szakal21 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam Rozglądam się za jakimiś sprężynami do obniżenia auta, głównie na forum widzę że ludzie pytają o Weitec'a czy Eibach'a, na allegro znalazłem sprężyny firmy Vogtland, strona producenta: http://www.vogtland.pl/audi-typ-limousine-zyl-ohne-without-diesel-rok-produkcji-11941100-p-56.html?osCsid=029b9376f2610d8cc345e664470f3525, czy ktoś się kiedyś zetknął lub ma może w swoim aucie takie sprężyny? I przy okazji mam jeszcze jedno pytanie odnośnie wysokości obniżenia, mam teraz prześwit między oponą a błotnikiem około 7,8 cm (tak wiem wysoka kobyłka ) -30mm lub -40mm będzie rozsądnym przedziałem obniżenia? pozdro
Pucek Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Kolego, posiadam takie sprężyny obniżające, kupiłem auto i one tam już były, koleś miał je na aucie od 1997 roku do 2008, ja je kupiłem ale jako że auto jeździło w niemczech, to w polsce po roku pękła prawa tylnia sprężyna, zmieniłem na gwintowane, co ja mogę od siebie napisać, a napewno to że jeździło mi się na nich wygodnie, auto nie pływało ale też nie były twarde, miałem niby -45mm, siedziało fajnie, OGÓLNIE POLECAM teraz mam gwint supersporta i jest duuuużo twardziej
szakal21 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Własnie zależy mi na czymś takim jak napisałeś mocno twardego zawieszenia nie chce ani mocno miękkiego, takie po środku. Vogtland teraz wprowadził dożywotnia gwarancję na pękniecie sprężyny . Więc chyba warto je wziąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się