Eyesmon Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Witam, Po perturbacjach z turbo - notlauf itd (czysczenie, ciśnienie, nawet ruszanie sztangą) w końcu poszedłem za rada kolegów z forum i oddałem turbo do regeneracji dostając inną w zamian. założyłem i .... wszystko ok ale auto jest MUŁOWATE! nie ma kopa. Załamka - bo w niedzielę jadę do niemców 1200 w jedną stronę no iczym?? więc zrobiłem logi - PROŚBA WIELKA - NIECH KTOŚ PILNIE LUKNIE I ODPOWIE BO MAM NÓŻ NA GARDLE CO ROBIĆ. http://www.presskomp.eu/michal/logi2/bs003.JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/bs004.JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/bs011.JPG statyczne (bez 000 bo nie umiałem go zgrać) http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat001.JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat003JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat004JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat007JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat008JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/stat013.JPG dynamiczne (bez 000 bo nie umiałem go zgrać) http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn001.JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn003.JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn004.JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn008.JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn010.JPG http://www.presskomp.eu/michal/logi2/dyn011.JPG
Leman Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 kolego logi mało czytelne z tego co widać turbo bardzo wolna się rozkręca, wygląda jakbyś miał zapchanego kata sprawdz też N75
przemik Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Ja bym nie jechal tym samochodem dalej ... auto cierpi na brak mocy. Do sprawdzenia przewody ukladu podcisnienia... w pierwszej kolejnosci ... PS Wyjatkowo chcialo mi sie patrzec w "pismo wezelkowe"... mam nadzieje ze po raz ostatni... Masz juz jeden temat tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_prosba_o_analize_logow_glownie_pod_katem_turbiny-t90460.0.html Po co Ci drugi...
Eyesmon Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2009 wiem przemik - przepraszam ze malo czytelne logi ale na szybko robilem przez worda i painta bo gardlo mam a co do 2 tematu - tam jest sprzed regeneracji a tu po - chcialem to odroznic jakos btw - podmienilem dzis na chwile N75 (keżor - dzieki wielkie!!!) ale jeszcze bez montazu - tylko wisialo podpiete - i co ciekawe nagle auto odzylo. cisnienie roslo do 1948 (przy widelkach 1850-1950) przy bucie w podlodze - wczesniej bylo max 1300. tylko ze jak wylaczylismy auto i keżor dokrecil N75 to jak wyjechalem na trase znowu byl MUŁ. pytanie - co to mzoe byc? help...[br]Dopisany: 06 Sierpień 2009, 20:45_________________________________________________witam ponownie - dodam jeszcze info ze okazalo sie ze ta turbina ktora ma wsadzona to jest z modelu AJM - ma oznaczenie ...702 R zamiast 702 H jak powinno byc w AVG. moze miec to jakies znaczene??
spanky Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 btw - podmienilem dzis na chwile N75 (keżor - dzieki wielkie!!!) ale jeszcze bez montazu - tylko wisialo podpiete - i co ciekawe nagle auto odzylo. cisnienie roslo do 1948 (przy widelkach 1850-1950) przy bucie w podlodze - wczesniej bylo max 1300. tylko ze jak wylaczylismy auto i keżor dokrecil N75 to jak wyjechalem na trase znowu byl MUŁ. pytanie - co to mzoe byc? help... no to tutaj szukaj przyczyny,albo przetarty kabel albo wtyczka nie kontaktuje od N75 ,przelec jeszcze szczelnosc podcisnien ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się