hubert1980 Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 witam mam pytanko czy przepływomierz morze być przyczyną szarpania silnika przy przyspieszaniu? i jak go można sprawdzić bez podłączenia pod vag? [br]Dopisany: 21 Lipiec 2009, 21:37_________________________________________________panowie pomorze ktoś?
grippen Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 przepływomierz według mnie raczej mnie, jakby był walnięty to uwierz mi mógłyś usnąc przy kierownicy samochód poprostu jedzie gorzej od fiata 126 P[br]Dopisany: 22 Lipiec 2009, 11:48_________________________________________________może coś z dwumasem masz nie tak
rikardo Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Skąd przypuszczenie, że przepływomierz? Miałem tak, że kupiłem przepływomierz Boscha i był on sprawcą szarpania w przedziale obrotów 1800-2000 ale możesz zrobić diagnostykę VAG-iem i to sprawdzisz. Przyczyną też może być sprzęgło lub zabrudzony nastawnik.
leoncjo Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Przepływki za bardzo nie sprawdzisz bez VAG-a, ale możesz wyeliminowac jedną z przyczyn szrpania.... nastawnik. W jakim przedziale obrotów pojawia się szarpanie ?? Sprawdzasz następująco: odłączasz czujnik prędkości ze skrzyni. jest w okilicy półosi prawej, stojąc przodem do auta. Jak odłączysz prawidłową wtyczkę to przestaje działać prędkosciomierz. Przejedź się z odłączona wtyczką i będziesz wiedział czy przyczyną jest nastawnik na pompie.
Norbi TDI Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 [br]Dopisany: 22 Lipiec 2009, 11:48_________________________________________________może coś z dwumasem masz nie tak tylko ze dwumas nie istnieje w tym silniku Miałem niewielkie szarpanie kiedyś u siebie podczas przyspieszania i winny był N75 na logach wszystko wyjdzie
barney Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Sprawdź kolego ten nastawnik pompy, czyli odepnij wtyczkę od impulsatora skrzyni biegów. Mam podobny problem ( też silnik 1Z) i po podpowiedzi kolegów, że to może być nastawnik, odpiąłem wtyczkę i szarpania zniknęły. Teraz muszę wyczyścić i ustawić to ustrojstwo.
komar11 Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 kolego albo nastawnik pompy albo poprostu wymień filtr paliwa zobaczysz. nie zaczynaj od waga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się