Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] Prośba o analizę logów


wojtek555

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakiś czas temu autko zaczęło mi więcej spalać (co najmniej 1-2l w mieście przy takiej samej dynamice jazdy). Na ostatnim przeglądzie nic mi nie wykryli (ale pewnie ograniczyli się do sprawdzenia samych błędów, a o ich braku to i bez nich wiem...). Zebrałem się za logi i ze wstępnej analizy widzę coś z EGR zaworem... Możecie spojrzeć i potwierdzić co to może być. Coś oprócz tego jeszcze nie hula?

BS:

003

011

Dynamiczne:

001

003

004

008

010

011

Statyczne:

001,003,004

007,013,014

018,023

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany - termostat

Do sprawdzenia - przewodu ukladu podcisnienia oraz sterowania EGR i klapy gaszącej.

Dawno w tym aucie był zmieniany rozrzad ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia - przewodu ukladu podcisnienia oraz sterowania EGR i klapy gaszącej.

a po co ? [tak pytam z ciekawosci :wink4:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia - przewodu ukladu podcisnienia oraz sterowania EGR i klapy gaszącej.

a po co ? [tak pytam z ciekawosci :wink4:]

Na podstawie tego co widac w 003 BS i 011 BS... chyba ze to norma... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie tego co widac w 003 BS i 011 BS... chyba ze to norma... :wink4:

jak dla mnie to norma .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, wymienie termostat przy najbliższej okazji. A z tym EGRem to może być coś podobnego do poniższego? Tutaj równiez cały czas zawór był zamknięty (100,6%) i wymiana kabelków z wtyczką pomogła.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=202923

Reszta wygląda w miarę OK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rob z EGR - skoro rozrząd byl wymieniany 15 tys temu to skupiłbym sie na ustawieniu kąta synchronizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostaw EGR ..

masz wazniejsze rzeczy do zrobienia ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powyższe poprawiłem już dawno, jednak dopiero teraz zebrałem się na ponowne logi. Ustawiono kąt synchronizacji (jest teraz równe 0). Po wymianie termostatu temperatura po rozgrzaniu jest ok.87, czasem dochodzi ponad 89. Załączam nowe logi:

dynamic 001

dynamic 003

dynamic 004

dynamic 008

dynamic 010

dynamic 011

static 001,003,004

static 007,013,014

static 018,023

bs 003

bs 011[br]Dopisany: 10 Październik 2009, 22:44_________________________________________________widzi ktoś z Was jeszcze jakieś niedoskonałości? Spalanie zauważalnie się poprawiło, ale cały czas jeszcze autko zużywa trochę więcej niż jeszcze pół roku temu a styl jazdy został mi raczej ten sam... Przy dodawaniu gazu od ok. 2100 obrotów słychać ciche świsty, na pierwszy rzut oka nie znalazłem żadnej nieszczelności, ale może jednak... Na podstawie logów da się stwierdzić na którym miejscu powinienem się skupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat wymieniany w ASO... Wcześniej temperatura nie przekraczała 84, dzień po wymianie termostatu (jeszcze w lecie) autko rozgrzewało się do ok. 88.9, teraz jak robiłem logi kilka dni temu było dość mroźno i o te 2-3 stopnie mniej, ale i tak lepiej niż przed wymianą... :) ale wątpię by temperatura na zewnątrz miała na to aż taki wpływ... możliwe by tak szybko oryginalny termostat mi się już popsuł i niedomykał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe by tak szybko oryginalny termostat mi się już popsuł i niedomykał?

Możliwe jest że szwankuje sprzęgiełko wiskotyczne.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...