sołtys85 Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 Witam W końcu udało mi się zrobić kilka fotek mojego auta. Jest to rocznik 1998r (maj) Silnik AJL 1,8T 180KM Napęd quattro. Z wyposażenie posiada: - klimatronik - 4 szyby w prądzie - el. lusterka bez podgrzewania - radyjko alpine (niestety ktoś zakosił podejrzewam przed sprzedażą subwoofer) I to chyba na tyle. Zaraz po zakupie założyłem gaz (stag4, zavoli, magic jet, butla w kole). Jak narazie nie najeździłem sie tym samochodem i niewile mogę o nim powiedzieć. Przez miesiac zrobiłem 3,5 tyś km i narazie brak większych problemów, poza padniętym wtryskiwaczem gazowym (aktualnie jest na gwarancji). Samochód jest w pełni sprawny, wszystkie podzespoły działąją bez zarzutu. Silnik zalany jest olejem molil 0W/40 i jaknarazie nie widać, żeby go ubywało co mnie bardzo cieszy. Nie planuje żadnych zmian stylistycznych ani silnikowych jak narazie. Samochód ma służyć do sprawnego przemieszczania sie z punktu A do B. Jak wybuduje mój upragniony dom to moze wtedy zacznę inwestować w mody. Autko niestety nie jest tak ekonomiczne jak niektórzy forumowicze pisali ale nie ma tragedii. Po wawie zadowala się 14-15l gazu średnio, a na trasie jakieś 11-12,5. Nie wiem jak możliwe jest zejście poniżej 10l jak niektórzy piszą (jeżdzę w przedziale 12-140), może jakbym jechał z 80km/h???? Ale jakoś nie udało mi sie jeszcze tego osiągnać i predko pewnie sie nie uda. Jako minusy auta to: - padnięte ścieżki w Fis (pełny) - mało przestronny jak na kombi i bagażnik też mały, tym bardziej, że wożę w bagażniku pełnowymiarowe koło (wczęsniej jeździłem oplem vectra i było więcej miejsca) - przy wciśnięciu pedału gazu do oporu czuć lekkie poszarpywanie, zdecydowanie lepiej przyspiesza jak wcisnę pedał na 90% (wymieniałem świece) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eabbfb1b5fdfe220.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0d2cde27a01e86d7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7836e6d505c8c45b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93552bf3680b9142.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7096bbb6932b4c72.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f738478fc0c619e8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/884eb5811cce4ce5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0edecd4cd996716f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0edecd4cd996716f.html
rafalekx Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 O prawie bliźniak mojej Gratki silniczka, jeśli to prawdziwy AJL a nie zwykła 150 po chipsie to Q Skąd pochodzi to autko? :gwizdanie: Italia? :gwizdanie: Graty! Może jednak zdecydujesz się na jakieś modyfikacje?
topor Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 hahah rafalek:d nie moge:D komentujesz tylko Srebrne avanty nie wiem czemu
rafalekx Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 hahah rafalek:d nie moge:D komentujesz tylko Srebrne avanty nie wiem czemu to jest OT bana mu A co mam komentować jakieś spleśniałe sedany? Twojego już komentowałem
topor Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 hehe zakladaj klub srebrnych avantow:D a tak poza OT... ladne auto i ten silnik zabija:D zycze aby auto nigdy nie zawiodlo i powodzenia w modach;) auto pierwsza klasa
sołtys85 Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Opublikowano 20 Lipca 2009 hahah rafalek:d nie moge:D komentujesz tylko Srebrne avanty nie wiem czemu O prawie bliźniak mojej Gratki silniczka, jeśli to prawdziwy AJL a nie zwykła 150 po chipsie to Q Skąd pochodzi to autko? :gwizdanie: Italia? :gwizdanie: Graty! Może jednak zdecydujesz się na jakieś modyfikacje? A skąd wiesz, że z Italii????????????????Do czerwca 2007 jeździło po Włoszech. Tak to AJL wszystkie znaki na to wskazują :> Chyba, że jakiś makaroniarz przebijał znaki na silniku i podmienił wlepkę w bagażniku i dowodzie rej. Gazownik po pracy turbiny i zakresów ciśnienia sugerował, że auto miało jakich chip, ale jak go nie hamowałem bo na 4 łapy trochę droga impreza. Może zdecyduje sie na przyciemnienie szybek ale 500zł to troche sporo, ale jak zasłuży bezawaryjnością to sie zastanowię. A z drugiej strony to za 1500zł mam kilka koników więcej, a apetyt rośnie w miarę jedzenia. Zobaczę jeszcze jak będzie sprawował sie na drodze do Krakowa - Zakopanego na tych podjazdach bo zamierzam utrzeć nosa kopcącym TDI-kom
