paweldriver24 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam zakładam nowego posta bo nikt nie pisał przy podobnych problemach że ma też stuki w silniku prawdopodobnie popychacze zaworów.kontrolka oleju zapala sie dopiero na rozgrzanym silniku i przy granicy 1500/obr gasnie po paru sekundach jak zwiekszę obroty wtedy też zaczynaja stukać zawory na zimnym silniku nie ma tego ani nic sie nie zapala ani nie stuka problemu też nie ma jak jadę gdzieś po za miasto i obroty nie spadaja poniżej 3000/obr. Dodam że silnik ma już prawie 300 000 km przebiegu. Proszę o pomoc.
tommi88 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Ja miałem dokładnie to samo u mnie skończyło się na wyczyszczeniu smoka od pompy oleju (syfu co nie miara ).Stuki są na gorącym silniku bo olej robi się rzadszy i nie ma smarowania(lepiej tak nie jezdzić).Jak już będziesz miał zdjętą miskę warto sprawdzić panewki
arek87 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 I przede wszystkim sprawdz ciśnienie oleju jakie masz. Jak już będziesz miał zdjętą miskę warto sprawdzić panewki Ja u siebie wymieniłem pompe oleju i panewki na nowe bo zdjęcie miski olejowej to nie takie hop-siup :gwizdanie:
tommi88 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Wiem że zdjęcie miski to nie takie "hop siup" sam robiłem ale trzeba to zrobić.
domjenick Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 ostatnio,jak bylem 2 tyg temu w PL-tez mnie to dopadlo-zapchany smok-czyszczenie i wymiana jakichs przewodow pomogla,tylko,ze jakis czas jechalem autem,po zapaleniu sie kontrolki i wlasciwie nie wiedzialem ,co jest grane,bo zapalila sie na FISie i myslalem,ze to niski poziom oleju,dolalem i w droge,zapalila sie znow i tak jechalem ze trzysta km,po tym jak zaczelo stukac i harczec w silniku-zjechalem,auto stracilo kompletnie moc-wpadlo w tryb awaryjny i nie chcialo przestac stukac,wyskoczyla kontrolka "check engine" i to by bylo na tyle jazdy-laweta i naprawa,w B6 nie ma mozliwosci sprawdzenia cisnienia oleju-tylko manometrem,wiec podjechalbym gdzies na kanal,czy warsztat i przeczyscilbym smoka i pompe oleju,zdejmij pokrywe zaworow i zbacz,co tam sie osadzilo-moze jakis nagar-do wyczyszczenia,miska tak samo-troche roboty bedzie,ale w trasie sie nie zaskoczysz ,jak ja... :gwizdanie: a tak poza tym,to chyba w A6 jest wskaznik cisnienia oleju- w jaki sposob mozna zamontowac wskaznik cisnienia oleju? robil to juz ktos w B6?
arek87 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Napewno można . jak mnie sie nie myli to koło filtra oleju są puste zaślepione kanały ...chyba tam sie montuje czujnik ciśnienia
paweldriver24 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Wielkie dzięki wiec w sobote wykręcę misę i wymienie pompę a może ktos wie ile kosztują panewki do tego silnika 1.8 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się