie zmniejsza się do poziomu 6-7 litrów przy pełnym wciśnięciu gazu. Przy robieniu logów problem nie wystąpił robiłem je na 3 biegu. Proszę o pomoc i porady jak to naprawić. Oto moje logi: BS000 BS003: BS004: DYN000: DYN001: DYN003: DYN004: DYN008: DYN010: DYN011 STAT000: STAT001: STAT003: STAT004: STAT007: STAT013: STAT014: STAT018 STAT023
Wihajster Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 standard turbo do czyszczenia bo rozruszanie może nie wystarczyc....kąt wtrysku do korekty bo znacznie opózniony
jaro333 Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Opublikowano 20 Lipca 2009 Dzięki. Czyściłem przepływkę ale nic to nie dało , czy opis czyszczenia zamieszczony na forum jest wyczerpujący czy może jeszcze podzielisz się kilkoma cennymi uwagami na temat rozruszania kierownic?
mlodyy Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 albo kluczyk 13 lub 12 nie pamietam dokladnie i ruszanie w gore i dul ale to pewnie pomoze na chwile najlepiej wyjac ja na stol i do dziela ,bylo juz duzo oczyszczeniu turbiny z opisem jak sie to robi itp opis jest bardzo szczegulowy wiec problemow nie powinno byc
spanky Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 pojezdzij dynamiczniej albo zrob z 20-cia logow 011 i 20-cia 010 .... wymien filtr powietrza albo lmm do wymiany kat wtrysku mozna troszke opoznic ...
jaro333 Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Opublikowano 22 Lipca 2009 Dzięki. Logowania nie zrobie bo u mnie to nie działa, ale ściągajac i nakładając wężyk mogę trochę sztangę rozruszać , filtr ma przejechane jakieś 7 tys. lmm czysciłem acetonem i sprężarką , może już nic to czyszczenie nie daje , zobaczę jeszcze sztangę jak chodzi.
spanky Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Dzięki. Logowania nie zrobie bo u mnie to nie działa, ale ściągajac i nakładając wężyk mogę trochę sztangę rozruszać , ale ja mam na mysli logi dynamiczne....
jaro333 Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Opublikowano 23 Lipca 2009 Nakładałem i zdejmowałem wężyk podcisnienia i faktycznie jest zacięcie sztangi , zauważyłem jeszcze, że przy około 2500-2800 obr. na biegu jałowym jest dziwne zjawisko przy przechodzeniu obrotów przez ten zakres zaczyna się straszna dymienie, spadek obrotów i nierówna praca silnika przed i po tym zakresie jest ok. wg. mnie dym nie jest olejowy tylko niedopalone paliwo, może zrobie logowanie tego zjawiska i może podczas jazdy kiedu przechodzi w stan awaryjny ? tylko proszę powiedzieć jakie logi. A te logowanie po 20 razy 10 i 11 to do jakich obrotów kręcić aurko? i na jakim biegu , bo logi robiłem na 3 i wtedy nie przechodził mi w awaryjny, dzieje się to na 5 przy powyższych obr. Prosze o porady.
grabson765 Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 zacnij jezdzic dynamicznie przjedz jakas dluzsza trase z butem w podlodze to pomoze dla Twojego turbo ktorego bym nie wyjmowal bo pewnie okaze sie ze jest cyste a winna jest przeplywka... mialem tak samo w afn tutaj masz link: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t79040.0.html wedlug mnie u Ciebie bedzie podobnie podmiej przeplywke na jakas sprawna i wtedy zrob logi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się