pilus16 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 robię to pierwszy raz więc mogłem coś źle zrobić dynamiczne statyczne statyczne Basic Settings
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 auto po cziptuningu ... ... i to dosc mocnym...moje pytanie jest takie... czy w tym aucie są seryjne graty ?
spanky Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 auto po cziptuningu ... ... i to dosc mocnym...moje pytanie jest takie... czy w tym aucie są seryjne graty ? cos mam takie wrazenie ze na seryjnych ... [ale oczywiscie moge sie mylic]
pilus16 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 niestety są seryjne graty ale jeżdżę już rok i nie narzekam a waszym zdaniem ile może mieć koników? I czy możecie z tego odczytać czy przepływka jest dobra i czy kat nie jest do wycięcia?
spanky Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 przy takim koksie od razu bym wywalil katalizator ... co do przeplywomierza ... niby obcina gnoj ale bardzsiej stawiam ze to wina mapy dymienia ... najlepiej pogadaj z tym kto pisal soft ...
pilus16 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 tylko problem że nie wiem kto to robił bo już taki kupiłem. Podobno podniósł do 130 km ale znajomy mechanik powiedział że nawet do 150km
spanky Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 tylko problem że nie wiem kto to robił bo już taki kupiłem. Podobno podniósł do 130 km ale znajomy mechanik powiedział że nawet do 150km tez bardziej sklaniam sie w kierunku 150 ... i patrzac na logi doladowania/paliwa to modyfikacja polegala na przesunieciu map o 20-30% niz jakiekolwiek modelowanie ... podjedz do jakiegos tunera niech zobaczy co tam jest zrobione ... teraz to gdybanie ...
przemik Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 podjedz do jakiegos tunera niech zobaczy co tam jest zrobione Na Twoim miejscu bym nie zwlekal zpowyzszą radą kolegi Spankiego. 1.3 - 1.5 bara dla VNT 15 to bardzo duzo. Przypominam iz klasyczny notlauf w seryjnym AFN/AVG pojawia sie przy 2570 bar. IMO - turbo w Twoim aucie pracuje na granicy swojej wytrzymalosci i to kiedy kleknie to tylko kwestia czasu. Przeplywomierza nie mozna ocenic - gdyz tuner calkowicie zamazał taką mozliwosc poprzez zmiany mapy cisnienia doladowania oraz wywalenia i ustawienia praktycznie "na sztywno" limitera momentu. Ta fura musi niezle dymic. Pozdrawiam
dejf Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 a czy po chipie zjawisko dymienia nie jest nieuniknione przy docisnietym pedale? Mam na mysli troche mocniejszy program, nie taki dla dziadków
przemik Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 a czy po chipie zjawisko dymienia nie jest nieuniknione przy docisnietym pedale? Mam na mysli troche mocniejszy program, nie taki dla dziadków zalezy jak tuner skorelował limiter momentu i dymienia...
dejf Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 powiem tak - przed chipem u siebie koncowke wydechu mialem czystą niezakopconą. Teraz tak po 2 tygach uzytkowania po programie koncowka zaczyna czernieć szczegolnie na wyzszych biegach z niskich obrotow gdzie zaczyna sie najwiekszy moment puszcza lekkiego stefana :> nadmiar momentu pewnie idzie w atmosfere... ale nie jest to az tak mocny dym zebym sie musial wstydzic przemik - po ktorych danych z logow mniemasz ze furak autora watku musi mocno kopcic? OT: uwielbiam mine zakopconych np. 523i drivers
przemik Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 dejf Zrob logi i wszystko sie wyjasni...
spanky Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 dejf Zrob logi i wszystko sie wyjasni... Soft by Diagtronik wiec bedzie wszystko OK ...
dejf Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 No wlasnie, zasugerowalem tunerowi zrobienie logow a on na to podczas jazdy testowej z podlaczonym (chyba) VAGiem (takie małe pudełko z cienkim wyswietlaczem) - 'daj w podłoge, ja tu wszystko odczytuje, a zrobienie logow to jedynie zapisanie tego co tu widzę'. No i po tym jak pojezdzilismy mowil ze sprezarka daje odpowiednie cisnienie, pompuje do 1.3bar nic sie nie przycina, jedynie czuc delikatne wibracje jak mocno depne na 4ce i 5tce w 2100-2300rpm, ale mowil ze to efekt mocniejszego softu (najwyzszy moment w tym przedziale) i jezeli jestem w stanie to kontrolowac to nic furce nie bedzie, ale jezeli bedzie mi to przeszkadzac to zdejmiemy troche 'z dołu'. Te wibracje stwierdzil ze pochodza od sprzegla, ale nie daje mu tak w palnik w tych rpm co by sie tarcza nie zuzyla za wczesnie sami wiecie ze nie trzeba 100% wciskac zeby autko sie zbieralo jak trzeba :> p.s. jezeli zrobie logi (pewnie kiedys to uczynie) to na pewno wkleje je Wam na razie A4-ka smiga wzorowo. Jakos ufam temu tunerowi... Przemik napisz jak twoja z chrompakietem smiga po modach Tak w ogole to sorry za OT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się