rafalekx Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 A skąd wiesz, że z Italii????????????????Do czerwca 2007 jeździło po Włoszech. Się widzi się zna te auta Moja też włoszka i po jakimś czasie zobaczysz że jest dużo identycznych furek jak Twoja różniących się tylko silnikami i napędem, a wyposażenie łącznie z alarmem i diodą od alarmu umieszczoną po lewej stronie kierownicy, jest identyczne O elektrycznym składaniu lusterek już nie wspomnę Wzór tapicerki, drewno, 4 szyby w prądzie, itd. A co do ucierania nosa TDIkom, to nic dziwnego, uturbione 1,8 objedzie nie jedną wypasioną furę, nawet solidnego wolnossącego benzyniaka Mi się tylko nie podoba to, że zagazowałeś tak wspaniały silnik, no ale... :gwizdanie:[br]Dopisany: 20 Lipiec 2009, 19:25_________________________________________________ hehe zakladaj klub srebrnych avantow:D
aju Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 moje TDI nie kopci nawet małego bączka nie zrobi uważaj żeby którysz mocny TDI jednak Cię nie zrobił poza tym fajniuśki silnik też go chiałem ale nie mogłem znaleść dobrej sztuki po lifcie
sołtys85 Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Opublikowano 20 Lipca 2009 Oj nie chciałem nikogo urazić. I nie twierdze, że ten silnik to jakieś cudo bo według mnie nie jest. Ma bardzo dużą turbo dziurę i poniżej 2 tyś obr/min wcale nie przyspiesza, ale nimo to, że nie przyspiesza nie znaczy, że nie da sie tak jechać wręcz przeciwnie, silnik jest bardzo elestyczny. Dobrze już jest powyżej 1,8 tyś obrotów/min wtedy zaczyna pompować turbina a fajnie zaczyna sie robić powyżej 3,5 tyś obr/min, wtedy przestawiają sie fazy rozrządu silnika. W mieście trzeba uważać, żeby jakiś dieselek nie przerobił mnie na szaro bo moment obrotowy ma dużo niżej i bez najmniejszego problemu mnie zostawi w tyle jak nie zredukuje. Z włączoną klimą ruszanie w mieście jest dość utrudnione i trochę wnerwiające (jak sie jedzie bez klimy i ją włączy to kilka pierwszych startów spod świateł to porażka). Przydałby sie bardzo 6 bieg bo podróżówanie z prędkością obrotową silnika w okolicach 4tys obr/min nie należy do najoszczędniejszych. Ma to swoje plusy jak się jedzie na polskich drogach bo moc jest zawsze pod ręką, ale na autostradzie nie ma większego sensu. Z napędem quattro starty z miejsca wydają sie duzo wolniejsze niż w jednoosiówce. Jak ktoś potrzebuje pisku opon i smrodu gumy to tego nie dostanie. Jak sie rusza z miejsca w szczerym polu i nie ma punktu odniesienia to wydaje sie, że słabo idzie ale jak obok stoi inny samochód to odczucia są już inne. Co do gazu to w moim przypadku to konieczność. Rocznie robie jakieś 30-35kkm i ekonomia ma dla mnie bardzo duże znaczenie.Obecnie jeżdzę taniej niż dieslem, a koszta ewentualnych napraw są potencjalnie niższe. Rocznie mogę zaoszczędzić nawet 10 000zł czyli w 2 lata mam drugą A4. Rozglądałem się za dieselkiem ale jak przejechałem się 1,8T to już tylko takiego szukałem. No i zakupiłem 12 samochód z rzędu, który oglądałem. Powiem, że niektóre egzemplarze to istna padaka.
aju Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 ja ogladalem 8sztuk... Nawet już oglądałem a6... Az się trafiła przy pomocy znajomego. Jeszcze raz gratuluję silnika to dobra jednostka jeśli jest w dobrej kondycji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się