Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Kąt wtrysku sam się przestawia


pawelwor

Rekomendowane odpowiedzi

W ostatnim czasie ustawiałem kąt wtrysku. Dzisiaj sprawdziłem z ciekawości i szok. Jak był ustawiony na 49-51, to dzisiaj skakał w okolicach 17 :blink: To samo z dawką paliwa była ustawiona na 4mg, a teraz 5,6-5,8. Śruby są na pewno dobrze dokręcone, przewody ciśnieniowe nie naciskają na pompę. Ostatnio miałem problemy przez v-power shella i teraz zalałem zwykłego z orlenu. Czy to może być przez to????? Czy problem tkwi w czymś innym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy rozrządzie nic nie było ostatnio grzebane? Może ścięło klin na wale? :mysli:

na to wygląda :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu sprawdzaj czym prędzej rozrząd bo być może pasek przeskoczył o jeden ząbek albo koło jest luźne na wale bo będą duże koszta jak zaworki się spotkają z tłoczkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdzał mechanik rozrząd i powiedział, że wszystkie koła i śruby są wporządku, nie mają luzów. Nie wykręcał ich. Stwierdził jedynie, że pasek rozrządu nie ma już żadnych napisów (przejechane ok 10 000 km). Co to w takim razie może być??? Pomóżcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zero kopcenia, ale cieżko pali, no ale kąt wtrysku mam strasznie przestawiony..[br]Dopisany: 20 Sierpień 2009, 08:50_________________________________________________Taki błąd dzisiaj odczytałem:

00550 - Start of Injection Regulation

17-00 - Control Difference

Ma to coś wspólnego z tym przestawieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku

Czyli na pewno ma,ja tam jak sprawdzałem to mam zbyt wczesny,31 wg.VAG ,ale nie ruszam,chyba przez to mi troche dymi na szaro przy dynamicznym przyspieszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem taki objaw w 2.5v6 i pojawiaal sie ten sam blad, nie mozna bylo ustawic kata bo caly czas sie przestawial, okazalo sie ze w pompie zacinal sie nastawnik kata wtrysku, pompa zostala zregenerowana zostal wymieniony nastawnik i sterownik i wszystko jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby to nie było to...... ;(

Chwile temu skończyłem zabawe przy nastawiniku i pompie. Co się ustawiło dawke na ~3.6 to sie przestawial po dokreceniu i przegazowaniu na 4.2 i skacze (klima i reszta wyłączona).

Kąt ustawiony na ~50 a i tak żeby odpalił to dwóch zakręceń rozrusznikiem potrzebuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...