combat Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 pomysl ciekawy, myslalem nad poliuretanem ale nie znalazlem gotowych w necie no i przypuszczam ze od razu obie strony by trzeba zrobic zeby nie bylo roznicy w zawieszeniu P/L?? ponadto czas naprawy bedzie dluzszy bo wymontowany wahacz bede musial zawiezc do fachowca ktory pewnie od reki tulejki nie dotoczy
sołtys85 Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Dotoczenie to około 1 godziny na tulejkę. Prostszym rozwiązaniem jest znaleźć prospekt lub jakiś rysunek techniczny z wymiarami i zamówić takie. Jak masz prasę w domu lub jakieś wielkie imadło kowalskie to można sobie samemu poradzić.
combat Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 ok w takim razie moze ktos ma na wierzchu takie tulejki i mogl by je zwymiarowac lub przeslac skan z wymiarami(pewnymi) chetnie zamowie takie tuleje i powiem jak sie smiga,koszt 3 tulejek to okolo 150 zl brutto[br]Dopisany: 07 Marzec 2010, 20:00_________________________________________________ponawiam pytanie czy ten wahacz "Y" skrecamy gdy auto stoi na kolach czy moze byc na podnosniku???
forever1 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Witam A powie mi ktoś co może być przyczyną stukania w tylnym zawieszeniu. Podpiąłem się tutaj do tematu ponieważ pojechałem na stacje diagnostyczną i stwierdzili do wymiany tuleje w wahaczu górnym. Czy rzeczywiście to może być przyczyną tego stukania. Stukanie występuje np przy zakrętach na bardzo nie równej nawierzchni lub podczas przeskakiwania miedzy nawierzchniami (ostatni remontują dużo dróg ) Będę wdzięczny za pomoc.
Peterka Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Witaj, Pytasz co może z tyłu stukać: bez oględzin można powiedzieć tak: - tuleje wahacza góra i dół - poduszka (mocowane gumowe amorka) - tuleje tylnej belki też tak lubią robić jest jeszcze łącznik stablizatora z tyłu, ale nie wiem czy on może dawać takie oznaki. Pozdro
forever1 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Właśnie chodzi oto o ze po oględzinach i mój "mechanior" stwierdził ze to wahacz, ale z tego co wyczytałem to coś takiego nie istnieje. Pojechałem drugi raz na szarpaki to twierdzili że to tuleje- luz i dlatego słuchać ten metaliczny dźwięk. W końcu nie wiem co mam wymieniać żeby to wyeliminować. Proszę o pomoc zaznaczam to jest Quattro
Peterka Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Witaj, Kolego przerabiałem temat całego zawieszenia z tyłu quattro. Wahacz sam w sobie nie za bardzo moze stukac, lecz jego tuleje tak. A w quattro jest ich 6 na strone (w tym dwie podwojne). Proponowałbym Ci wymienić komplet góra i doł - strona lewa i prawa. Kosztuje to troszkę ale masz spokoj z tulejkami z tyłu. Tutaj na rysunku masz czarno na białym o które tuleje wahaczy chodzi. Jak coś pytaj - będziemy pomagać. Pozdrawiam
forever1 Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Siema, sorki za moją ostatnią nie aktywność. Peterka wielki szacun za pomoc i załatwienie sprawy. Nie miałem kiedy napisać ba nie miałem kiedy wymieć tych tulei, ale w końcu znalazłem chwile i jak ręką odjął. Delikatnie jeszcze puka, pewnie te dolne. Myślę ze w najbliższym czasie i tym się będę musiał zając. Dzięki jeszcze raz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się