Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem z odpalaniem rano


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie- mam problem z odpaleniem auta z samego rana np. dzis. Wszystko zaczelo sie jakies 5dni temu, z dnia na dzien nie moglem odpalic. Okazalo sie iz aku byl do wymiany, wymienilem przejechalem jakies 300km i nastepnego dnia odpalil bez zadnych problemow. Wczoraj nie jezdzilem, stal caly dzien na sloncu i dzis z rana znow musialem go "hechlac" i za 4 razem dopiero odpalil. Ladowanie jest OK sprawdzone miernikiem, aku to bosch S4 80Ah.

w czym moze tkwic problem?

Gość Adrian Matracki
Opublikowano

Może czas wymienić świece... przy okazji zapnij vaga może on powie coś sensownego

Opublikowano

zanimim wymienisz swiece sprawdz, czy dzialaja. u mnie nie dzialaly 3 ;) a roznicy nie widziałem. ale warto sprawdzic czy dzialaja przed zmiana

Opublikowano

no chłopaki - świece ? - przy tych temperaturach ?

sprawdź błędy Vagiem bo obstawiam usterkę związaną z czujnikiem G40 przy kole pasowym wałka rozrządu.

Opublikowano

przy obecnych temperaturach powietrza świece nie mają wpływu na odpalanie, sprawdziłbym też układ paliwowy czy jest szczelny i się nie zapowietrza oraz pompę tandem pod kątem wytwarzanego ciśnienia :mysli:

Opublikowano

ja postawił bym na pompę paliwową z tyłu głowicy może nie trzymać ciśnienia brat tak miał w AJM

to bym 1 sprawdził :cool1: , pompa podwójna , jak będzie nie halo , to szukaj z b6 PD awx,avf
Opublikowano

zaopatrzylem sie w kabelek z allego. Zadnych bledow nie ma. Ktore sekcje mam sprawdzic? (zielony jeszcze jestem :))

Mechanik1 powiedzial mi, ze w ukladzie paliwowym sa gdzies jakies 3 gumy, ktore nalezy wymienic poniewaz przez nie lapie "lewe" powietrze.

Drugi mechanik z kolej powiedzial ze cofa mi sie paliwo i chce mi wstawic zawor zwrotny i bedzie OK.

Sprawa wyglada mniej wiecej tak- rano gdy odpalam i dodam odrobnke gazu pali normalnie. Gdy probuje bez gazu to pochodzi sobie ok 1-2 sec i gasnie. Pozniej musze juz ostro krecic, dopiero za 3-4 razem odpala.

Opublikowano

kolego sprawdź czy w okolicy pompy podwójnej masz wilgotno, jeśli tak to wymienił bym uszczelkę tej pompy koszt 30 pln, nie słuchaj mechanika który chce ci wstawić zawór zwrotny przecież już go masz. Też miałem taki problem z tym że u mnie skończyło się na wymianie głowicy (peknieta),ubytek płynu - woda dostawała się do zaworu, między innymi mechanik wymienił też tą uszczelkę. możesz też zmienić te opaski samozaciskowe przy filtrze paliwa na takie skręcane - tamtędy też może łapać lewe powietrze.

Opublikowano

żadne świece... w obecnych temperaturach to nawet moja poczciwa g-klasa 290gd pali bez grzania świec :decayed:

Koledzy raczej dobrze radzą z pompą, bo czujnik powinien wyjść na vag-u

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...