fantom89 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Witam, dzisiaj dzięki pomocy darooo zrobiliśmy logi, a oto one: Błędy: VAG-COM Version: Release 409.1-USControl Module Part Number: 038 906 018 R Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1632 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Statyczne: xxx-001-003 - http://i34.photobucket.com/albums/d114/sebulbaa/LOG-01-xxx-001-003.jpg?t=1250458075 004-007-013 - http://i34.photobucket.com/albums/d114/sebulbaa/LOG-01-004-007-013.jpg?t=1250458074 014-018-013 - http://i34.photobucket.com/albums/d114/sebulbaa/LOG-01-014-018-013.jpg?t=1250458074 Nie wiem czemu ale brakuje 000 i chyba powtórzył się 013 Dynamiczne: 000-001-003 - http://i34.photobucket.com/albums/d114/sebulbaa/LOG-01-000-001-003.jpg?t=1250458225 004-007-013 - http://i34.photobucket.com/albums/d114/sebulbaa/LOG-01-004-007-013-1.jpg?t=1250458225 003-011-xxx - http://i34.photobucket.com/albums/d114/sebulbaa/LOG-01-003-011-xxx.jpg?t=1250458225 008-010-011 - http://i34.photobucket.com/albums/d114/sebulbaa/LOG-01-008-010-011.jpg?t=1250458225 Tu również zakradł się błąd Jednego brak i powtórzyło się. Basic Settings: 000 - http://i34.photobucket.com/albums/d114/sebulbaa/LOG-01-000-xxx-xxx.jpg?t=1250458343 003 - http://i34.photobucket.com/albums/d114/sebulbaa/LOG-01-003-xxx-xxx.jpg?t=1250458343 004 - http://i34.photobucket.com/albums/d114/sebulbaa/LOG-01-004-xxx-xxx.jpg?t=1250458344 011 - http://i34.photobucket.com/albums/d114/sebulbaa/LOG-01-011-xxx-xxx.jpg?t=1250458344 Mam nadzieje, że chociaż coś się da wyczytać. Wiem, że są niekompletne ale dopiero teraz to zauważyłem. Pozdro~~
przemik Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Wymien termostat oraz wyczysc przeplywomierz... po tym powtorz logi dynamiczne. Auto po czipsie Pozdr
fantom89 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Tak po czipsie na 120KM i według mnie nie ma już tej mocy jak na początku. Dziwnę, że termostat do wymiany jak cały czas na desce rozdzielczej trzyma 90 stopni, no chyba że według komputera jest inaczej.
przemik Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Dziwnę, że termostat do wymiany jak cały czas na desce rozdzielczej trzyma 90 stopni, no chyba że według komputera jest inaczej Max temp. jaką udalo Ci sie uzyskac podczas logowania to ~86*. To zdecydowanie za mało w tych warunkach pogodowych. Wskazowka na blacie daje Ci tylko obraz pogladowy na temp.plynu - podstawą są odczyty z VAG. Pozdr
fantom89 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Co praktycznie daje wymiana termostatu? Oprócz mniejszego spalania wpływa także na moc jakoś? Przepływka była czyszczona u mechanika jakimś środkiem :/
spanky Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Co praktycznie daje wymiana termostatu? Oprócz mniejszego spalania wpływa także na moc jakoś? Przepływka była czyszczona u mechanika jakimś środkiem :/ utrzymuje prawidlowa temperature robocza silnika .... co oznacza ze motor pracuje w optymalnych warunkach do jakich zostal stworzony ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się