Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Bardzo pilna sprawa - logi - duży wyjazd zagraniczny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Po perturbacjach z turbo - notlauf itd (czysczenie, ciśnienie, nawet ruszanie sztangą) w końcu poszedłem za rada kolegów z forum i oddałem turbo do regeneracji dostając inną w zamian. założyłem i .... wszystko ok ale auto jest MUŁOWATE! nie ma kopa. Załamka - bo w niedzielę jadę do niemców 1200 w jedną stronę no iczym??

więc zrobiłem logi - PROŚBA WIELKA - NIECH KTOŚ PILNIE LUKNIE I ODPOWIE BO MAM NÓŻ NA GARDLE CO ROBIĆ.

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/bs003.JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/bs004.JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/bs011.JPG

statyczne (bez 000 bo nie umiałem go zgrać)

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat001.JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat003JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat004JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat007JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat008JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat013.JPG

dynamiczne (bez 000 bo nie umiałem go zgrać)

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn001.JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn003.JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn004.JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn008.JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn010.JPG

http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn011.JPG

Opublikowano

kolego logi mało czytelne

z tego co widać turbo bardzo wolna się rozkręca, wygląda jakbyś miał zapchanego kata

sprawdz też N75

Opublikowano

Ja bym nie jechal tym samochodem dalej ... auto cierpi na brak mocy.

Do sprawdzenia przewody ukladu podcisnienia... w pierwszej kolejnosci ...

PS

Wyjatkowo chcialo mi sie patrzec w "pismo wezelkowe"... :confused4: mam nadzieje ze po raz ostatni...

Masz juz jeden temat tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_prosba_o_analize_logow_glownie_pod_katem_turbiny-t90460.0.html

Po co Ci drugi...

Opublikowano

wiem przemik - przepraszam ze malo czytelne logi ale na szybko robilem przez worda i painta bo gardlo mam :)

a co do 2 tematu - tam jest sprzed regeneracji a tu po - chcialem to odroznic jakos :)

btw - podmienilem dzis na chwile N75 (keżor - dzieki wielkie!!!) ale jeszcze bez montazu - tylko wisialo podpiete - i co ciekawe nagle auto odzylo. cisnienie roslo do 1948 (przy widelkach 1850-1950) przy bucie w podlodze - wczesniej bylo max 1300. tylko ze jak wylaczylismy auto i keżor dokrecil N75 to jak wyjechalem na trase znowu byl MUŁ. pytanie - co to mzoe byc? help...[br]Dopisany: 06 Sierpień 2009, 20:45_________________________________________________witam ponownie - dodam jeszcze info ze okazalo sie ze ta turbina ktora ma wsadzona to jest z modelu AJM - ma oznaczenie ...702 R zamiast 702 H jak powinno byc w AVG. moze miec to jakies znaczene??

Opublikowano

btw - podmienilem dzis na chwile N75 (keżor - dzieki wielkie!!!) ale jeszcze bez montazu - tylko wisialo podpiete - i co ciekawe nagle auto odzylo. cisnienie roslo do 1948 (przy widelkach 1850-1950) przy bucie w podlodze - wczesniej bylo max 1300. tylko ze jak wylaczylismy auto i keżor dokrecil N75 to jak wyjechalem na trase znowu byl MUŁ. pytanie - co to mzoe byc? help...

no to tutaj szukaj przyczyny,albo przetarty kabel albo wtyczka nie kontaktuje od N75 ,przelec jeszcze szczelnosc podcisnien ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...