pablo8004 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Witam wszystkich Koledzy co sądzicie o zmianie oleju mineralnego na syntetyk? Podniosłem moc dosyć sporo i myśle że olej mineralny to słaba opcja dla silnika. Znajomy poradził mi żeby lać na początek półsyntetyk i zmieniać częściej, tak żeby przepłukać silnik. Troche się boje bo auto ma 170tys.km przejechane, w tym pół tego przebiegu na minerale, a inny znajomy mówil że komuś tam smok się zatkałi zatarł silnik. Co o tym sądzicie??? Może ktoś już to przerabiał??? Z góry dzięki za pomoc. Pozdr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarthPL 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Ja bym sie nie odwazyl zmieniac od razu na syntetyk. A z drugiej strony lalbym ile wlezie za wlanie minerala przy tak malym przebiegu. Nie wiem co ludzmi powoduje. Oszczednosc? Szczerze wspolczuje bo 80 tys na minerale to moglo troche spustoszenia uczynic w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo8004 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 No niestety, ale furke kupiłem od ojca, a on miał dostęp do darmowego minerała i zmieniał co 6-7tys. Może nie jest tak źle, motorek jest w dobrej kondycji, tylko teraz z tą mocą to się troszke obawiam jeżdżenia na minerale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DieselPower 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Ja tak zrobilem i jest git... ;];];] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 furke kupiłem od ojca...minerała i zmieniał co 6-7tys Dość często, może najpierw przejdz na półsyntetyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo8004 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Mam właśnie taki zamiar, przejść na półsyntetyk i wymieniać na początku częściej, stopniowo przepłukać motorek, tak po 2tys.,potem po 4tys itd. Ale i tak mam pewne obawy. DieselPower jakie miałeś przebiegi na poszczególnych etapach zmian??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DieselPower 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 3tys Pól Syntetyk. 6tys Pólsyntetyk. 9tys Syntetyk. i teraz wymieniam normalnie co 12tys. POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 pablo8004, tato zaszczędził na oleju ale ty możesz mieć w przyszłości problemy np z turbinką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DieselPower 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Tak spedyt, ma racje... Olejek to jest twoje chlodziwo i smar na turbinke.. Nie warto na nim oszczedzac.... Chyba ze nie Lubisz swojej TURBINKI.. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa 11 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 A czy nie wiecie, że główna zasada, to nie zmienianie minerala na połsyntetyka/syntetyka ?? Mineralny się powinno lać gdy już są duże przebiegi. Gdy już masz duży przebieg, jeździsz na mineralu i mu zalejesz coś syntetycznego, to ci ładnie silnik "przepłuka" i najprawdopodobniej szlag go trafi. Oczywiście wszystko zależy od kondycji silnika i w tym wypadku może być wszystko OK. Jednak ja po jeździe na mineralu już bym nic innego nie zalał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DieselPower 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 sebaa, Bardzo Mozliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo8004 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 A no właśnie tego się boje. Lepiej zajechać turbinke niż silnik moim zdaniem. I wracamy do punktu wyjścia hehe, dalej nie wiem co zrobić ??????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 I wracamy do punktu wyjścia hehe, dalej nie wiem co zrobić Nikt nie może Ci nakazać, to tylko rady z naszej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo8004 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 3tys Pól Syntetyk. 6tys Pólsyntetyk. 9tys Syntetyk. i teraz wymieniam normalnie co 12tys. POZDRAWIAM A jak to wygląda u Ciebie od strony przebiegu auta?? Ile przejeździło na minerale?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki20005 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Kolego szanowny po raz to dlaczego nie byłes na zlocie wczoraj przy makro w klubie audi podlasie?? a co do twego zapytania to dam rade.Lepiej go nie zmieniaj ale jak juz to tylko na połsyntetyk i na tym pozostan.Auto bedzie chodziło dobrze.Dla silnika to też powinno starczyć na długie lata-Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo8004 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Kolego szanowny po raz to dlaczego nie byłes na zlocie wczoraj przy makro w klubie audi podlasie?? a co do twego zapytania to dam rade.Lepiej go nie zmieniaj ale jak juz to tylko na połsyntetyk i na tym pozostan.Auto bedzie chodziło dobrze.Dla silnika to też powinno starczyć na długie lata-Pozdrawiam Pisałem na naszym regionalnym forum, ze mnie nie bedzie. Niestety kopnal mnie zaszczyt pracowania w niedziele. Na nastepnym o ile nie wypadnie mi praca na 100% bede Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki20005 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Ahas rzeczywiscie wyleciało mi z głowy spoko-Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Trudna decyzja, ale jeśli auto trzyma serie to nie widze problemu. Najwyżej uporasz sie z wyciekami i będzie po sprawie. Ja mam 300tys.km. i zalany syntetyk, więc z tym minerałem do większych przebiegów to też bajka (szkoła mechaniarów od młotka i przecinaka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Ja zmieniłem z mineralnego na półsyntetyk.Przejechałem już od tamtej pory 12 kkm i narazie wszystko w porządku.Zastanawiam się czy przy następnej wymianie nie przejść na pełny synetyk,bo mam przebieg dopiero 106 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekg 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Chlopaku, a kto zalal mineralny olej do takiego silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się