Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 2.6] słaby na gazie po rozgrzaniu


joker101

Rekomendowane odpowiedzi

ile na reduktorze km zrobiłeś?

1) Nie wiem jak w Audi - jeżeli zaworki są reg ręcznie to objaw może świadczyć ze luz za mały mają po rozgrzaniu.

2) Czy objaw występuje po mieście (stanie w korkach) czy na trasie też?

Jeżeli tylko miasto i stanie to może być jak u mnie że po prostyu zaciąga bardzo gorące powietrze spod maski- gaz na to jest wrażliwy i to mocno i stąd słabe auto.

A że I gen to tego silnika - silniki audi np 1,9 TDI czy 1,8 benzyniaki z 89-90 to przestarzałe jednostki już wtedy - jeden wałek, pompa wody na zewnątrz,

konstryukcyjnie jeszcze starsze niż pwrowadzony w 70 latach 1,6;1,8;2,0 Fiata, a te silniczki na gazie śmigają aż miło.

nie wiem jak wygląda historia 2,6 - czy to nowsza konstrukcja czy wywodzi sie jeszcze z lat 80 - jeżlei tak co problemu z I gen być nie powinno.

Jasne dawkowanie będize mniej dokładne, ale porównując spalanie i dynamikę gaźnika na I gen i wtryski na II różnic wielkich nie ma mimo jednak sporej niedokładności dAwkowania I gen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woj-o, ten silnik jak już wcześniej wspomniałem jest na wtrysku wielopunktowym. Na dodatek wyposażony jest w system diagnostyki OBD-II, który jest już zaawansowany technicznie. Jest tam też sonda lambda, która działa prawidłowo tylko na rozgrzanym silniku. INSTALACJE I-ej GENERACJI ZALECANE SĄ DO POJAZDÓW GAŹNIKOWYCH!!!

Tutaj - http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=9236 to opisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
To w VAGu oczywiście żadnego błędu nie ma

na bank nie ma :rotfl:

A że I gen to tego silnika - silniki audi np 1,9 TDI czy 1,8 benzyniaki z 89-90 to przestarzałe jednostki już wtedy - jeden wałek, pompa wody na zewnątrz,

konstryukcyjnie jeszcze starsze niż pwrowadzony w 70 latach 1,6;1,8;2,0 Fiata, a te silniczki na gazie śmigają aż miło.

nie wiem jak wygląda historia 2,6 - czy to nowsza konstrukcja czy wywodzi sie jeszcze z lat 80 - jeżlei tak co problemu z I gen być nie powinno.

kolego ale wtedy nie było w pełni elektronicznych wtrysków wielopunktowych.

Dajmy już spokój - przecież to jakaś paranoja z tą instalacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może koleś ma II-giej generacji instalację z emulatorem, ale dla nie których to urządzenie to tylko skrzyneczka, która siedzi pod maską i nie wiedzą, że to się programuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh nie mial czasu na przeczytanie regulaminu bo ma powazny problem z samochodem!!! dla mnie to calkowicie zrozumiale! chlopaki troche litosci, oboz koncentracyjny sie robi...

http://www.a4-klub.pl/forum/search.php?search_author=joker101

Od listopada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...