Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego


tomek21420

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego tu masz opisane wszystko http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0 ...

Czy takie rzeczy można robić również na klimatroniku w A4 B6 ?

Pytam, bo próbowałem robić to zgodnie z powyższym przepisem i nic mi się nie zmieniało na wyświetlaczu... :confused4:

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy no nie mam jak narazie sie podlaczyc pod vaga niestety zamowilbym nowy czujnik bo na moj rozum tak to wyglada ale mam zamawiac znow w ciemno dlaczego skoro jest niby taka temperaturA to termostat nie puszcza mi tego duzego obiegu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwa nie drożna chłodnica albo termostat siadł i się zaciął zle odpowietrzony układ chłodzenia

pamietaj że w AJM dolny wąż od chłodnicy bedzie chłodny a górny mocno gorący

natomiast w zbiorniczku wyrównawczym płyn bedzie ciepły ale nie gorący

spr czy nawiew daje mocno ciepłe powietrze? zrób to wieczorem jak powietrze jest chłodniejsze lepszy "obraz "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego termostat dzis zalozylem nowy wiec odpada na starym bylo to samo.....hmmmm niedrozna chlodnica ale tak odrazu by sie przypchala to sie stalo z dnia na dzien a uklad od czego mialby sie zapowietrzyc? tu masz racje dolny waz jest u mnie moze tylko leciutko letni nic pozatym natomist gorny bardzo goracy wiesz to nawet nie z dnia na dzien bo jezdzilem autem bylo ok zgasilem poszedlem do kumpla wrocilem odpalilem pojechalem do domu i juz sie grzalo[br]Dopisany: 08 Sierpień 2009, 22:17_________________________________________________A jeszcze taka sprawa czy vag korzysta z innego czujnika pokazujac temperature

? Czy jesli na vagu bedzie ok to wymieniac czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak spuszczasz wodę z obiegu wymieniajać termostat to układ musisz koniecznie odpowietrzyć :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra sprobuje z tym odpowietrzeniem chodz watpie by to bylo to bo moja temperatura zachowuje sie identycznie jak przed wymiana termostatu [br]Dopisany: 09 Sierpień 2009, 13:22_________________________________________________Koledzy vag pokazal mi cos takiego 17664 - Engine coolant temp. sensor (G62) Open or short to plus P1256 - 35-00 - - czy to oznacza awarie czujnika? niestety wiecej testow narazie nie moglem zrobic bo cos mi sie posypalo z programem[br]Dopisany: 09 Sierpień 2009, 19:48_________________________________________________Czy to jest ten niebieski czujnik?? Moze ktos mi podac numer katalogowy bylbym bardzo wdzieczny bo nie chce zamowic nie takiego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien, że niebieski??? Patrzyłeś w bloku silnika tuż przy ściance grodziowej, czy na ten z przodu, przy chłodnicy? Też właśnie się przymierzam do zakupu tego czujnika i nie mam kiedy zerknąć, jakiego koloru u mnie siedzi. Ponoć stosowali czarny a zastąpili zielonym o numerze 059 919 501 A i taki trzeba kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego no wlasnie nie wiem czy on jest niebieski ale tak mi sie wydawalo patrzylem na tego w bloku nie w chlodnicy bo jak go odlaczylem to zniknela mi temperatura ze wskaznikow jestes pewien cze czujnik o ktory mi chodzi ma wlasnie taki numer? Bo jesli tak to napewno jest niebieskki bo znalazlem ten czujnik na allegro i ma identyczny numer jak podales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego no wlasnie nie wiem czy on jest niebieski ale tak mi sie wydawalo patrzylem na tego w bloku nie w chlodnicy bo jak go odlaczylem to zniknela mi temperatura ze wskaznikow jestes pewien cze czujnik o ktory mi chodzi ma wlasnie taki numer? Bo jesli tak to napewno jest niebieskki bo znalazlem ten czujnik na allegro i ma identyczny numer jak podales

Jeżeli masz na myśli tego allegrowicza http://www.allegro.pl/item694803927_czujnik_temperatury_skoda_octavia_vw_golf_iv_audi.html to radzę uważać i nie wyrzucać po zakupie paragonu. Znajomy kupił u niego taki czujnik i okazał się wadliwy ale ten allegrowicz nie przewidywał w ogóle reklamacji. Gdy udowodniliśmy mu, że mamy prawo zareklamować czujnik to zażądał wydruku z VAG-a, że wadliwy jest jego czujnik. Czujnik maksymalnie wskazywał temperaturę 80 stopni i żadnego błędu na VAG-u nie pokazywał dopiero pomiar rezystencji wykazywał jego błędne działanie Nie potrzebnie wymienialiśmy prze ten czujnik termostat. Znajomemu zginął paragon i dał sobie spokój ponieważ reanimowaliśmy jego oryginalny czujnik który działa bez problemu do chwili obecnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest to informacja o błędzie tego czujnika ale za nim kupisz spróbuj popsikać w swoim piny jakimś środkiem do styków może pomóc bez konieczności jego wymiany. Tam nawet nie dopięta dobrze wtyczka może mieć znaczenie. Jeżeli chodzi o reanimację tego starego to znajomy włożył tą miedzianą część tego czujnika do środka chemicznego WC Sansed. Po tej kąpieli wyczyścił go z nalotu aż sam byłem zaskoczony ilością osadu który został usunięty. Następnie psiknęliśmy środkiem do styków i może to dziwne ale czujnik działa do chwili obecnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha no dzieki kolego wtyczke wizualnie sprawdzalem bo odpinalem ja ale nie psikalem niczym sprobuje jeszcze tak zrobic [br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 19:40_________________________________________________Aaaa i jeszcze male pytanko czy jak go wyjme to plyn mi wyleci??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, daj tego linka z niebieskim czujnikiem, bo jestem prawie pewien, że coś mylisz. Sprawdź może jaką masz wtyczkę, bo jedyne niebieskie, zespolone, czteropinowe jakie znalazłem na alledrogo mają kwadratową a w numerze nie mają na końcu litery A. Jeśli jest już z półokrągłą, to ma dwa styki. W naszych motorach występuje zielony (ew. czarny), z półokrągłą wtyczką czujnik zespolony (2 w 1) - G2 podający info do zegarów oraz G62 podający info do ECU. W twoim przypadku padł ten ważniejszy, bo motor może palić więcej, w przypadku AJM może także w takie upały dogrzewać ciecz.

Trochę płynu podczas wymiany poleci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha no dzieki kolego wtyczke wizualnie sprawdzalem bo odpinalem ja ale nie psikalem niczym sprobuje jeszcze tak zrobic [br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 19:40_________________________________________________Aaaa i jeszcze male pytanko czy jak go wyjme to plyn mi wyleci??

Aby stracić jak najmniej płynu to strzykawką wyciągnij cały płyn ze zbiorniczka. Ponadto my stosowaliśmy przy wyjmowaniu tego czujnika zwykłą szczelna reklamówkę do której ściekło resztę płynu. Patent może śmieszny ale skuteczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, czteropinowy, bo to dwa czujniki w jednym. Półokrągła wtyczka - jak chcesz mieć pewność, to sprawdź jaką masz u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...