Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zimny dolny wąż od chłodnicy.


piotr20997

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie wiem czy to normalne że dolny wąż od chłodnicy jest zimny?

Zaznaczam że auto osiąga właściwą temperaturę 90*C i nie przegrzewa się.

Przy włączonym ogrzewaniu też jest ok.

Wskazania klimatronika:

kod 49 - 81-82*C

kod 51 - 90*C

Wskaźnik na desce pokazuje 90*C

Czy to może być uszkodzony termostat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To oznacza raczej, że termostat jest ok! Pojeździj trochę jak będzie upalnie i wtedy zobacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z ciekawości zapytam co ma kod 49 do temperatury cieczy chłodzącej, jak w wykazie kodów zamieszczonych na naszym forum

kod 49 to: Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z ciekawości zapytam co ma kod 49 do temperatury cieczy chłodzącej, jak w wykazie kodów zamieszczonych na naszym forum

kod 49 to: Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)

jest w porządku proszę się tym nie sugerować choć w twoim roczniku sprawdzasz kanał 51
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że w nowszych rocznikach ta tabela kodów jest inna, tak pytam ponieważ zbieram sobie informacje na temat kodów, właśnie jestem w trakcie zakupu kabla do vaga i trzeba wiedzieć co nieco o kodach :). Zabieram się za szukanie innych kodów i sory za ignorancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 49 kanale przy rozgrzanym silniku pokazuje 88-90 stopni a przed wymianą termostatu miałem 84-85 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez tak jest ze dolny prawie zawsze zimny i chyba tak musi byc bo smigam tak od poczatku i jest ok :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez tak jest ze dolny prawie zawsze zimny i chyba tak musi byc bo smigam tak od poczatku i jest ok :good:

oczywiście :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby dolny przewód od chłodnicy byłby tak samo gorący jak górny - świadczyłoby to o niewydolności chłodnicy lub krwiobiegu chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby dolny przewód od chłodnicy byłby tak samo gorący jak górny - świadczyłoby to o niewydolności chłodnicy lub krwiobiegu chłodzenia.

Dokładnie jak kolega pisze, poza tym dolny wąż robi się ciepły jak zaczyna otwierać się termostat, dodatkowo żeby silnik osiągnął temperaturę otwarcia termostatu to naprawdę musi mieć duże obciążenie (diesel ma wysoką sprawność cieplną).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...